Ja, vergeleken met jouw collectie valt de mijne nog wel meequote:Op zondag 29 augustus 2010 22:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah joh valt toch best mee?Als je die kleuren mooi vindt, waarom niet?
(ter vergelijking, ik heb 57 roze lakken en ik vind minstens de helft niet leuk)
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, vergeleken met jouw collectie valt de mijne nog wel mee![]()
57 roze lakken omg
Zodat je ze kan vergelijken met andere lakken die je lelijk vindt?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Omdat een deel untried is, ik wil ze minstens swatchen voordat ik ze ga swappen (anders denk ik: goh, die was misschien toch wel leuk geweest......) en een deel was een kadootje of heeft een bepaalde betekenis dus die gaan sowieso niet weg![]()
En ik heb er een aantal die ik hou wegens 'vergelijkingsmateriaal'
En hoeveel lakken heb jij in totaal?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:48 schreef Daph_ het volgende:
SQ ik heb maar één groene lak meer dan jij
Dat valt heul mee hoor! Heb twee maanden terug (geloof ik) alles uitgezocht en ten minste 50 lakken te koop/swap gezetquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zodat je ze kan vergelijken met andere lakken die je lelijk vindt?![]()
Nee geintje, maar toch, het groepje "don't like" valt bij mij op 1 hand te tellen. Volgens mij ben jij vooral een hamsteraar
Eh, 471 volgens m'n spreadsheetquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En hoeveel lakken heb jij in totaal?
Da's het dubbele van wat ik hebquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eh, 471 volgens m'n spreadsheetWel inclusief nog een aantal swaplakken, maar ik kan me er niet toe zetten om m'n swapbak te pakken en het uit de spreadsheet te mikken
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zodat je ze kan vergelijken met andere lakken die je lelijk vindt?![]()
Hahaha ja dat scheelt wel watquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's het dubbele van wat ik heb
Maar goed, mijn gebrek aan roze compenseert dat relatieve groenverschil natuurlijk wel wat![]()
Nee, je wordt kritischer, ik herken het welquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hahaha ja dat scheelt wel wat![]()
Ben iig tevreden met m'n stashkoop ook niet zo veel meer als in het begin haha (en nee, dat is niet alleen omdat 'ik alles al heb'
).
Oh is die lijst ergens te bewonderen??quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eh, 471 volgens m'n spreadsheetWel inclusief nog een aantal swaplakken, maar ik kan me er niet toe zetten om m'n swapbak te pakken en het uit de spreadsheet te mikken
Ja op mijn laptopquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh is die lijst ergens te bewonderen??
* miss_dynastie is niet nieuwsgierig hoor
Ik heb van de week besteld bij TD. Terwijl het vorige pakje nog niet eens binnen was (en nog niet is, trouwens). Té erg
Oh rot is dat hequote:Op zondag 29 augustus 2010 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Bah, net in slaap gevallen en nu ben ik klaarwakker.![]()
@ Dico: gewoon hier uitlaatkleppen doen hoor
Ook al zo fijn.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh rot is dat heik heb vandaag ook tot half 2 in bed gelegen, dus ik slaap ook pas over 1,5 uur waarschijnlijk. En morgen weer vroeg eruit, om 8.50 naar de tandartsch
Ik zeg blokkeren + verwijderen = klaarquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:38 schreef Diconnected het volgende:
Aargh. Waarom praten sommige mensen tegen je op msn als je daar helemaaaaaal geen zin in hebt
Ik heb er nog over gedacht om heen te gaan, maar ik vind eigenlijk alleen Fire leuk van ze.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:56 schreef Mss het volgende:
Gewoon negeren
OMG, Electric Six speelt in de Melkweg in december!
Niks bijzonders helaas. 3 jaar basisbeurs + en OV-jaarkaart. Hallooooo 12.000 euro. Ik heb nooit een cent bijgeleend en altijd het minimale gekregen, waarvan 1 jaar thuiswonend en 2 jaar uitwonend. Ik geloof dat ik met rente en al op 13.000 kom, maar ik wil het niet eens precies weten.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
Wat heb jij dan in godsnaam gedaan om zo enorm in de schulden te komen?
ah shit, je hebt nooit een diploma gehaald. Dat is wel shit dan, zeker omdat je vaak ook minder verdient zonder papiertje. Da's ook de reden waarom ik toch mijn opleiding wél heb afgemaakt, afhaken was een strop geworden...quote:Op maandag 30 augustus 2010 07:10 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Niks bijzonders helaas. 3 jaar basisbeurs + en OV-jaarkaart. Hallooooo 12.000 euro. Ik heb nooit een cent bijgeleend en altijd het minimale gekregen, waarvan 1 jaar thuiswonend en 2 jaar uitwonend. Ik geloof dat ik met rente en al op 13.000 kom, maar ik wil het niet eens precies weten.
vergeet gay bar niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 03:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er nog over gedacht om heen te gaan, maar ik vind eigenlijk alleen Fire leuk van ze.
Voor mij ging het niet anders. Bij de eerste studie was het zo waardeloos georganiseerd dat je zo vaak 2 uur moest reizen en dan op school kwam 'ohja, de lessen vallen uit'. Heb m'n P niet gehaald en omdat ik wist dat ik dit daar niet vol ging houden BNA gehad. Daarna nog naar de Uni geweest, en in een paar vakken blonk ik uit, maar tot mijn grote afschuw zijn daar dus ook vakken die wiskunde maken van de Nederlandse taal. Daarbij had ik enorm veel problemen met het openbaar vervoer. Ik was soms 5 uur bezig met reizen op een dag voor 2 uur college. Op kamers gaan is nooit een optie geweest, ik woon immers samen en twee huizen onderhouden is een beetje teveel van het goede. Het vele reizen brak me helemaal op, en ondanks dat ik heel hard gevochten heb waren sommige vakken net te hoog gegrepen voor me dus ook dat hield op.quote:Op maandag 30 augustus 2010 07:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah shit, je hebt nooit een diploma gehaald. Dat is wel shit dan, zeker omdat je vaak ook minder verdient zonder papiertje. Da's ook de reden waarom ik toch mijn opleiding wél heb afgemaakt, afhaken was een strop geworden...
Controle, hopelijk geen slachting die later komtquote:
Ben op HBO begonnen, maar daar werd ik juist totaal niet geprikkeld, het was zó praktijkgericht en ik ben een denker, geen doener. Ik wilde juist meer theorie en minder praktijk, dat zat er daar echter niet in. Ik voelde me nog veel te jong om al zo praktijkgericht bezig te zijn. (en nog steeds)quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:07 schreef mirannie het volgende:
Nooit overwogen om gewoon HBO te doen Zoeper? Dat was misschien toch een logischere stap geworden toen bleek dat de Uni iets te hoog gegrepen was. Of denk ik weer eens te simpel?
jij hebt nog net in de oude regeling gezeten denk ik. Tegenwoordig moet je alles terug betalen als je geen diploma haalt binnen 7 jaar en geen P hebt enzo...quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:07 schreef mirannie het volgende:
Maar, maar, maar... ik heb mijn studie ook nooit afgemaakt en heb helemaal geen schuld. Ik reisde overigens ook soms wel 5 uur voor 2 uur les, maar dat wist ik voor ik aan de studie begon. Wilde ook absoluut niet in Den Haag wonen en Scheveningen was te duur![]()
Nooit overwogen om gewoon HBO te doen Zoeper? Dat was misschien toch een logischere stap geworden toen bleek dat de Uni iets te hoog gegrepen was. Of denk ik weer eens te simpel?
Ok, ga kind naar school brengen, dan bij moeders koffie drinken en dan werken.
Fijne dag allemaal
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Gadverdamme! *warm dekentje naar mir gooit*quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:11 schreef Mirjam het volgende:
ik lag in mijn bedje te rillen van de kou, dus ik dacht, hmm lekker warm douchen
ik heb nét de shampoo uit m'n haar gespoeld, komt er enkel nog koud water uit de kraan
was vorige week ook al zo
daar duim ik dan voorquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Controle, hopelijk geen slachting die later komt
Vanaf het eerste moment dat je stufi krijgt, heb je 10 jaar de tijd om een diploma te halen (waarvan je 4 jaar stufi krijgt) om je beurs om te zetten in een gift. Of althans, zo was de regeling toen ik eraan begon, daar willen ze wel flink in gaan snijden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
jij hebt nog net in de oude regeling gezeten denk ik. Tegenwoordig moet je alles terug betalen als je geen diploma haalt binnen 7 jaar en geen P hebt enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |