hm, dan ben ik verkeerd voorgelicht. Misschien maar goed ook, anders was ik vorig jaar pas afgestudeerd wssquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En daar kreeg ik bijna een hartverlamming....
[..]
En weer rustig ademhaalt....
Ik moet alleen nog m'n scriptie. Heb alleen totaal geen inspiratie
Voelde je je ook zo'n beul op de heenweg?quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:28 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn poezels zijn nu bij de dierenarts, zo stil in huis opeens!
Een van m'n mannetjes gaat binnenkort voor een penisamputatie. Over beul voelen gesprokenquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voelde je je ook zo'n beul op de heenweg?
Oh dat klinkt wel interessantquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nederlands recht, richting ondernemingsrecht. Heel erg leuk
quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is er met ze, Sharaan?
[..]
Een van m'n mannetjes gaat binnenkort voor een penisamputatie. Over beul voelen gesproken
verschrikkelijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voelde je je ook zo'n beul op de heenweg?
wtf! whyquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is er met ze, Sharaan?
[..]
Een van m'n mannetjes gaat binnenkort voor een penisamputatie. Over beul voelen gesproken
Ze haten je de komende drie dagen nog wel. gelukkig resetten katten regelmatig, dus ze zijn het ook zo weer vergetenquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
verschrikkelijkze keken me zo zielig aan
![]()
maar ik heb al een lading snoepjes gekocht om straks hun liefde weer terug te kopen![]()
![]()
![]()
bij die van mij gaat liefde door de maag, een lekkere maaltijd en het is weer goedquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze haten je de komende drie dagen nog wel. gelukkig resetten katten regelmatig, dus ze zijn het ook zo weer vergeten
die zijn donderdag geshipped via USPS, ik denk dat je die op zijn vroegst woensdag kan verwachtenquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh god, nou durf ik niet meer naar de mac omdat td misschien binnen kan komen
Begin dit jaar sloeg een blaasontsteking om in blaasgruis en dat werd een verstopping. Dat kan gewoon gebeuren. Meneertje was zo gestresst, dat ze hem te vroeg naar huis hebben laten gaan en niet goed hebben doorgespoeld. Twee weken later dus weer hetzelfde probleem. Daarna ging het prima. Tot er hier achter een schuur uitbrandde. Hij schoot helemaal in de stress en wilde/kon niet plassen. Puur psychisch, lichamelijk was er in eerste instantie niets aan de hand, maar dat resulteerde wel weer in een verstopping (en dus de derde narcose in een paar maanden tijd). Omdat het bij hem alle keren aan de penispunt verstopt is geraakt, is het met een amputatie opgelost. Maar eerlijk is eerlijk, de blaasontspanners heb ik de afgelopen week wel afgebouwd tot eens in de drie dagen (i.p.v. drie keer per dag), dus misschien komt het toch wel goed. Maar zodra ik de indruk krijg dat hij weer gaat stressen en ik hem er niet snel uit krijg, dan wordt het amputeren. Elke keer een narcose vind ik namelijk niet zo prettig...quote:
Hamburgers of make-up? Allebeiquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit was niet van TD hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mac als in makeupquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hamburgers of make-up? Allebeitrouwens
Bubs, de plaatjes op je site kloppen niet. Bij Zombie Zest staat een plaatje van ick-a-bod-y en omgekeerd!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |