quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:01 schreef smoeske het volgende:
Surprise act ??? Depeche Mode ????![]()
Geintje zeker ?................. hoop ik
Of was het de zaterdag krant , anyway ik heb er meer 1 gelezen tijdens LLquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:16 schreef smoeske het volgende:
Ahhh... ik heb alleen die van zondag gehad /gelezen
Major Laser heb je weinig aan gemistquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:21 schreef friekin_ het volgende:
Teveel![]()
22/India/BEACH HOUSE JA
23/Bravo/Olene Kadar
0.3/X-Ray/Actress
Bravo; Dave Clarke/Len Faki
Zondag:
13/X-Ray/Mount Kimbie ja gvd ja hard bam
14/Surfer Blood, Ingmar Heytze, Alain James
16/X-Ray/Gonjasufi
17.2/India/The Drums
17.5/Bravo/Die Antwoord
19/X-Ray/Nosaj Thing
20.3/India/Shantel/Alpha Qotsa
0.3/Bravo/Major Lazer
KEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSS tot 4.15
Ik wilde net zeggen als je die allemaal hebt gemist doe je iets fout :pquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:07 schreef Croupouque het volgende:
Ik had Beach House, Tame Impala, Band of Horses, Hot Chip, Broken Bells en vooral Cymbals Eat Guitars willen zien. Maar ik had dan ook geen kaarten voor Lowlands.
Dat is balen ja, ik kende het al een tijd. En het was het waard.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:37 schreef itchycoo het volgende:
Man wat baal ik hard dat ik Tame Impala heb gemist. Ik kende het niet, maar het leek me heeeeel erg gaaf. Heb ik het gemist, cd gehaald, is het voor mij gelijk de cd van het jaar.
Inderdaad, wat een sfeertje alleen alquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat is balen ja, ik kende het al een tijd. En het was het waard.
Is van vorige ep's, ga maar eens zoekenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:01 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een sfeertje alleen alNaast dat ik het echt vet vond dat ze een hoop gingen jammen e.d. ik hoorde een hoop dat niet op het album stond ! Can't wait tot het volgende album uitkomt!
Ah en mij werd verteld dat er niet meer was dan alleen dat album !quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Is van vorige ep's, ga maar eens zoeken
Jawel. Zoekt en ge zult vinden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:08 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ah en mij werd verteld dat er niet meer was dan alleen dat album !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |