abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 augustus 2010 @ 22:47:35 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_85854279
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:40 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ah joh valt toch best mee? :+ Als je die kleuren mooi vindt, waarom niet? :o

(ter vergelijking, ik heb 57 roze lakken en ik vind minstens de helft niet leuk :') )
Ja, vergeleken met jouw collectie valt de mijne nog wel mee ;( :D
57 roze lakken omg :D
disclaimer
pi_85854319
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, vergeleken met jouw collectie valt de mijne nog wel mee ;( :D
57 roze lakken omg :D
:'(
  zondag 29 augustus 2010 @ 22:48:47 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_85854336
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:44 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Omdat een deel untried is, ik wil ze minstens swatchen voordat ik ze ga swappen (anders denk ik: goh, die was misschien toch wel leuk geweest......) en een deel was een kadootje of heeft een bepaalde betekenis dus die gaan sowieso niet weg :')

En ik heb er een aantal die ik hou wegens 'vergelijkingsmateriaal' :@
Zodat je ze kan vergelijken met andere lakken die je lelijk vindt? :P
Nee geintje, maar toch, het groepje "don't like" valt bij mij op 1 hand te tellen. Volgens mij ben jij vooral een hamsteraar :D
disclaimer
pi_85854340
SQ ik heb maar één groene lak meer dan jij _O-
  zondag 29 augustus 2010 @ 22:49:23 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_85854373
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:48 schreef Daph_ het volgende:
SQ ik heb maar één groene lak meer dan jij _O-
En hoeveel lakken heb jij in totaal?
disclaimer
pi_85854387
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee geintje, maar toch, het groepje "don't like" valt bij mij op 1 hand te tellen. Volgens mij ben jij vooral een hamsteraar :D
Dat valt heul mee hoor! Heb twee maanden terug (geloof ik) alles uitgezocht en ten minste 50 lakken te koop/swap gezet :') Ruimde heel erg op :9
pi_85854458
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

En hoeveel lakken heb jij in totaal?
Eh, 471 volgens m'n spreadsheet :') Wel inclusief nog een aantal swaplakken, maar ik kan me er niet toe zetten om m'n swapbak te pakken en het uit de spreadsheet te mikken :')
  zondag 29 augustus 2010 @ 22:52:02 #59
149959 SQ
snelle trees
pi_85854505
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:51 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Eh, 471 volgens m'n spreadsheet :') Wel inclusief nog een aantal swaplakken, maar ik kan me er niet toe zetten om m'n swapbak te pakken en het uit de spreadsheet te mikken :')
Da's het dubbele van wat ik heb :D
Maar goed, mijn gebrek aan roze compenseert dat relatieve groenverschil natuurlijk wel wat :+ :')
disclaimer
  zondag 29 augustus 2010 @ 22:52:34 #60
149959 SQ
snelle trees
pi_85854537
Mijn Nfu Oh-bestelling bevat ook 4 groene lakken. Van de 7 in totaal :@
disclaimer
pi_85854549
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

_O_ _O-
LOL
  zondag 29 augustus 2010 @ 22:54:37 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_85854670
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Da's het dubbele van wat ik heb :D
Maar goed, mijn gebrek aan roze compenseert dat relatieve groenverschil natuurlijk wel wat :+ :')
Hahaha ja dat scheelt wel wat :P

Ben iig tevreden met m'n stash :) koop ook niet zo veel meer als in het begin haha (en nee, dat is niet alleen omdat 'ik alles al heb' :6 ).
  zondag 29 augustus 2010 @ 22:56:07 #64
149959 SQ
snelle trees
  zondag 29 augustus 2010 @ 22:56:30 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_85854774
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:54 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Hahaha ja dat scheelt wel wat :P

Ben iig tevreden met m'n stash :) koop ook niet zo veel meer als in het begin haha (en nee, dat is niet alleen omdat 'ik alles al heb' :6 ).
Nee, je wordt kritischer, ik herken het wel :')
disclaimer
  † In Memoriam † zondag 29 augustus 2010 @ 23:08:50 #66
43556 miss_dynastie
pi_85855395
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:51 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Oh is die lijst ergens te bewonderen??
* miss_dynastie is niet nieuwsgierig hoor O-)

Ik heb van de week besteld bij TD. Terwijl het vorige pakje nog niet eens binnen was (en nog niet is, trouwens). Té erg :@
pi_85855400
Dat heb ik ook. Ik heb heel veel lakjes die ik heb gekocht toen ik net begon te lakken. Toen vond ik ze mooi, maar nu heb ik veel mooiere kleuren, en draag ik die 'normalere' kleuren eigenlijk niet meer.
Aids.
  zondag 29 augustus 2010 @ 23:19:38 #68
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_85855925
Kijk, ik zou best m'n versnelde MBO nu willen doen, dat is het niet. Ik zou er voor gaan, zorgen dat ik die diploma gewoon haal. Maar wat iemand zei van zonder diploma op pad gaan snap ik ook :Y. Maar ik heb wel al m'n VMBO diploma, en 3 jaar havo erna gedaan. Helaas is de havo niet gelukt (0,2 punt zakken }:| ) maarja goed het leven gaat door. Maar ik kan dus net zo goed die versnelde MBO over 1 jaar ook doen. Die school loopt niet weg lijkt me, en qua leeftijd zal er wss wel wat verschil in zitten ja, maar ik hoorde dat er ook mensen van 25+ plus bij zaten, dusja...

Wat ik zelf heel erg denk, dat als ik nu dus die studie zou gaan doen, ik dus meer zal denken aan het feit dat ik net zo goed in Amerika had kunnen zitten, en m'n ding kon doen daar. -O- En dat zou ik dus niet hebben als ik over een jaar met de studie begin en zeg van, he ik ben een aantal maanden in Amerika geweest enzo, en nu ga ik me volledig richten op de studie en m'n toekomst :Y.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_85855954
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 23:08 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Oh is die lijst ergens te bewonderen??
* miss_dynastie is niet nieuwsgierig hoor O-)

Ik heb van de week besteld bij TD. Terwijl het vorige pakje nog niet eens binnen was (en nog niet is, trouwens). Té erg :@
Ja op mijn laptop _O- Ik heb 'm bewust niet online gezet, vind ik niet zo fijn
pi_85855978
Vanmiddag toch een Whopper menu gehaald. Uiteraard de uiringen weggeflept :D

Dico, succes nog met het Amerika issue :)
  zondag 29 augustus 2010 @ 23:20:57 #71
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_85855994
Oja, voor de genen die me vermoeiend/irritant/hopeloos/whatever vinden over dit 'gedoe' , sorry :@ maar dit is ook een uitlaatklep voor mij zegmaar... :@
pi_85856290
Bah, net in slaap gevallen en nu ben ik klaarwakker. }:|

@ Dico: gewoon hier uitlaatkleppen doen hoor :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 29 augustus 2010 @ 23:29:55 #73
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_85856377
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Bah, net in slaap gevallen en nu ben ik klaarwakker. }:|

@ Dico: gewoon hier uitlaatkleppen doen hoor :*
Oh rot is dat he :') ik heb vandaag ook tot half 2 in bed gelegen, dus ik slaap ook pas over 1,5 uur waarschijnlijk. En morgen weer vroeg eruit, om 8.50 naar de tandartsch ;(
pi_85856469
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 23:29 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Oh rot is dat he :') ik heb vandaag ook tot half 2 in bed gelegen, dus ik slaap ook pas over 1,5 uur waarschijnlijk. En morgen weer vroeg eruit, om 8.50 naar de tandartsch ;(
Ook al zo fijn. :') Naja, m'n eigen schuld, had ik maar meteen naar huis moeten gaan in plaats van nog "even" helpen opruimen. Ben ik niet meer gewend door de zomerstop. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zondag 29 augustus 2010 @ 23:38:00 #75
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_85856689
Aargh. Waarom praten sommige mensen tegen je op msn als je daar helemaaaaaal geen zin in hebt :')
pi_85857256
Gewoon negeren :P

OMG, Electric Six speelt in de Melkweg in december! :9
Aids.
pi_85857686
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 23:38 schreef Diconnected het volgende:
Aargh. Waarom praten sommige mensen tegen je op msn als je daar helemaaaaaal geen zin in hebt :')
Ik zeg blokkeren + verwijderen = klaar ;)

Ik zit hier lekker tussen de verhuisdozen, me raar te voelen in een kamer die pas sinds vandaag van mij is :P Naast alle verhuisdozen liggen nog minstens 30 bierflesjes, minstens zoveel bierblikjes, flessen Martini en Rosé. Het inwijden is goed gedaan, nu het opruimen nog -O-
After sleepzz that is, night ladies :*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_85860723
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 23:56 schreef Mss het volgende:
Gewoon negeren :P

OMG, Electric Six speelt in de Melkweg in december! :9
Ik heb er nog over gedacht om heen te gaan, maar ik vind eigenlijk alleen Fire leuk van ze. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_85861127
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
Wat heb jij dan in godsnaam gedaan om zo enorm in de schulden te komen?
Niks bijzonders helaas. 3 jaar basisbeurs + en OV-jaarkaart. Hallooooo 12.000 euro. Ik heb nooit een cent bijgeleend en altijd het minimale gekregen, waarvan 1 jaar thuiswonend en 2 jaar uitwonend. Ik geloof dat ik met rente en al op 13.000 kom, maar ik wil het niet eens precies weten.
I had a signature once. It was awful.
pi_85861201
Moggeeeee!
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  maandag 30 augustus 2010 @ 07:38:15 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_85861273
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 07:10 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Niks bijzonders helaas. 3 jaar basisbeurs + en OV-jaarkaart. Hallooooo 12.000 euro. Ik heb nooit een cent bijgeleend en altijd het minimale gekregen, waarvan 1 jaar thuiswonend en 2 jaar uitwonend. Ik geloof dat ik met rente en al op 13.000 kom, maar ik wil het niet eens precies weten.
ah shit, je hebt nooit een diploma gehaald. Dat is wel shit dan, zeker omdat je vaak ook minder verdient zonder papiertje. Da's ook de reden waarom ik toch mijn opleiding wél heb afgemaakt, afhaken was een strop geworden...
disclaimer
  maandag 30 augustus 2010 @ 07:40:40 #82
149959 SQ
snelle trees
pi_85861293
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 03:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik heb er nog over gedacht om heen te gaan, maar ik vind eigenlijk alleen Fire leuk van ze. :P
vergeet gay bar niet. O+ :@
disclaimer
  maandag 30 augustus 2010 @ 07:46:07 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_85861333
Toch vind ik drie jaar studeren en nooit een diploma halen wel meer dan 1 enkele fout eigenlijk :@ En dat zeg ik niet om olie op het vuur te gooien of jou een rotgevoel te geven, maar drie jaar is een lange tijd, daar zie ik weinig impulsiefs aan. En zelfs al was je in den beginne alleen gaan studeren om je omgeving tevreden te stellen, dan weet je toch dat níet doorzetten van een studie, desnoods een andere, een financiële malaise gaat worden? Maar misschien denk ik daar te simpel in, dat weet ik niet... En nogmaals zoeper, dat zeg ik niet om jou af te zeiken :* ik vraag het me gewoon oprecht af...

[ Bericht 14% gewijzigd door SQ op 30-08-2010 07:51:10 ]
disclaimer
pi_85861360
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 07:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ah shit, je hebt nooit een diploma gehaald. Dat is wel shit dan, zeker omdat je vaak ook minder verdient zonder papiertje. Da's ook de reden waarom ik toch mijn opleiding wél heb afgemaakt, afhaken was een strop geworden...
Voor mij ging het niet anders. Bij de eerste studie was het zo waardeloos georganiseerd dat je zo vaak 2 uur moest reizen en dan op school kwam 'ohja, de lessen vallen uit'. Heb m'n P niet gehaald en omdat ik wist dat ik dit daar niet vol ging houden BNA gehad. Daarna nog naar de Uni geweest, en in een paar vakken blonk ik uit, maar tot mijn grote afschuw zijn daar dus ook vakken die wiskunde maken van de Nederlandse taal. Daarbij had ik enorm veel problemen met het openbaar vervoer. Ik was soms 5 uur bezig met reizen op een dag voor 2 uur college. Op kamers gaan is nooit een optie geweest, ik woon immers samen en twee huizen onderhouden is een beetje teveel van het goede. Het vele reizen brak me helemaal op, en ondanks dat ik heel hard gevochten heb waren sommige vakken net te hoog gegrepen voor me dus ook dat hield op.
Daarbij heb ik bij beide studies nooit het idee gehad dat ik het echt naar mijn zin had, ik had ook geen idee wat ik ermee wilde worden.

En alsnog studeren heb ik zo vaak overwogen, maar allereerst heb ik geen flauw idee wat omdat ik gewoon écht geen studie kan vinden die bij me past, en omdat ik hier in Zeewolde gewoon in een verlaten gat zit om steeds te reizen, want 5 uur reizen voor 2 uur college is gewoon erg veel gevraagd. In de trein/bus kan ik me niet concentreren en dan heb je dus altijd minder tijd voor je studie dan medestudenten die op kamers zitten....

En ja, ook de thuisstudie heb ik geprobeerd, maar mán wat is dat LOI een ongeorganiseerde chaos waarbij ze me compleet onbegeleid hebben achtergelaten, ik bleef maar bellen en niemand kon me helpen, dus ook dat heb ik opgegeven.

Snap je dan dat ik er nogal klaar mee ben? Zeker voor zolang ik niet weet wat ik nou in godsnaam leuk vindt om te doen en iets in die richting kan gaan studeren?

(Het zijn dus 3 verschillende studies geweest, niet 1 lange, als ik 3 jaar in 1 studie was blijven hangen had ik het wel afgemaakt)

(En ps2: gaan werken om meer te kunnen sparen naast een studie waarbij je zoveel tij kwijt bent aan reizen, ging al helemaal niet, want ik liep al zo achter op studiegenoten met beschikbare tijd voor leren dat ik er dan helemaal niks van had kunnen bakken. Die tijd om in alle rust te studeren heb je gewoon écht nodig).

[ Bericht 3% gewijzigd door zoeperzazke op 30-08-2010 07:57:49 ]
  maandag 30 augustus 2010 @ 07:57:22 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_85861389
Ah okee dat van die drie studies wist ik ook niet. Klinkt een beetje als mijn broertje :') Maar, als in jouw woonplaats alles zo slecht bereikbaar is, is verhuizen dan geen optie? Of zeg ik nou weer iets doms? :@
disclaimer
pi_85861391
Van welk geld? Een hypotheek kunnen we niet krijgen, en we kunnen nergens zoveel huis voor dit bedrag krijgen zonder eerst tien jaar op een wachtlijst te moeten staan.
pi_85861427
Ik moet zo naar de tandarts ;(
  maandag 30 augustus 2010 @ 08:04:17 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_85861435
Stap dan eens uit je slachtofferrol o|O :P :* Uitwegen en oplossingen zijn er altijd wel als je écht wil, en als je (nog) niet écht wil maakt dat verder ook niks uit, maar dan moet je je daar ook wel bij neerleggen denk ik :) :@ :*
disclaimer
  maandag 30 augustus 2010 @ 08:04:59 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_85861439
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 08:02 schreef Diconnected het volgende:
Ik moet zo naar de tandarts ;(
controle of slachting? :D
disclaimer
pi_85861461
Maar, maar, maar... ik heb mijn studie ook nooit afgemaakt en heb helemaal geen schuld. Ik reisde overigens ook soms wel 5 uur voor 2 uur les, maar dat wist ik voor ik aan de studie begon. Wilde ook absoluut niet in Den Haag wonen en Scheveningen was te duur :P

Nooit overwogen om gewoon HBO te doen Zoeper? Dat was misschien toch een logischere stap geworden toen bleek dat de Uni iets te hoog gegrepen was. Of denk ik weer eens te simpel?

Ok, ga kind naar school brengen, dan bij moeders koffie drinken en dan werken.

Fijne dag allemaal :W
  maandag 30 augustus 2010 @ 08:09:13 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_85861475
En nogmaals, ik wil dat echt benadrukken, ik probeer niemand aan te vallen! Ik ben vooral gewoon voorstander van de bright side of life filosofie :P
disclaimer
pi_85861477
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 08:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

controle of slachting? :D
Controle, hopelijk geen slachting die later komt :')
pi_85861478
Ja maar ik wil niet echt want ik weet niet wat! En dan is het balletje weer rond ;) Als ik écht zou weten wat mijn droom was, zou ik die wel naleven. Maar ik weet het niet! Ik heb al zoveel studiegidsen doorgelezen, zoveel informatie gezocht op internet en ik kan gewoon echt niks vinden waarvan ik denk, dát is nou echt iets voor mij, dát is leuk en dat spreekt me aan. En ik begin er gewoon niet meer aan voor ik weet wat ik wil. Da's toch niet zo gek?

Ik zet het nu uiteen om duidelijk te maken waarom ik het geen gek idee vind om eerst lekker te reizen, je droom te volgen, en dan te studeren. Maar ik voel mezelf ondanks die schuld geen slachtoffer. Ik baal er heel erg van als ik erover nadenk hoor, maar dat doe ik dus in het dagelijks leven niet :P Ik betaal gewoon elke maand braaf een klein bedragje af en ik zie wel waar het schip strandt. verder heb ik mijn handen vol aan mijn werk, mijn webshop en als mijn werk minder wordt of zou worden pik ik het webdesign weer op, waar ik hiervoor ook al een leuk zakcentje verdiende. Ik heb voor mijn gevoel momenteel niet per se een papiertje nodig om mezelf overeind te kunnen houden, ik ben op zich wel gelukkig met de situatie zoals ie nu is... Voorlopig houd ik het best vol zo :) En later zie ik dan wel weer....
pi_85861503
ik lag in mijn bedje te rillen van de kou, dus ik dacht, hmm lekker warm douchen O+
ik heb nét de shampoo uit m'n haar gespoeld, komt er enkel nog koud water uit de kraan :(
was vorige week ook al zo }:|
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_85861504
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 08:07 schreef mirannie het volgende:
Nooit overwogen om gewoon HBO te doen Zoeper? Dat was misschien toch een logischere stap geworden toen bleek dat de Uni iets te hoog gegrepen was. Of denk ik weer eens te simpel?
Ben op HBO begonnen, maar daar werd ik juist totaal niet geprikkeld, het was zó praktijkgericht en ik ben een denker, geen doener. Ik wilde juist meer theorie en minder praktijk, dat zat er daar echter niet in. Ik voelde me nog veel te jong om al zo praktijkgericht bezig te zijn. (en nog steeds)
  maandag 30 augustus 2010 @ 08:11:42 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_85861508
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 08:07 schreef mirannie het volgende:
Maar, maar, maar... ik heb mijn studie ook nooit afgemaakt en heb helemaal geen schuld. Ik reisde overigens ook soms wel 5 uur voor 2 uur les, maar dat wist ik voor ik aan de studie begon. Wilde ook absoluut niet in Den Haag wonen en Scheveningen was te duur :P

Ok, ga kind naar school brengen, dan bij moeders koffie drinken en dan werken.

Fijne dag allemaal :W
jij hebt nog net in de oude regeling gezeten denk ik. Tegenwoordig moet je alles terug betalen als je geen diploma haalt binnen 7 jaar en geen P hebt enzo...
disclaimer
pi_85861511
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 08:11 schreef Mirjam het volgende:
ik lag in mijn bedje te rillen van de kou, dus ik dacht, hmm lekker warm douchen O+
ik heb nét de shampoo uit m'n haar gespoeld, komt er enkel nog koud water uit de kraan :(
was vorige week ook al zo }:|
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Gadverdamme! *warm dekentje naar mir gooit*

En ik ga zo eens afsluiten, moet naar m'n werk, tis weer factuurtjesdag! *O* :P
  maandag 30 augustus 2010 @ 08:12:41 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_85861522
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 08:09 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Controle, hopelijk geen slachting die later komt :')
daar duim ik dan voor *O*
disclaimer
pi_85861527
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
jij hebt nog net in de oude regeling gezeten denk ik. Tegenwoordig moet je alles terug betalen als je geen diploma haalt binnen 7 jaar en geen P hebt enzo...
Vanaf het eerste moment dat je stufi krijgt, heb je 10 jaar de tijd om een diploma te halen (waarvan je 4 jaar stufi krijgt) om je beurs om te zetten in een gift. Of althans, zo was de regeling toen ik eraan begon, daar willen ze wel flink in gaan snijden.
  maandag 30 augustus 2010 @ 08:14:28 #100
149959 SQ
snelle trees
pi_85861547
Dan hou ik het daar ook verder bij, zoeper! Nogmaals, no offense! :*
disclaimer
  maandag 30 augustus 2010 @ 08:16:28 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_85861559
En ach, ik heb wel een diploma en kan geen werk krijgen op mijn niveau omdat ik zo'n gare persoonlijkheid heb / ben. Dus ik ga zo ook weer lekker naar mijn administratieve baantje :')
disclaimer
  maandag 30 augustus 2010 @ 08:18:18 #102
149959 SQ
snelle trees
pi_85861573
Mir, ik zou toch eens een combiketel overwegen :D Dit is wel heel erg campinggevoel :')
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')