abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85861099
Dus de joden hebben dezelfde tradities als de moslims?

En dan ook nog roepen dat we in Nederland joodse tradities hebben met dat ene dozijn synagoges wat er door de eeuwen heen in Nederland is gebouwd. :N
pi_85861101
hey, het is de ver van mijn bed show!
pi_85861122
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 07:00 schreef gnilrednoz het volgende:
hey, het is de ver van mijn bed show!
Daar hou ik van. Lekker lezen, weten dat iemand gemarteld is, en dat het me verder niets doet. _O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_85861124
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 07:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Daar hou ik van. Lekker lezen, weten dat iemand gemarteld is, en dat het me verder niets doet. _O_
als ik mezelf openstel voor alle nare dingen die er op de wereld gebeuren ben ik de hele dag aan t janken :P dan maar liever carelessness ;)
pi_85861136
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 07:10 schreef gnilrednoz het volgende:

[..]

als ik mezelf openstel voor alle nare dingen die er op de wereld gebeuren ben ik de hele dag aan t janken :P dan maar liever carelessness ;)
Inderdaad. Alleen als het in Nederland gebeurt wil ik me er nog wel eens iets van aantrekken. Maar voor de rest... ze doen maar.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_85861459
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 07:11 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Inderdaad. Alleen als het in Nederland gebeurt wil ik me er nog wel eens iets van aantrekken. Maar voor de rest... ze doen maar.
Nou, ik ben er anders best kapot van :+
pi_85861537
Er is geen sprake van zweepslagen, afranselingen of martelingen.
pi_85861859
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:47 schreef Boldface het volgende:
De grote hamvraag is wanneer mensen zichzelf bevrijden van religie.
"ham" vind ik in dit topic zeer ongepast.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  † In Memoriam † maandag 30 augustus 2010 @ 08:46:49 #59
230491 Zith
pls tip
pi_85861936
Ik haat religies die geen varkens toestaan, die speciale geloofs-rechtbanken hebben en lichamelijke straffen uitvoeren :r
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_85866992
Hela, kinderachtig gedoe uit een religeuze hoek! How refreshing! :')
Conscience do cost.
  maandag 30 augustus 2010 @ 12:30:17 #61
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_85867887
Wat een faaltopic; TS wil even laten zien dat die joden minstens zo barbaars zijn als moslims en haalt een of ander bericht te voorschijn waar iemand wat symbolische tikjes met een zweep krijgt.

'Afranseling' . Bij soft-sm krijgen ze er nog harder van langs _O-
Scratch a liberal and you will find a fascist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')