abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88721788
quote:
Wetterbericht für Dienstag: Wintereinbruch! Neuschnee von 20 bis 35 cm ist in höher gelegenen Tälern zu erwarten, auf den Bergen 50 bis 70 cm möglich. Schneefallgrenze zeitweise bis in tiefe Lagen sinkend.
:9~
  maandag 15 november 2010 @ 12:03:42 #152
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88733120
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 17:17 schreef Elmostyle het volgende:
Zelf ben ik momenteel ook aan het kijken voor op wintersport vakantie te gaan, alleen zelf rijden vindt ik niet echt een optie. Welke organisaties incl. busreis kunnen jullie adviseren?

Zelf ben ik Husk, Sportura en Arke wel al tegengekomen. Maar wat zijn jullie tips?
Als je naar Oostenrijk gaat is de trein ook nog wel een optie.
Je kunt dan eerst met de trein naar Wörgl. Daarna met de bus naar bestemmingen in de buurt van Wörgl. Het kan ook zijn dat je in Munchen moet overstappen om een andere richting op gaat.

Als je helemaal naar West-Oostenrijk gaat wordt het makkelijker over Zurich te gaan, maar dat kan altijd nog :)
Je moet trouwens wel rekenen op een redelijk lange reis, maar je reist sowieso s'nachts dus als je een slaapcoupe hebt en lekker kunt maffen is dat natuurlijk minder een probleem.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 15 november 2010 @ 12:05:35 #153
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88733182
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 23:16 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

Goeie shit :)
Jammer dat het in Oostenrijk is en niet in Frankrijk. Daar mag allereerst wel wat vallen van mij. :)
Hoewel als ondergrond en de poeder van de rest van het seizoen het niet erg is als er nu al wat valt :)

Zo te zien komt er in Valtho ook nog wel wat aan. Laatste sneeuwval was vrijdag en vandaag, morgen en donderdag moet het ook sneeuwen. In totaal zou er bijna een halve meter moeten vallen. Op het hoogste gedeelte...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_88733325
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 23:16 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

:s) :s)
pi_88733669
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 12:03 schreef Komakie het volgende:

[..]

Als je naar Oostenrijk gaat is de trein ook nog wel een optie.
Je kunt dan eerst met de trein naar Wörgl. Daarna met de bus naar bestemmingen in de buurt van Wörgl. Het kan ook zijn dat je in Munchen moet overstappen om een andere richting op gaat.

Als je helemaal naar West-Oostenrijk gaat wordt het makkelijker over Zurich te gaan, maar dat kan altijd nog :)
Je moet trouwens wel rekenen op een redelijk lange reis, maar je reist sowieso s'nachts dus als je een slaapcoupe hebt en lekker kunt maffen is dat natuurlijk minder een probleem.
Zwitserland en Frankrijk kunnen ook prima per trein trouwens.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  maandag 15 november 2010 @ 12:53:26 #156
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88734757
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 12:18 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Zwitserland en Frankrijk kunnen ook prima per trein trouwens.
Zou best kunnen. Ik ben alleen een keer naar Zurich geweest omdat ik naar west Oostenrijk moest. Toen ging het tot aan Zurich best goed.

Ze hebben trouwens in Zwitserland en Oostenrijk ook wel hele relaxte treinen voor de langere afstanden. Ik had er toen een bijvoorbeeld een stroomaansluiting bij zitten. Dat is echt relaxt. Een beetje laptoppen in de trein. Filmpje kijken enzo :)
pi_88734902
frankrijk tuf je grootste gedeelte met de TGV toch? vraag me af wat dat kost :') denk dat die transavia vluchten niet veel duurder zijn (als het niet goedkoper is)
  maandag 15 november 2010 @ 12:58:57 #158
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88734922
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 12:58 schreef Salatrel het volgende:
frankrijk tuf je grootste gedeelte met de TGV toch? vraag me af wat dat kost :') denk dat die transavia vluchten niet veel duurder zijn (als het niet goedkoper is)
De TGV is wel cool :)
pi_88759619
Ik ga in februari of maart naar het plaatsje Mellau in Oostenrijk. Heb een beetje op internet gekeken en het schijnt daar wel aardig te zijn. Het ligt bij Damuls en er schijnt wel een verbinding te zijn met dat gebied. Maar echt veel word ik niet wijzer. Iemand bekend met dit oord? En dan vooral wat er na het boarden te doen is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2010 22:23:51 ]
pi_88768714
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 22:19 schreef Thomas B. het volgende:
Ik ga in februari of maart naar het plaatsje Mellau in Oostenrijk. Heb een beetje op internet gekeken en het schijnt daar wel aardig te zijn. Het ligt bij Damuls en er schijnt wel een verbinding te zijn met dat gebied. Maar echt veel word ik niet wijzer. Iemand bekend met dit oord? En dan vooral wat er na het boarden te doen is.
http://www.wintersporters.nl/skigebieden/mellau/dorpen/mellau
pi_88768801
Ik baal dat ik niet kan gaan dit seizoen maar de reden maakt alles driedubbel goed. Mijn vrouw is zwanger *O*
  dinsdag 16 november 2010 @ 09:09:11 #162
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88768819
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 09:08 schreef jpjedi het volgende:
Ik baal dat ik niet kan gaan dit seizoen maar de reden maakt alles driedubbel goed. Mijn vrouw is zwanger *O*
En die is niet mee te nemen, op een stoel in de zon te plaatsen en een paar breinaalden te geven??? :P
pi_88768872
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 09:09 schreef Komakie het volgende:

[..]

En die is niet mee te nemen, op een stoel in de zon te plaatsen en een paar breinaalden te geven??? :P
Ik lees dat je vrijgezel bent? :')

Sowieso kans op uitglijden nemen we niet. Verder gaan we samen de sneeuwfun beleven of helemaal niet. Onze vrienden waar we normaal mee gaan, hebben trouwens hetzelfde probleem. :)
pi_88769052
Gewoon skien tot 8 maanden _O_
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_88769323
Wij gaan 9 januari naar Serfaus-Fiss-Ladis. Ik heb er nu al zin in.

Iemand ervaringen met dat gebied? En misschien goede tips?
pi_88770445
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 09:34 schreef Stansfield het volgende:

Geen ervaringen mee, maar wel een top gebied volgens mij! Wel aardig aan de prijs.
pi_88770738
quote:

Goede keus.
Ik ben hier vanaf 1982 t/m 1994 meerdere keren per jaar geweest, en in de afgelopen 4 jaar nog 2x en in februari ga ik weer heen.

In welk dorp zit je?
Zelf ken ik als dorpen alleen Fiss en Ladis, Serfaus ken ik alleen van het dalstation.
Wil je de wat ruimere pistes, ga dan veel bij Serfaus skien,
Heb je kleine kinderen dan zit je tussen Fiss en Ladis in heel goed
Maar het beste stuk blijven wel de pistes bij Fiss,

Ontwijk de grote restaurants tijdens de skiles pauze,
Een aanrader om te eten is het restaurantje op de rodelbaan van Fiss,
Doordat je hier gewoon met een mooi bospad naartoe kan skien en weer goed weg komt moet je je niet laten afschrikken door de aanduiding "rodelbahn"

Vroeger, iig tot 1994, was deze route gewoon een piste.
Het restaurant ligt (op de kaart) "rechts onder" halverwege de grote kabine.
pi_88770806
quote:
ja die had ik al gevonden.

700m... Is dat niet wat laag trouwens?
pi_88770916
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:44 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Das niet al te hoog, weet niet waneer je gaat?

Edit: Zie dat je februari / maart wil, zal niet te laat in maart gaan, dan heb je kans dat je de dalafdaling niet kan nemen.
pi_88771048
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:29 schreef Luni het volgende:

[..]

Geen ervaringen mee, maar wel een top gebied volgens mij! Wel aardig aan de prijs.
Ik vind het nog meevallen,
accomodatie ligt aan je eisen en de ligging.
liftpas neigt naar het prijzige, maar weer beter te doen dan een la plagne of verbier.
Voedsel is echt niet duur, als ik het dan met la plagne vergelijk.
pi_88771107
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:54 schreef Soohr het volgende:

Betaal je daar dan als ik vragen mag?
pi_88771279
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:56 schreef Luni het volgende:

[..]

Betaal je daar dan als ik vragen mag?
Vorig jaar hadden we een 3 persoons appartement voor 700 euro.
en dan zaten we op 200m van de liften in Fiss.
Doordat ongeveer 100m van die 200m over een loopband ging was het perfect,

Dit jaar hebben mijn ouders een appartent voor 8 man + 2 kinderen in Ladis geboekt,
maar daar weet ik de prijs weer niet van.

Op de site van het gebied kan je ook accomodatie boeken,
dan krijg je een beetje een idee van de prijzen,
Serfaus-Fiss-Ladis
pi_88771994
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:42 schreef Soohr het volgende:

[..]

Goede keus.
Ik ben hier vanaf 1982 t/m 1994 meerdere keren per jaar geweest, en in de afgelopen 4 jaar nog 2x en in februari ga ik weer heen.

In welk dorp zit je?
Zelf ken ik als dorpen alleen Fiss en Ladis, Serfaus ken ik alleen van het dalstation.
Wil je de wat ruimere pistes, ga dan veel bij Serfaus skien,
Heb je kleine kinderen dan zit je tussen Fiss en Ladis in heel goed
Maar het beste stuk blijven wel de pistes bij Fiss,

Ontwijk de grote restaurants tijdens de skiles pauze,
Een aanrader om te eten is het restaurantje op de rodelbaan van Fiss,
Doordat je hier gewoon met een mooi bospad naartoe kan skien en weer goed weg komt moet je je niet laten afschrikken door de aanduiding "rodelbahn"

Vroeger, iig tot 1994, was deze route gewoon een piste.
Het restaurant ligt (op de kaart) "rechts onder" halverwege de grote kabine.
Tnx voor de tips. Wij zitten in het dorp Ried en gaan dus waarschijnlijk ff snel met de auto naar 1 van de beginplaatsen.

Bedoel je dit restaurant? http://www.serfaus-fiss-l(...)labend-Plakat-de.pdf

Ik ga waarschijnlijk voor het eerst snowboarden na 5 jaar skieen. Dus een beetje makkelijke pistes zijn het beste haha.
  dinsdag 16 november 2010 @ 11:38:18 #174
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88772411
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 09:12 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ik lees dat je vrijgezel bent? :')

Sowieso kans op uitglijden nemen we niet. Verder gaan we samen de sneeuwfun beleven of helemaal niet. Onze vrienden waar we normaal mee gaan, hebben trouwens hetzelfde probleem. :)
Nee hoor, ik heb een heel lief vriendinnetje O+
Waarom zou ik vrijgezel moeten zijn voor zo'n opmerking :?

Het was ook een beetje een grapje. Ik snap het wel een beetje. Hoewel het wel afhankelijk is hoe ver ze is. ;)
Daarnaast hebben mijn vriendin en ik er wat minder moeite mee om samen te gaan of niet. Tuurlijk gaan we graag samen en vooral zo lang mogelijk, maar als de een dat niet kan wil dat niet betekenen dat de ander ook niet gaat.
Maar dat is per koppel verschillend :)
pi_88772620
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:25 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Tnx voor de tips. Wij zitten in het dorp Ried en gaan dus waarschijnlijk ff snel met de auto naar 1 van de beginplaatsen.

Bedoel je dit restaurant? http://www.serfaus-fiss-l(...)labend-Plakat-de.pdf

Ik ga waarschijnlijk voor het eerst snowboarden na 5 jaar skieen. Dus een beetje makkelijke pistes zijn het beste haha.
Dat is indferdaad het reataurantje waar ik op doelde

Dan zou ik lekker naar Fiss rijden,
best grote parkeerplaatsen vlak bij de lift en door de afsluiten frommes afdaling kom je zo weer bij je auto uit.

Om te starten met snowboarden zou ik dan vanuit Fiss de lift richting Ladis pakken (klein stukje om dan boven te zijn) en lekker naar Ladis boarden,
Hier skien ook alle beginnersklasjes :)
pi_88772730
Tnx voor de tips.

Van Fiss naar Ladis lekker over de blauwe pistes ;) Dat gaat helemaal goed komen.
  dinsdag 16 november 2010 @ 11:50:03 #177
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88772774
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:44 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Nee hoor. Ligt er een beetje aan of ze een dalafdaling hebben en de ligging van die afdaling. Als er veel bomen staan, de zon staat er niet op en het is een noordhelling kun je er vaak heel lang nog skiën.
  dinsdag 16 november 2010 @ 11:52:04 #178
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88772848
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:54 schreef Soohr het volgende:

[..]

liftpas neigt naar het prijzige, maar weer beter te doen dan een la plagne of verbier.
Voedsel is echt niet duur, als ik het dan met la plagne vergelijk.
Frankrijk is sowieso belachelijk duur. Tenminste, wat eten en drinken betreft.
pi_88778202
quote:
Op maandag 15 november 2010 22:19 schreef Thomas B. het volgende:
Als je een beetje Duits kunt. www.alpinforum.com

zum beispiel:http://www.alpinforum.com(...)&t=2779&hilit=mellau
Zu hause ist alles besser
  donderdag 18 november 2010 @ 03:18:13 #180
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_88850559

Zin >:O _O_ 8-) :D

Helaas nog wachten tot 5 maart ;(

[ Bericht 11% gewijzigd door nattermann op 18-11-2010 03:35:18 ]
Tics van je petten.
  donderdag 18 november 2010 @ 09:54:45 #181
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88853509
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 03:18 schreef nattermann het volgende:
[ afbeelding ]

Zin >:O _O_ 8-) :D

Ziet er goed uit :)

In Valtho is er wel een beetje sneeuw gevallen de laatste paar dagen, maar niet veel. Vandaag moet het nog een beetje gaan sneeuwen, maar zal ook niet veel zijn gok ik.
Daarna wordt het tot maandag alleen maar half bewolkt.
Positief is wel dat de 0 grens onder de 1500m blijft, dus het wordt langzaam aan kouder. en dat is positief :)
pi_88863722
La Plagne in Maart *O*
pi_88864912
in maart naar flachau :D
pi_88870036
Vandaag mijn ski's maar eens opgehaald, zijn geslepen en in de wax gezet... moet alleen nog 2 maanden wachten tot we gaan... en er ligt nog geen sneeuw in Fieberbrunn... :(
pi_88894718
Gisteren ben ik een dagje naar Bottrop geweest om snowboarden te oefenen. Maar nu heb ik er helemaal veel zin in. Maar nu moet ik nog wel even wachten.
pi_88982669
quote:
Ziet er al goed uit ! Voor mij 18 december Ischgl :)
Kwaliteit kende geen recessie
  maandag 22 november 2010 @ 11:26:24 #187
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_89006546
Nog 3 daagjes *O*

Er valt wel wat sneeuw, maar het dumpt niet echt. In 12 uur tijd elke keer een centimeter of 5.
Maar ja, alle kleine beetjes helpen zullen we maar zeggen 8-)
pi_89031906
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 11:26 schreef Komakie het volgende:
Nog 3 daagjes *O*

Er valt wel wat sneeuw, maar het dumpt niet echt. In 12 uur tijd elke keer een centimeter of 5.
Maar ja, alle kleine beetjes helpen zullen we maar zeggen 8-)
Morgen gaat het weer sneeuwen ^O^

Het wordt dit weekend in Lech geen poederfahren, maar neem toch lekker m'n JJ's mee :P
pi_89032709
quote:

Zeker! Wij gaan er naar het 3e opeenvolgende jaar heen!
In welk dorp zitten jullie van de 3? Tis een heel chill gebied, met een aantal echt steile afdalingen (Diretissima, Frommes Xtreme, Kamikaze) en een heeeel groot gedeelte aan rode pistes. Wij hebben tot nu toe alleen in Fiss gezeten, daar is eigenlijk niet echt zoveel après-ski, daarvoor moet je in Serfaus zijn denk ik.. Tips qua afdalingen zijn de Frommes abfahrt en dan vooral in de ochtend, 's middags is de sneeuw vaak papperig, omdat er dan teveel mensen zijn geweest. Tis een 10km lange afdaling tot in Fiss. En verder is het bij helder weer mooi om een tocht naar de Masner te maken, vanuit Fiss doe je daar wel even over. :)

Edit: lees dat je in Ried zit, dan ga je waarschijnlijk naar Fiss om daar de pistes op te gaan. Voor een beginner vind ik het een veel te groot gebied, beetje zonde, zeker omdat je als eerste week snowboarder veelal maar op een paar pistes blijft. Wij hebben voor het eerst geskied in Sölden, was ook doodzonde van het dure gebied en de vele pistes, want we zijn maar op 2 of 3 pistes geweest..
  maandag 22 november 2010 @ 23:21:52 #190
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_89036249
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:02 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

Morgen gaat het weer sneeuwen ^O^

Het wordt dit weekend in Lech geen poederfahren, maar neem toch lekker m'n JJ's mee :P
Als het goed is sneeuwt het alleen niet zo hard. Het moet wel ff serieus gaan dumpen natuurlijk. Maar dat is denk ik wat te veel gevraagd voor deze tijd van het jaar.

Misschien dat in de hoge gebieden nog een lekker beetje poeder te vinden is :)
Ik wil alleen niet me board op de eerste paar dagen van zijn leven verknallen :P
  maandag 22 november 2010 @ 23:24:24 #191
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_89036357
ik wil dit seizoen voor het eerst gaan wintersporten. Waarschijnlijk gaan we naar Oostenrijk. Maar we moeten al vroeg in het seizoen (eerst 2 weken van januari). Mensen hier ervaring met de sneeuw in die periode? Is de kans groot dat er weinig tot geen sneeuw ligt, of is begin januari redelijk sneeuw'veilig' ?
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_89042256
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:17 schreef Honeymooner het volgende:

[..]

Zeker! Wij gaan er naar het 3e opeenvolgende jaar heen!
In welk dorp zitten jullie van de 3? Tis een heel chill gebied, met een aantal echt steile afdalingen (Diretissima, Frommes Xtreme, Kamikaze) en een heeeel groot gedeelte aan rode pistes. Wij hebben tot nu toe alleen in Fiss gezeten, daar is eigenlijk niet echt zoveel après-ski, daarvoor moet je in Serfaus zijn denk ik.. Tips qua afdalingen zijn de Frommes abfahrt en dan vooral in de ochtend, 's middags is de sneeuw vaak papperig, omdat er dan teveel mensen zijn geweest. Tis een 10km lange afdaling tot in Fiss. En verder is het bij helder weer mooi om een tocht naar de Masner te maken, vanuit Fiss doe je daar wel even over. :)

Edit: lees dat je in Ried zit, dan ga je waarschijnlijk naar Fiss om daar de pistes op te gaan. Voor een beginner vind ik het een veel te groot gebied, beetje zonde, zeker omdat je als eerste week snowboarder veelal maar op een paar pistes blijft. Wij hebben voor het eerst geskied in Sölden, was ook doodzonde van het dure gebied en de vele pistes, want we zijn maar op 2 of 3 pistes geweest..
Tnx voor de tips. Ik denk niet dat ik in 1 week maar op een paar pistes blijf. De eerste 2 dagen misschien, maar daarna kom ik zeker wel op veel pistes.
  dinsdag 23 november 2010 @ 08:34:28 #193
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_89042286
quote:
7s.gif Op maandag 22 november 2010 23:24 schreef The_Hives het volgende:
ik wil dit seizoen voor het eerst gaan wintersporten. Waarschijnlijk gaan we naar Oostenrijk. Maar we moeten al vroeg in het seizoen (eerst 2 weken van januari). Mensen hier ervaring met de sneeuw in die periode? Is de kans groot dat er weinig tot geen sneeuw ligt, of is begin januari redelijk sneeuw'veilig' ?
Als er begin januari geen sneeuw ligt, komt het er ook niet meer....
pi_89042324
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 08:34 schreef Komakie het volgende:

[..]

Als er begin januari geen sneeuw ligt, komt het er ook niet meer....
Dat dus. Normaal een vrij zekers periode.
pi_89063298
duurt anders nog 1,5 maand voordat het januari is...

hoop wel dat er dan wat ligt trouwens... :P

afgelopen jaren in januari geweest en niet mogen klagen wat betreft sneeuw
pi_89065281
quote:
7s.gif Op maandag 22 november 2010 23:24 schreef The_Hives het volgende:
alle dorpen zijn dan 100% sneeuwzeker.
  woensdag 24 november 2010 @ 09:27:11 #197
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_89083735
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 november 2010 20:00 schreef snellejelle het volgende:

[..]

alle dorpen zijn dan 100% sneeuwzeker.
99%

Je moet altijd een slag om de arm houden he ;)
Volgens mij is het nog nooit gebeurd dat er geen sneeuw ligt in januari (dan heb ik het natuurlijk over een alpen gebied) maar je zult net zien dat het ergens wel zo is als je zegt 100 % :P
pi_89083830
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 09:27 schreef Komakie het volgende:

[..]

99%

Je moet altijd een slag om de arm houden he ;)
Volgens mij is het nog nooit gebeurd dat er geen sneeuw ligt in januari (dan heb ik het natuurlijk over een alpen gebied) maar je zult net zien dat het ergens wel zo is als je zegt 100 % :P
Vaak genoeg meegemaakt, maar je geen zorgen. Het is absoluut een van de meest sneeuwzekere periodes, maar begin januari 2010 regende het gewoon in delen van de Franse alpen bijvoorbeeld.
  woensdag 24 november 2010 @ 10:32:00 #199
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_89085776
okay thnx voor reacties :) voor mn gevoel was het namelijk nogal vroeg in het seizoen :@

nog vrij moeilijk om een gebied te kiezen voor 2 onervaren skiers :D
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  woensdag 24 november 2010 @ 14:48:21 #200
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_89095250
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 09:30 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Vaak genoeg meegemaakt, maar je geen zorgen. Het is absoluut een van de meest sneeuwzekere periodes, maar begin januari 2010 regende het gewoon in delen van de Franse alpen bijvoorbeeld.
Het regent elk jaar in bepaalde delen van de alpen.... Het kan nooit in de hele alpen hetzelfde weer zijn. Te veel klimaatverschillen en stromingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')