Ging eens even kijken wat dat inhield ziet er behoorlijk pijnlijk uit voor mij als terranquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:45 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
2 words: magic box
werkt heerlijkvooral als ze daarna heel hyper vikings maken en wat niet
Ja het is een mislukte grap.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:31 schreef Markster het volgende:
btw even over topictitel van deel 13, is het niet 'My life for Aiur' ? of is dat al gezegd
Ja en ja.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:31 schreef Markster het volgende:
btw even over topictitel van deel 13, is het niet 'My life for Aiur' ? of is dat al gezegd
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:07 schreef Turalyon het volgende:
te grappig als je weet wie Idra is dan.
grappig filmpje, zie alleen de link met idra nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:07 schreef Turalyon het volgende:
Dat moet Idra voorstellen, doh.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:34 schreef Markster het volgende:
[..]
grappig filmpje, zie alleen de link met idra niet
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:07 schreef Turalyon het volgende:
Hahaha geniaalquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:07 schreef Turalyon het volgende:
Nice ik doe mee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:57 schreef Revje1 het volgende:
Ik ga proberen een starcraft 2 toernooi te organiseren
Hier de link met wat info Het grote Starcraft 2 toernooi!
I know the feeling... zelf win ik dan tegen gold of platinum, em ga ik vlak daarna gort tegen cheese van bronze oid.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:55 schreef BObNL het volgende:
Ik wil promoveren maar het zit me niet meesta 2e op silver speel bijna alles tegen gold en ik win telkens om en om! Net door een stomme canon rush verloren
![]()
top thanks!! Ja ik weet dat het niet al te top zal draaien maarja ben ook maar een arm studentje en kan geen superlaptop betalen, maar bedankt voor je tip ik ga nog wat rond kijken.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:10 schreef Pega het volgende:
Ja, hij kan SC2 draaien maar de videokaart zal denk ik wel alleen op lagere GFX settings draaien en de harddisk is 5400RPM, wat een beetje langzaam is en persoonlijk vind ik de resolutie van het scherm veelste laag... maar das persoonlijk
Het is vooral door de videokaart geen laptop die lang alle games zal kunnen draaien.
Hier kan je checken welke videokaarten snel zijn voor laptops, er staan bij de nieuwere videokaarten zelfs de FPS van SC2 bij per videokaart.
http://www.notebookcheck.(...)HD-5650.23697.0.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |