Ga je toch in je eentje?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:09 schreef Schuifpui het volgende:
Ik wil ook op wintersport. Vorig jaar is het niet gelukt en dit jaar lijkt het weer niets te worden. Ik kan eigenlijk alleen in januari, het liefst zou ik tussen 7 en 23 januari een week gaan, maar ik ken niemand die dan mee kan/wil. Vorig jaar hetzelfde probleem. Misschien toch m'n snowboard maar verkopen, hopeloos gedoe elke keer.
Heb ik even naar gekeken, maar ik heb alleen dingen gevonden voor mensen van 25 - 45, vind ik dan weer net een beetje te oud. Ik ben 24, heb niet zo'n zin om met mensen van 40 op vakantie te gaan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:53 schreef TheOneAndOnly het volgende:
er zijn ook reizen voor alleengaanden...
das trouwens wat anders als alleenstaanden he....
Dat is best duur. Voorheen ging ik altijd met Husk of Sportura, dan ben je ¤300 kwijt. Alleen zit je al snel op ¤700. Het lijkt me ook nog eens saai. Overdag is het niet zo'n probleem, maar 's avonds is toch wel suf. Ik ben ook weer niet iemand die naar zo'n bar gaat en dan maar met iedereen gaat praten, zou me heel erg ongemakkelijk voelen alleen.quote:
Absoluut verstandig, de eerste dag op een bord bestaat uit heel veel vallenquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:29 schreef Esje-lief het volgende:
Ik heb een afspraak gemaakt om een paar snowboard lesjes te nemen. Lijkt me erg slim om enige ervaring op te doen
Sommige snowboarders vallen toch wel vaak, les of niet....quote:Op zondag 7 november 2010 23:45 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Absoluut verstandig, de eerste dag op een bord bestaat uit heel veel vallen
http://www.studentenwintersport.nlquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:27 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Heb ik even naar gekeken, maar ik heb alleen dingen gevonden voor mensen van 25 - 45, vind ik dan weer net een beetje te oud. Ik ben 24, heb niet zo'n zin om met mensen van 40 op vakantie te gaan.
[..]
Dat is best duur. Voorheen ging ik altijd met Husk of Sportura, dan ben je ¤300 kwijt. Alleen zit je al snel op ¤700. Het lijkt me ook nog eens saai. Overdag is het niet zo'n probleem, maar 's avonds is toch wel suf. Ik ben ook weer niet iemand die naar zo'n bar gaat en dan maar met iedereen gaat praten, zou me heel erg ongemakkelijk voelen alleen.
Thx, zal het overwegen, zit waarschijnlijk wel met werk in die periode. Ben overigens student, dus dat komt mooi uit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
http://www.studentenwintersport.nl
ook voor niet studenten (betaal je wel wat extra) maar leeftijdscategorie klopt wel denk ik
Genoeg keus: Mayrhofen, Sölden, Hinterglemm en vast nog wel meerquote:Op woensdag 10 november 2010 21:42 schreef Sport_Life het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik ben al jaaaaaaaaaren naar Frankrijk geweest en de laatste paar keer Oostenrijk (alleen Zillertal). Dit jaar wil ik weer naar Oostenrijk , maar wat is nou een leuk gebied/plaats in Oostenrijk naast Zillertal? Het moet groot zijn en alles een beetje goed toegankelijk, dus niet elke dag met zo'n skibus zoals Zillertal. Verder uiteraard goede apresski barren, het is niet de bedoeling dat we tot 04:00 door gaan met feesten, maar tot een uur of 12u moet het wel gezellig zijn!
We gaan met snowboard, en zo'n snowpark is wel leuk maar geen must. Liever lange pistes en veel rood/zwart.
Ischglquote:Op woensdag 10 november 2010 21:42 schreef Sport_Life het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik ben al jaaaaaaaaaren naar Frankrijk geweest en de laatste paar keer Oostenrijk (alleen Zillertal). Dit jaar wil ik weer naar Oostenrijk , maar wat is nou een leuk gebied/plaats in Oostenrijk naast Zillertal? Het moet groot zijn en alles een beetje goed toegankelijk, dus niet elke dag met zo'n skibus zoals Zillertal. Verder uiteraard goede apresski barren, het is niet de bedoeling dat we tot 04:00 door gaan met feesten, maar tot een uur of 12u moet het wel gezellig zijn!
We gaan met snowboard, en zo'n snowpark is wel leuk maar geen must. Liever lange pistes en veel rood/zwart.
Söldenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:42 schreef Sport_Life het volgende:
Die slalomski's zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 12:13 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Zo, als de sneeuw een beetje mee wil werken ga ik het weekend van 27 november naar Lech met deze schatjes:
[ afbeelding ]
Ter vergelijking met mijn slalomlatjes:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |