abonnement Unibet Coolblue
pi_85844178
Ik ben zeer zuinig, alle producten zijn in goede staat en werken nog perfect :) Ik heb ze allemaal
een richtprijs gegeven, maar bieden mag altijd. De gitaren en de versterker stuur ik niet op, ivm
beschadiging en verzendkosten, dus die zijn op te halen in Delft.

Deze gitaar is een linkshandige Dimavery Stagg (standard, st-10 enz), gekocht bij mainmusic.nl
(nu is de prijs 125 euro). Deze gitaar is 1 jaar oud, heeft de kast bijna nooit verlaten, ik dacht namelijk nog even dat ik op een linkshandige gitaar meer plezier zou hebben, en had het mis. Totaal geen krassen of tekenen van veroudering dus, de snaren zijn ook nog prima. Ook bij deze gitaar komt een tas, een kabel en een tremelo.

Foto:


Sound:
Richtprijs: 50 euro

Deze zwarte psp 2000 (met nu officiele firmware) komt met een 2gb Sony Memory Stick Pro Duo voor muziek en films. De originele oplaadkabel zit erbij. Verder kun je met de psp op het internet surfen, skypen (via internet bellen) en de playstation store bezoeken voor gratis demo's en filmpjes van de nieuwste games. De psp is 1,5 jaar oud en heeft enkele krasjes op de achterkant. Het scherm is nog volledig gaaf en hij werkt nog perfect.

Foto:


Richtprijs: 75 euro.

[ Bericht 8% gewijzigd door sigh. op 31-08-2010 14:10:52 ]
pi_85844991
Ik heb de PSP verwijderd, aangepaste firmwares zijn niet toegestaan. Als er weer een originele firmware op staat kan je hem weer aanbieden. :)
Powered by Janetje®
pi_85848610
Misschien wel interesse in de Ibanez en de versterker. Je komt niet toevallig wel eens in de buurt van utrecht dat je de gitaar mee kan nemen?
pi_85855387
Ik zou allang blij zijn met een normaal bod. Dan zet ik mijn studenten-ov wel in om alles te brengen ;)
  zondag 29 augustus 2010 @ 23:34:28 #5
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_85856570
Hey die gitaar heb ik ook!
Alleen dan in het rood, stiekem vind ik hem in het rood mooier ;)
Nu nog leren spelen, zucht. Ik kan wel de liedjes uit mijn eerste lesboek :D:D

ehm die wacom. 25 euro incl?
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
pi_85856652
110 voor de gitaar (incl accessoires) en versterker samen?
Heb zelf ook studenten ov, dus kan hem dan wel komen halen. Weet alleen uit ervaring dat een gitaar meezeulen in het ov niet altijd ideaal is ;).

ik neem verder aan dat hij nog gewoon goed klinkt enzo?

EDIT: Amp is 10 watt of 15? Wat is zo snel kan vinden is die GTA 10 een 10 watts.

[ Bericht 11% gewijzigd door bigbass op 29-08-2010 23:45:04 ]
pi_85857203
Ja je hebt gelijk, het is 10 watt :|W

Humm, ik begrijp dat het in het ov moeilijk kan worden, vooral met de tas die er nu bij zit, die laat nogal eens een striem achter in de schouder. Een andere optie is dat ik er een betere tas bij doe van het merk pure tone. Deze: http://www.musicroom.com/se/ID_No/057500/details.html, zodat het allemaal wat beter te doen is, maar dan wordt de prijs wel 135 voor beide :)

De gitaar is trouwens onlangs ge-intoneert (dat betekend dat op een gestemde gitaar alle tonen op alle frets loepzuiver zijn), en de versterker is ook prima kwaliteit, en is werkend te zien en horen als je besluit hem te halen.

@ DragonFire, genoteerd, maar ik hou het bij de richtprijs en wacht op andere biedingen.
pi_85857563
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 23:54 schreef sigh. het volgende:
Ja je hebt gelijk, het is 10 watt :|W

Humm, ik begrijp dat het in het ov moeilijk kan worden, vooral met de tas die er nu bij zit, die laat nogal eens een striem achter in de schouder. Een andere optie is dat ik er een betere tas bij doe van het merk pure tone. Deze: http://www.musicroom.com/se/ID_No/057500/details.html, zodat het allemaal wat beter te doen is, maar dan wordt de prijs wel 135 voor beide :)

De gitaar is trouwens onlangs ge-intoneert (dat betekend dat op een gestemde gitaar alle tonen op alle frets loepzuiver zijn), en de versterker is ook prima kwaliteit, en is werkend te zien en horen als je besluit hem te halen.

@ DragonFire, genoteerd, maar ik hou het bij de richtprijs en wacht op andere biedingen.
Andere tas is niet nodig, ik ben op zoek naar een extra gitaar om juist niet steeds te hoeven slepen tussen mijn ouders en mijn kamer :P en een gitaar past op zich prima in een bagagevak in de trein :)
En volgens mij is het dezelfde versterker die ik al op mijn kamer heb staan, dus dan is het inderdaad een prima dingetje.

Als het goed is past die versterker ook gewoon in een rugzak, toch?
pi_85857603
Ja moet kunnen. dan 120 = deal :)

[ Bericht 1% gewijzigd door sigh. op 30-08-2010 00:13:05 ]
pi_85857999
35 inclusief vzk voor het tablet geboden.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_85858426
Deal = pm :)
pi_85859145
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 00:06 schreef sigh. het volgende:
Ja moet kunnen. dan 120 = deal :)
Er tussenin voor 115 doen dan?
pi_85863140
Hehe, ok :D

Komende week ben ik nog vrij, dus als je even een idee geeft van wanneer je het komt halen zal ik er zijn (gegevens in pm :) )
pi_85909974
Ibanez gitaar en versterker gereserveerd, PSP 2000 toegevoegd :)
De richtprijs voor de linkshandige Dimavery is nu 50 euro :Y

Hmm, kan een mod de tt veranderen in "[tk] Linkshandige dimavery gitaar en sony psp" ?
pi_85923093
Tablet is in prima staat ontvangen. Dank je wel!
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_85962589
up
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')