Nou ja, bijna iedereen heeft al ontkendquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:48 schreef golfer het volgende:
Goede TT.![]()
Het mysterie is nog steeds niet opgelost.
Heul geen drankverslaving hierquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hey! We hebben Petje ook aan een drankverslaving geholpen he..
wat hoor ik nuquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:54 schreef Duderella het volgende:
Is er al contact geweest met het mógelijke Molenmeisje?
Klinkt erg goed jaquote:
Er zijn ook meerij-mogelijkheden hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:16 schreef Aure het volgende:
Ik was in slaap gevallen op de bank![]()
![]()
Maar ehh Lie fijn dat jullie een treinstation hebbenDan ben ik er bij
Als jullie dat leuk vinden
Oh mèn, dan is het al een tijdje geleden dat je in slaap bent gevallenquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:16 schreef Aure het volgende:
Ik was in slaap gevallen op de bank![]()
![]()
Maar ehh Lie fijn dat jullie een treinstation hebbenDan ben ik er bij
Als jullie dat leuk vinden
hij kon zo beginnen met kokenquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klinkt erg goed jaHeeft de Mr. de mise-en-place goed afgemaakt verder?
P, er liggen hier ook gewoon snelwegen en zo hoor. Met asfalt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er zijn ook meerij-mogelijkheden hoorDie kant op is nl. nogal een takke-eind. Veel gezelliger met meer mensen
is er al een nieuwe meet gepland?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er zijn ook meerij-mogelijkheden hoorDie kant op is nl. nogal een takke-eind. Veel gezelliger met meer mensen
Zo ver is het nou ook weer niet hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:17 schreef PdeHoog het volgende:
Jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
P, er liggen hier ook gewoon snelwegen en zo hoor. Met asfalt.
Maar jij woont vrijwillig in het hoge noordenquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo ver is het nou ook weer niet hoorIk rij die afstand zo'n beetje elke meet
Lees het vorige topic maarquote:
En er is niks mis met het hoge noorden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar jij woont vrijwillig in het hoge noorden![]()
![]()
Dat staat toch ook helemaal niet in mijn post, LieLieve schat?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
En er is niks mis met het hoge noorden.
Met H'veen misschien, maar dat is een andere discussie![]()
Geen idee! Maar ben wel benieuwd, want die ligt hier ook nog in de koelkastquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:23 schreef PdeHoog het volgende:
Hoe lang blijft een pakje feta goed als je hem eenmaal open hebt gemaakt? Iemand enig idee?
Nee, maar je straalt het uit P, je straalt het uit.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat staat toch ook helemaal niet in mijn post, LieLieve schat?
Jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh mèn, dan is het al een tijdje geleden dat je in slaap bent gevallen
Dat zegt men nou altijdquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, maar je straalt het uit P, je straalt het uit.
Coolquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:25 schreef Aure het volgende:
En Pee, ik maak dan graag gebruik van je meerijaanbodTreinen is wel leuk zo nu en dan, maar als t niet hoeft is t nog beter
Er ligt hier in de koelkast ook nog een aangebroken pakje Feta die iemand gisteren gebruikt heeft.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:24 schreef LieLie het volgende:
Geen idee! Maar ben wel benieuwd, want die ligt hier ook nog in de koelkast
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:28 schreef DarkElf het volgende:
als je feta over hebt; in een tupper doen met koud water (onderzetten) en een flinke schep zout. Blijft het rustig nog een week of 2 goed afgesloten in de koelkast
handig voor een meet iddquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:27 schreef LieLie het volgende:
Parkeergelegenheid hebben we hier overigens ook meer dan voldoende, en gratis en voor niks
Coolquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:28 schreef DarkElf het volgende:
als je feta over hebt; in een tupper doen met koud water (onderzetten) en een flinke schep zout. Blijft het rustig nog een week of 2 goed afgesloten in de koelkast
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wel ff afspoelen voor je het gaat gebruiken dan.
Je weet nu hoe je het op moet bergenquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Er ligt hier in de koelkast ook nog een aangebroken pakje Feta die iemand gisteren gebruikt heeft.
Het aangeschoten meisjequote:Op zondag 29 augustus 2010 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Er ligt hier in de koelkast ook nog een aangebroken pakje Feta die iemand gisteren gebruikt heeft.
Borisz-pestoquote:
met vulling?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Borisz-pestodacht ik
Was iig lekker
Ja, van Borisz.quote:
De Pesto sloeg echt aan jaquote:
mag ik ook komen?quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:45 schreef borisz het volgende:
[..]
De Pesto sloeg echt aan ja. Die hou ik er voorlopig in mijn als-er-een-eetfeestje-maak-ik-dit-assortiment.
Jaa woensdag al hoor! Maar zijn introweek begint ook al morgen dus hij slaapt alvast hier in mijn andere kamer, anders moestie elke dag 2 uur reizen, vond ik zo sneuquote:
Nu 2, we moeten er nog eentje, maar dat gaat lastig worden. Te dure kamer enzo, dus de huisbaas zal er wel iemand ingooienquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Gezellig!Hoeveel huisgenoten heb je nu dan?
Eerst een datumquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:56 schreef LieLie het volgende:
Haha, ik denk dat we het later maar weer eens bespreken, als er meer een plan is
Het is ook weer niet zo'n enorm huis
Oh, dat is wel irritant ja. Hopen dat die meevalt dan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:57 schreef Aure het volgende:
[..]
Nu 2, we moeten er nog eentje, maar dat gaat lastig worden. Te dure kamer enzo, dus de huisbaas zal er wel iemand ingooienVind ik niet zo fijn eigenlijk, maarja niks aan te doen.
Idd.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, dat is wel irritant ja. Hopen dat die meevalt dan.
Maar JBC nog steeds niet.quote:
Er zijn altijd afzeggersquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:56 schreef LieLie het volgende:
Haha, ik denk dat we het later maar weer eens bespreken, als er meer een plan is
Het is ook weer niet zo'n enorm huis
Per pagina 100 berichten instellen, gaat makkelijkerquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:48 schreef PdeHoog het volgende:
Zo! Mijn PM-box is weer opgeschoond. 24 pagina'sEn wat een ellendig systeem is dit zeg. Elke pagina afzonderlijk
Ik zou mijn huis wel aanbieden, maar volgens mij is mijn huis nog te klein als er afzeggers zijn......quote:
Ja, daar komt ie nu mee.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
Per pagina 100 berichten instellen, gaat makkelijker
Wij hadden de grens op 20 m/v gezet. Kon prima in ons huisje en bleef daardoor overzichtelijk en persoonlijk.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:08 schreef LieLie het volgende:
Nou, er passen hier met een verjaardag best 30 man in. Maar dan vind ik het eigenlijk niks meer aan
Niet echt, maar hij stoort me niet. Erwin Olaf is echt heerlijk open in dit gesprekquote:
Oei! Ik kan maximaal 8 personen uitnodigen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:08 schreef LieLie het volgende:
Nou, er passen hier met een verjaardag best 30 man in. Maar dan vind ik het eigenlijk niks meer aan
Er waren nu 17 mensen met ons erbij, met ons tuinfeest eind mei waren er zo'n 22 mensen, dat was me net ff teveelquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:08 schreef LieLie het volgende:
Kan het me goed voorstellenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er waren nu 17 mensen met ons erbij, met ons tuinfeest eind mei waren er zo'n 22 mensen, dat was me net ff teveel
Ja. Maar dat weet je. Toch?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk maar energievretend zoveel mensen om je heen
Ik ken het, maar het went. Net als de energie om af te vallen, leer je ook die energie te doseren......quote:
Da's 2x zoveel als de oppervlakte van mijn woonkamer. De keuken meegerekend, stond het dan in de hal en op het balkon vol!quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:23 schreef Vork het volgende:
Ik heb ook wel eens een verjaardag met 30 man gehad. Dat is gelijk aan het aantal vierkante meters oppervlakte van mijn woonkamer. Krap en druk dus.
Meetings zijn beter voor mijn energie dan familiefeestjesquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk maar energievretend zoveel mensen om je heen
Dat dusquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Meetings zijn beter voor mijn energie dan familiefeestjes
Ik heb het weleens gehoord en ik vind het ongelofelijk kut voor je.quote:
Ja, dat ik en velen met mij het fort bewaakten, vond ik niet erg. Maar nu heb ik honger!quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:42 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Wel gezelligheid en veeeeel eten
Oh maar zo 'dramatisch' bedoel ik het niet hoor, ik word er alleen doodmoe van omdat er zoveel 'toneel' gespeeld wordt en dat is al mijn hele leven lang. Ik zie en voel heel veel schertsvertoning, das jammer, maar ik ben niet anders gewendquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:43 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb het weleens gehoord en ik vind het ongelofelijk kut voor je.![]()
Ik heb wel familie met wie het minder klikt, maar die zie ik nooit.
Bluezz, ik weet niet wat ik moet zeggen. Jij verdient dat niet.
Kan dat?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Per pagina 100 berichten instellen, gaat makkelijker
Ik ben ook dingen gewend. Daar wordt het niet leuker of makkelijker van.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh maar zo 'dramatisch' bedoel ik het niet hoor, ik word er alleen doodmoe van omdat er zoveel 'toneel' gespeeld wordt en dat is al mijn hele leven lang. Ik zie en voel heel veel schertsvertoning, das jammer, maar ik ben niet anders gewend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |