en je vond het wel leuk?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een echte grote musical is voor mij alweer lang gelee
Was volgens mij ook Mamma Mia. Maar dan wel de 1e keer dat het er was, jaren teurg
Laatste jaren wel eens naar kleinere reizende musicals geweest hier in Zoetermeer
Jawelquote:
Daar kon ik gratis heen.... maar niemand wilde meequote:Op zondag 29 augustus 2010 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jawel
Laatste was ergens eind mei "Love me Tender"
Alleen waren daar de NL vertalingen niet al te best
Verder wel lache
wromquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:21 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, en nu weer tot volgende week zondag geen tv kijken
Of moet zijn prince of persia deze week nog ga kijken
waarom geen tv kijkenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:21 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, en nu weer tot volgende week zondag geen tv kijken
Of moet zijn prince of persia deze week nog ga kijken
niks, maar aangezien de tv voortaan nog al bagger is enzo kijk ik bijna geen tv meer. Of moet echt een goede film zijn. of een zeer goede serie. En jah, de enige serie die ik op dit moment volg is flashpoint.quote:
Je ging toch om 22:30 slapenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kut dat wil ik ook zien....
schakel over 10 minuten over
http://www.upc.nl/upclive/tv_en_film/tv_kijken/nederland_3/quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kut dat wil ik ook zien....
schakel over 10 minuten over
Je kan ook terugkijken hequote:Op zondag 29 augustus 2010 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dus niet
Ik wil het zien, is best leuk en intressant
Doe ik altijd op mijn iphone als ik in bad zitquote:
Wat jij wilquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doe ik altijd op mijn iphone als ik in bad zit
Maar ik dacht ik kijk het een keer nu... ik heb zo weinig tijd van de week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |