Ik ben zelf ook geen expert in laptops. Ik weet wel dat als je er 1 koop dan geen Acer moet nemen. Staat niet echt goed aangeschreven.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:38 schreef zforces het volgende:
heeren,
Ik ben dus aant kijken voor een nieuwe laptop. Nu heb ik deze op het oog: http://www.mycom.nl/Produ(...)1G436--i5430M/275741
Mijn punt is dus, draait sc2 hier fatsoenlijk op. Er zit een NVIDIA GeForce GT 320M in met 1024 MB dedicated memory. De laptop verder heeft een 2260 MHz Intel Core i5 en 6 gb ram geheugen.
Ik ben niet heel erg thuis in hardware enzo en volgens mij moet die laptop het goed kunnen draaien alleen ben ik niet zeker van de videokaart. Kan iemand me helpen?
bij voorbaat dank
(ps. ik ben niet iemand die overal alles gaat vergelijken en door heel nederland crosst om ergens in een vaag winkeltje een goeie deal te hebben. Doe dus niet te veel moeite maar advies is welkom).
edit: Owja ik wou rond de 800 euro uitgeven dus daar past deze laptop ook mooi bij.
Dat is op onzin gebaseerd hoor, ik heb nooit problemen gehad met Acer laptopsquote:Op donderdag 2 september 2010 08:23 schreef Revje1 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook geen expert in laptops. Ik weet wel dat als je er 1 koop dan geen Acer moet nemen. Staat niet echt goed aangeschreven.
HP is een goed merk. Zelf heb ik een Toshiba.
Upload een paar replays, dan bekijk ik ze wel!quote:Op donderdag 2 september 2010 10:44 schreef BObNL het volgende:
Het ging eerst heel goed maar ik ben de afgelopen 14 potjes totaal geowned weet niet wat er aan de hand is
hehe ik word al knetter gek als ik 3 potjes achter elkaar word geownedquote:Op donderdag 2 september 2010 10:44 schreef BObNL het volgende:
Het ging eerst heel goed maar ik ben de afgelopen 14 potjes totaal geowned weet niet wat er aan de hand is
Haha same, dan stop ik er ook meteen mee en ga ik wat anders doen en al helemaal als het een of andere lame cheese is waardoor ik verlies.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:20 schreef PasMaNNi het volgende:
[..]
hehe ik word al knetter gek als ik 3 potjes achter elkaar word geowned
Heb ook een Acer en nog nooit een probleem gehad.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:40 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dat is op onzin gebaseerd hoor, ik heb nooit problemen gehad met Acer laptops
Hah. Inderdaad. 't is ook heel variabel, verschilt echt per periode.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:39 schreef PasMaNNi het volgende:
Ach, bij elk merk laptops kan ik wel minimaal twee kennissen opnoemen die er problemen mee hebben gehad. Soms is het gewoon een kwestie van dikke pech!
Juist als 't een flauwe cheese is kan het me niet veel schelen. Ik ben vaak pissiger als ik verlies na een half uur spelen (in die paar games die daadwerkelijk zo lang door gaan bij mijquote:Op donderdag 2 september 2010 12:24 schreef Katth het volgende:
[..]
Haha same, dan stop ik er ook meteen mee en ga ik wat anders doen en al helemaal als het een of andere lame cheese is waardoor ik verlies.
Om de geheime missie te unlocken mag je nog niet op Char zijn. Als je dat wel bent dan moet je de campaign opnieuw spelen (voorzover ik weet helpt herladen niet, want je overall progressie wordt op battle.net bewaard). De geheime missie is overigens wel de moeite waardquote:Op donderdag 2 september 2010 14:34 schreef ASSpirine het volgende:
Heb de campaign al uitgespeeld, maar ik wil de geheime missie unlocken. Moet ik dan alle levels spelen? Ik wil de side quests niet meer doen. Maar ik heb de zerg en protoss research points wel nodig, alsook de credits omdat ik de de laatste missie wel wil uitspelen. Want ik ben geleidelijk aan alle levels in brutal aan het spelen...
Laatst had ik een avond waar ik 7 potjes op een rij verloor. Eerste 5 normaal en toen was ik gefrustreerd en speelde ik 6pool. Eerste keer vrij dom en tweede keer net de pech dat ik 6poolde tegen iemand die eerst een forge neergooit ipv een gateway. Toen was ik echt ziek. Ging weer normaal spelen en won 6 potjes op een rij: hot streak 5 en een goed gevoel!quote:Op donderdag 2 september 2010 15:24 schreef tedkees2 het volgende:
[..]
Juist als 't een flauwe cheese is kan het me niet veel schelen. Ik ben vaak pissiger als ik verlies na een half uur spelen (in die paar games die daadwerkelijk zo lang door gaan bij mij), dan bij een proxy gateway, cannon rush, 6-pool o.i.d.. Reden? Tweeledig. Aan de ene kant WEET je gewoon dat tenzij je 't perfect hebt gescout je al de lul bent. Daarnaast heb je met zo'n cheese zo weinig gebouwd dat je waarschijnlijk daar in weinig fout hebt gedaan.
Waar ik WEL goed ziek van kan zijn is als ik net een lekker potje speel en dan opeens als ik helemaal in m'n game zit ik gedropped word. Dan kan ik af en toe wel flink schelden!
Denk dat het belangrijk is om op je timing van je eerste push/aanval te letten én wanneer je de natural pakt.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:21 schreef tedkees2 het volgende:
[..]
Hah. Inderdaad. 't is ook heel variabel, verschilt echt per periode.
Anyway, ontopic:
Ik heb nu m'n opening aardig onder de knie, draait meestal uit op een 3-gate robo of 4-gate. Probleem zit em nu vooral in de transition naar mid/late game, en gewoon het probleem dat 't vaak na de 1e push over is. Dus ik kom ook niet aan mid-game toe om te oefenen
Nou ja, ik sta nu wel 1 in silver, en in de beta was ik op een gegeven moment gold. Dus ik verwacht ook wel een promotie naar gold op een gegeven moment. Moet alleen m'n record wat oppoetsen, had nogal wat lose games in 't begin. Op een gegeven moment van 30-40 naar 50-42 gegaan ofzo, niet normaal.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:16 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Denk dat het belangrijk is om op je timing van je eerste push/aanval te letten én wanneer je de natural pakt.
Dus: Val je op tijd aan, trek je er de juiste conclusies uit, pak je de natural vroeg genoeg, gebruik je de natural ook echt door productiegebouwen te bouwen, etc, etc.
Meestal gebruik ik een standaard opening, push (Waarmee ik ook zoveel mogelijk probeer te scouten) tegelijkertijd meteen mijn natural pakken, zodra expo klaar is bouw ik 2 a 3 productie-gebouwen, en ik denk dat je dan al over midgame mag praten. Vrij standaard, maar veel hangt af van hoe mijn push afloopt én wat ik zie. Zie ik 2 stargates neergaan en had hij al dubbele gas, of is zijn robotics bay bijna klaar?
Wat grappig is bij een (early) push is als je protoss-tegenstander static defence heeft. Kwestie van gewoon doorrennen naar zijn mineral line en daar zijn troepen verslaan. Zorg wel dat je niet als eerste voor de werkers gaat, maar echt voor zijn troepen.
En als het altijd na de eerste push over is, ben je of te goed voor je huidige league en word je zo gepromoveerd, of is je opening toch nog niet optimaal. Hoe kun je anders verliezen?
Battlenet is al een tijdje dood ja.quote:
Ah verdomme, en ik was net op weg naar huis om het aan te zwengelenquote:Op donderdag 2 september 2010 19:05 schreef Baszh het volgende:
[..]
Battlenet is al een tijdje dood ja.
Doet het weer, voor mij dan.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:21 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Ah verdomme, en ik was net op weg naar huis om het aan te zwengelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |