Ik heb als bijbaan een baan bij een supermarkt en daar hoor ik de wat oudere klanten zweren bij Rennie'squote:
heb het meer over de medicatie op receptquote:
maar dat wordt niet voor chronische klachten gebruikt toch ? meer voor aanvallenquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:07 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Ik heb als bijbaan een baan bij een supermarkt en daar hoor ik de wat oudere klanten zweren bij Rennie's
zal het even doorlezenquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:05 schreef Lienekien het volgende:
Dat middel is er niet opeens. Het is echter wel pas sinds kort vrij verkrijgbaar.
In dit topic gaat het er ook over
Vreselijk brok in de keel gevoel
Aanvallen is wel wat heftig...quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:09 schreef DeBassist het volgende:
[..]
maar dat wordt niet voor chronische klachten gebruikt toch ? meer voor aanvallen
ik ben er gelukkig nog nooit wakker van gewordenquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:10 schreef Frishe het volgende:
[..]
Aanvallen is wel wat heftig...
Ik word wel eens wakker van maagzuur. Neem ik een Rennie en dan is het snel weer in orde.
Weet je 't zeker? Ik dacht pantoprazol.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:11 schreef AnitraX het volgende:
Omeprazol is er al heel lang en is sinds kort in hele lage dosis verkrijgbaar bij drogist en apotheek.
dat is pantozol dacht ikquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weet je 't zeker? Ik dacht pantoprazol.
Da's de merknaam, pantoprazol is de werkzame stof.quote:
zal wel een hele lage dosering zijn dan gok ikquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Da's de merknaam, pantoprazol is de werkzame stof.
ach ik heb alles al gehad behalve nexium, heb pas weer een afspraak over 2 wekenquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:54 schreef GotC het volgende:
Misschien een vraag om aan je arts te stellen, als je niet echt tevreden bent?
geweldig, dit is precies waarnaar ik zochtquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:00 schreef GotC het volgende:
http://www.ziekenhuis.nl/(...)ids=question&id=9402
Misschien heb je hier wat aan.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:29 schreef DeBassist het volgende:
[..]
geweldig, dit is precies waarnaar ik zocht
bedankt !
quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:12 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ik ben er gelukkig nog nooit wakker van geworden
slik momenteel 40mg omeprazol per dag (en 6x domperidon en 1mg xanax retard )
ik merk wel verbetering, maar aan de andere kant hoor ik weer veel goede verhalen over nexium.
Vraag me alleen wel af of het wel handig is om verder te kloten met medicatie, ik weet niet of dat ook wel zo goed is voor je maag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |