Het was een willekeurig voorbeeld hè!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:48 schreef Rawen het volgende:
[..]
heb je dat ooit gedaan? flesje wodka leeg drinken? probeer maar is halve fles sterke drank binne 20 mins te drinke en dan de hele avond als je uit bent bier blijven drinken tot je thuis bent
Vandaar dat er twee van onze groep in het ziekenhuis lagen. Teveel gedronken, te weinig water, te veel beweging en te weinig rust.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:54 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Veel drinken idd, alcohol zorgt voor uitdroging, al begrijp ik niet hoe, 4 liter bier en dan te weinig vocht hebben.
Same here, maar dan zonder glasquote:Op donderdag 2 september 2010 15:14 schreef Mr_Mojo het volgende:
Voor je gaat slapen even 3 glazen water naar binnen werken; werkt bij mij erg goed
Het helpt alleen niet tegen kuttopics...quote:Op donderdag 2 september 2010 16:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Eindelijk, een middel tegen aids.
Je lichaam moet de alcohol afbreken en lozen door naar de wc te gaan. Daardoor verlies je veel vocht, en als je dan geen water of andere alcoholvrije drankjes neemt, heb je de dag erna dus hoofdpijn. Want je bent uitgedroogd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:54 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Veel drinken idd, alcohol zorgt voor uitdroging, al begrijp ik niet hoe, 4 liter bier en dan te weinig vocht hebben.
precies want ik moet de gek nog tegenkomen die dat is gelukt.. zonder te kotsenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het was een willekeurig voorbeeld hè!
en dan .. ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:48 schreef Rawen het volgende:
[..]
heb je dat ooit gedaan? flesje wodka leeg drinken? probeer maar is halve fles sterke drank binne 20 mins te drinke en dan de hele avond als je uit bent bier blijven drinken tot je thuis bent
Eeeyyy, kk stoer a mattie. Je was kk loesoe of niet dan, helemaal droeloes pappi haha kauolo gek., deze man weet waar hij over praat G, niet fokken met hem!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:48 schreef Rawen het volgende:
[..]
precies!quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:14 schreef Blushed het volgende:
Gewoon doorgaan, ik word meestal nooit met een kater wakker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |