Nee, ik heb nergens last vanquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:54 schreef Boolo het volgende:
[..]
Nee want ik heb geen ranzige kalknagels. Jij zeker wel?
Omdat het kan natuurlijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:10 schreef RVP67 het volgende:
Pics van je zus !!!!!
Geen idee waarom overgens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter illustratie van de klacht
[ Bericht 18% gewijzigd door Symphonic op 29-08-2010 19:39:16 ]
Doe ik ook niet maar als ze volop aan het peuteren zijn eraan en gewoon in het algemeen als ik rondkijk en ik zie het is het echt uber ranzig.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Omdat het kan natuurlijk
(Overgens)
OT: Je hoeft niet naar iedereen zijn/haar voeten te kijken?
Ja, dat is precies hetzelfdequote:Op zondag 29 augustus 2010 20:03 schreef RickoKun het volgende:
ZIjn kalknagels niet gewoon schimmelnagels?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:54 schreef Boolo het volgende:
[..]
Nee want ik heb geen ranzige kalknagels. Jij zeker wel?
Onzin. M'n ene voet heeft 't, de andere niet.quote:Op zondag 5 september 2010 02:07 schreef BoDee het volgende:
kalknagels is zeer besmettelijk ts vooral in het zwembad...dus pas maar op!
Lekker ranzig.quote:Op maandag 6 september 2010 14:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Onzin. M'n ene voet heeft 't, de andere niet.
Maakt niet uit, als man hoor je alleen te jagen en patserig te zijn. Wijven daarentegen dienen wel keihard afgerekend te worden op lichamelijke gebreken.quote:Op maandag 6 september 2010 18:45 schreef Roces18 het volgende:
Ik ben een jongen en heb kalknagels hoe komt dit?
quote:Op maandag 6 september 2010 18:47 schreef Boolo het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als man hoor je alleen te jagen en patserig te zijn. Wijven daarentegen dienen wel keihard afgerekend te worden op lichamelijke gebreken.
Nieuwe nagel kopenquote:Op maandag 6 september 2010 20:02 schreef Draai_kont het volgende:
Hoe krijg je kalknagels weg dan?
Gelukkig nog nooit gehad.
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:14 schreef trabiman het volgende:
Wat maakt het uit hoe oud het is, ik wil alleen mensen helpen!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |