quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wat dacht je van eens terug te gaan naar de huisarts met de opmerking dat de klachten niet afnemen
Dat heb ik ook gevraagd aan de HA dit omdat er achter in mn keel een soort 'geel/witte aanslag is te zien, maar de huisarts heeft in mn keel gekeken dus neem aan dat hij dit wel gezien moet hebben.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:23 schreef BasementDweller het volgende:
Misschien zitten er beschimmelde voedselresten achter je amandelen.
Als je dagelijks bepaalde voedingsmiddelen/dranken eet en drinkt die de klachten veroorzaken, dan zullen Rennie's ook niet veel voor je doen. Het kan inderdaad ook stress zijn (of combi). Probeer wat leefgewoonten te veranderen (qua eten en ontspanning) en kijk dan wat er gebeurt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:29 schreef THU het volgende:
De maagzuurremmers die ik gebruikte werkte niet voor mijn gevoel, en ik heb ze nog nooit gebruikt dus neem aan dat ze toch wel hadden moeten werken..
De enige 'nieuwe' medicijnnen die ik gebruik zijn die allergie medicijnen (die met pil de hele dag zouden moeten werken)
Ik heb de laatste tijd absoluut niks aan mn voedingspatroon veranderd naar mn eigen weten. Ik weet dat bepaalde voeding zoals koffie,cola,pittig eten, heel vet eten maagzuur kunnen veroorzaken en probeer deze dus de afgelopen week ook te mijden. Rennies lijken me niet te helpen en pantozo control ook niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:36 schreef Brennie het volgende:
[..]
Als je dagelijks bepaalde voedingsmiddelen/dranken eet en drinkt die de klachten veroorzaken, dan zullen Rennie's ook niet veel voor je doen. Het kan inderdaad ook stress zijn (of combi). Probeer wat leefgewoonten te veranderen (qua eten en ontspanning) en kijk dan wat er gebeurt.
Ok, afwachten dan maar. Je kunt ook ademhalingsoefeningen doen; verlicht stress en voorkomt hyperventilatie. (Als stress de oorzaak is, maar het kan sowieso geen kwaad).quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:59 schreef THU het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd absoluut niks aan mn voedingspatroon veranderd naar mn eigen weten. Ik weet dat bepaalde voeding zoals koffie,cola,pittig eten, heel vet eten maagzuur kunnen veroorzaken en probeer deze dus de afgelopen week ook te mijden. Rennies lijken me niet te helpen en pantozo control ook niet.
Ik hoop dat het vanzelf maar over gaat dan... wie weet toch stress laten we het hopen
Ga het even overleggen met je huisarts. Ik zou dit niet op eigen initiatief gaan doen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:25 schreef THU het volgende:
Dus zouden jullie het aanraden om door te gaan met maagzuur remende middelen?Ik heb pantozol gebruikt 20 mg dat is een wat sterkere maagzuurremmer maar merk er niks van, zal ik ermee doorgaan ? ik ben een beetje bang onnodig medicijnen te gebruiken.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:22 schreef Brennie het volgende:
Lijkt inderdaad wel wat op maagzuur/zuurbranden, maar is vanaf hier natuurlijk niet zeker vast te stellen.
Kijk eens goed naar je eet-drinkpatroon. Eet je de laatste tijd andere dingen, meer gekruid bv.? Gebruik je sinds kort (nieuwe) medicijnen?
Sterkte en ga zn. weer terug naar de HA.
Jij zou geen advies meer geven Brenniequote:Op woensdag 3 december 2003 22:46 schreef Brennie het volgende:
Ik wil nooit meer dat iemand mij om wat voor advies dan ook op medisch gebied hier vraagt..
Daar ben ik immers te dom voor..
Proost!
rennies e.d.: ja. kan lange tijd gebruikt worden. deze neutraliseren het al aanwezige maagzuur en werken vooral snel. (zolang ze zich in je maag bevinden werken ze, zodra ze opgelost zijn gebeurt er ook niets meer)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ga het even overleggen met je huisarts. Ik zou dit niet op eigen initiatief gaan doen.
Overigens kunnen maagzuurremmers zonder bezwaren langdurig worden geslikt, maar toch zou ik dit in overleg met de huisarts doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |