Van harte beterschap uiteraard! Nu antibiotica slikken enzo?
quote:Uit de hand gelopen infectie kan longontsteking/bijholteonsteking/voorhoofdsholteontsteking etc worden ja..
Op woensdag 22 mei 2002 13:23 schreef DennisMoore het volgende:
Huh, hoe kom je daar nou aan, aan longontsteking? Kun je dat 'zomaar' oplopen?Van harte beterschap uiteraard! Nu antibiotica slikken enzo?
En, beterschap!
quote:Dat vroeg ik de dokter dus ook, je kan het inderdaad "zomaar" oplopen!
Huh, hoe kom je daar nou aan, aan longontsteking? Kun je dat 'zomaar' oplopen?Van harte beterschap uiteraard! Nu antibiotica slikken enzo?
Ik heb 3 soorten medicijnen gekregen:
antibiotica (Amoxicilline/Clavulaanzuur FLX)
Ventolin (om te inhaleren)
Promethaz GF (spierverslapper)
quote:Het kan ook een teken zijn dat je immuunsysteem verzwakt is. Mensen met bijv. AIDS zijn er bijvoorbeeld vatbaarder voor, maar ook stress en weinig slaap maakt je gevoeliger voor infecties.
quote:Wat heeft zijn kut er mee te maken? Het zijn z'n longen.
Op woensdag 22 mei 2002 13:20 schreef Dave het volgende:
Hmmm, kut! En beterschap!
quote:Stress/weinig slaap hiero!!!
Op woensdag 22 mei 2002 13:34 schreef Halinalle het volgende:Het kan ook een teken zijn dat je immuunsysteem verzwakt is. Mensen met bijv. AIDS zijn er bijvoorbeeld vatbaarder voor, maar ook stress en weinig slaap maakt je gevoeliger voor infecties.
1 voordeeltje, over 2 weken ben je lekker slank er weer uit gekomen
quote:Whooo-hooo! Feest bij Gboy thuis!
Op woensdag 22 mei 2002 13:30 schreef Gboy27 het volgende:
Promethaz GF (spierverslapper)
quote:Whahahahaha!!
Op donderdag 23 mei 2002 15:27 schreef kikkerlikkerfan het volgende:[..]
Whooo-hooo! Feest bij Gboy thuis!
.
Hoop dat het al wat beter met je gaat. In ieder geval vanuit mijn kant ook wat beterschap! Even goed naar je lichaam luisteren en je bent er waarschijnlijk zo weer bovenop.
<OFFTOPIC>
Bedankt voor je reactie onlangs trouwens (in een ander topic). Ik denk er nog even na of ik je een mailje stuur (ivm mijn eigen privacy).
</OFFTOPIC>
X
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 24-05-2002 03:16]
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 24-05-2002 03:18]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |