Daar hou ik van. Lekker lezen, weten dat iemand gemarteld is, en dat het me verder niets doet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 07:00 schreef gnilrednoz het volgende:
hey, het is de ver van mijn bed show!
als ik mezelf openstel voor alle nare dingen die er op de wereld gebeuren ben ik de hele dag aan t jankenquote:Op maandag 30 augustus 2010 07:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar hou ik van. Lekker lezen, weten dat iemand gemarteld is, en dat het me verder niets doet.
Inderdaad. Alleen als het in Nederland gebeurt wil ik me er nog wel eens iets van aantrekken. Maar voor de rest... ze doen maar.quote:Op maandag 30 augustus 2010 07:10 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
als ik mezelf openstel voor alle nare dingen die er op de wereld gebeuren ben ik de hele dag aan t jankendan maar liever carelessness
Nou, ik ben er anders best kapot vanquote:Op maandag 30 augustus 2010 07:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen als het in Nederland gebeurt wil ik me er nog wel eens iets van aantrekken. Maar voor de rest... ze doen maar.
"ham" vind ik in dit topic zeer ongepast.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:47 schreef Boldface het volgende:
De grote hamvraag is wanneer mensen zichzelf bevrijden van religie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |