aargh.... herkenbaar..quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:09 schreef DeltaCephei het volgende:
JA JONGE. Ik log net in op mijn werkm@p van CWI en staat ineens dat ik niet ben ingeschreven, zucht. Meteen even de werkcoach gemaild![]()
![]()
Fijne instantiequote:Op maandag 30 augustus 2010 12:09 schreef DeltaCephei het volgende:
JA JONGE. Ik log net in op mijn werkm@p van CWI en staat ineens dat ik niet ben ingeschreven, zucht. Meteen even de werkcoach gemaild![]()
![]()
ja vooral omdat als ik mss een uitkering krijg *Suzanne heeft al maanden geen inkomsten* het dus ingaat op dag van aanmelden, dat was 8 augustusquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:13 schreef Diconnected het volgende:
GromIk dus gebeld voor de studie, dus de muts daar zegt dat ik deze week nog wat hoor, maar grote kans is dat ik niet bij de klassen kan
heh balen.. does that mean you've made a choice?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:13 schreef Diconnected het volgende:
GromIk dus gebeld voor de studie, dus de muts daar zegt dat ik deze week nog wat hoor, maar grote kans is dat ik niet bij de klassen kan
Tnx gelijk veranderdquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bubs, de plaatjes op je site kloppen niet. Bij Zombie Zest staat een plaatje van ick-a-bod-y en omgekeerd!
Naja ik wacht die brief dus maar even afquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
heh balen.. does that mean you've made a choice?
Onze docent vertelde net dat de lessen op vrijdag alleen voor internationals zijnJeeej voor discriminatie
![]()
En ben ik heel zielig als ik overweeg om zometeen maar een heeeel eind (30-45 min) naar het woonboulevardplein te lopen, alleen maar omdat ik geen zin heb om mn fietsband op te pompen?
Fire is het eerste album met gay bar en danger, high voltagequote:
Oh, weet ik veelquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fire is het eerste album met gay bar en danger, high voltage
Nu ken ik ze ook! Gay Barquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fire is het eerste album met gay bar en danger, high voltage
JAquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:59 schreef mirannie het volgende:
Is het heel gek dat ik dat liedje niet ken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
Collega's die eigenlijk geen Engels spreken en dan hun naam in het Engels gaan spellen over de telefoon
En je dan in moeten houden als ze de i als een e en de w als een we uitspleken![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:01 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
JASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gelukkig, ik ben nog aangekomen in het tijdperk des ouderdoms
ik wou zeggen, dat lijkt me toch een redelijke randvoorwaarde daarquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me de lol wel voorstellen. Gelukkig spreken al mijn collega's allemaal engelszou anders ook wel een beetje problematisch worden hier op Schiphol
quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wou zeggen, dat lijkt me toch een redelijke randvoorwaarde daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |