quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Trek alleen geen korte mouwen aan naar je eerste sollicitatie en dan komt het helemaal goed![]()
Ik kan er me ook niet druk om makenquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar je hebt een eigen bedrijfje, dat zijn bonuspunten!
Bij mij duurde het een weekje ongeveerquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
klein lichtpuntje: viis.ee is geshipped!
Hoe lang doen die er meestal over?
Dan is ik in Praha!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Bij mij duurde het een weekje ongeveer
Tis idd koud, zit ook al met een dikke wollen sjaal om
Is goed hoor, jij hebt een bad toch?quote:
waffer batterijen gaan daar in dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Is goed hoor, jij hebt een bad toch?![]()
Goed, 1 telefoontje gehad naar m'n leverancier voor m'n diabetesspullen. Batterij van prikapparaat is leeg, dus dat schiet niet op dan heNog maar 2 telefoontjes te gaan
jij hebt vijf kinderen, jij hebt al een fulltime+ baanquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:12 schreef vamperotica het volgende:
Lol..Ik hang aan elkaar van de gaten en dingen die niet afgemaakt zijn...Aan t eind van t liedje heb ik ook alleen mn mavo....
Weet je...Ik heb ook nog steeds t gevoel van later als ik groot ben, dan zie ik wel....
Alleen duurt dat nou allemaal een beetje te lang!
Daar denkt niet iedereen zo overquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij hebt vijf kinderen, jij hebt al een fulltime+ baan
nou, ik wel!quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:19 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Daar denkt niet iedereen zo over
Ohhh dat komt wel goed danquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waffer batterijen gaan daar in dan?
Ik heb een bad en drie poezels. En een 180x220 bed.
Ik wil naar bed
gratiesch ies goed! En terecht, bij medische noodzaakquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ohhh dat komt wel goed danpoezels en bad
.
Euhm, dunne dure Varta batterijenIk kan ze heel moeilijk krijgen in de winkels, dus eens in de zoveel tijd bestel ik ze bij m'n leverancier. Ies graties
Gheheh hier liggen ook meers rollen met behang klaar hoor...quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ik wel!
Ik krijg van 1 peuter als post-traumatische stress stoornis, laat staan van 2 pubers, een peuter en 2 jonge kids
En daar kreeg ik bijna een hartverlamming....quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij hebt nog net in de oude regeling gezeten denk ik. Tegenwoordig moet je alles terug betalen als je geen diploma haalt binnen 7 jaar en geen P hebt enzo...
En weer rustig ademhaalt....quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:13 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Vanaf het eerste moment dat je stufi krijgt, heb je 10 jaar de tijd om een diploma te halen (waarvan je 4 jaar stufi krijgt) om je beurs om te zetten in een gift. Of althans, zo was de regeling toen ik eraan begon, daar willen ze wel flink in gaan snijden.
Yeahquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gratiesch ies goed! En terecht, bij medische noodzaak
Wat voor studie doe je?quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En daar kreeg ik bijna een hartverlamming....
[..]
En weer rustig ademhaalt....
Ik moet alleen nog m'n scriptie. Heb alleen totaal geen inspiratie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |