om zn maagdelijkheid kwijt te raken, denk ik.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:54 schreef Franneh het volgende:
Waarom sowieso met iemand die voor jou niet aantrekkelijk is?
Oeh, klinkt aanlokkelijk.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:55 schreef Socios het volgende:
Als ´ie eenmaal zit, ben ik doorgaans niet meer te houden.
Dat dus.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:55 schreef Seven. het volgende:
Tja, als je niet geil wordt van iemand, dan word je er niet geil van. Zo simpel is het.
Volgende keer mooiere chick uitzoeken.
Ja eigenlijk welquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:55 schreef denneboom het volgende:
[..]
om zn maagdelijkheid kwijt te raken, denk ik.
Als ik het zelf doe lukt het prima,, maar dan moet ik wel alleen zijn denk ik, heb het toen ook geprobeerd met haar maar dat lukte ook niet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:54 schreef Catch22- het volgende:
en als je het zelf doet?
ik kom ook nooit na de sex klaar hoor.
altijd tijdens
Ja maar dat wist ik vantevoren, heb wel veel geleerd,, volgende keer zal ik stuk minder onzeker overkomen, en dat was mijn doel.quote:
In Duitsland lopen veel bloedgeile wijven rond, hoor. En niet zo arrogant zoals velen in Nederland.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:02 schreef Catch22- het volgende:
synopis; je hebt een dik duits mokkel geneukt en je kwam niet klaar?
Haha,, maar ik dacht dat het niet zo moeilijk zou zijn om even klaar te komen door seks.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:02 schreef Catch22- het volgende:
synopis; je hebt een dik duits mokkel geneukt en je kwam niet klaar?
lijkt me eerder een goed, dan een slecht teken
Je gaat dan als een trein...quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:55 schreef Socios het volgende:
Als ´ie eenmaal zit, ben ik doorgaans niet meer te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar OT: Eerste keer seks, Niet geil worden van het meisje, Prestatie drang, Gespannen zijn.
Nee geen flauw idee waarom het niet lukte...
Dude, serieus... waar maak je je druk om? Mijn ''eerste keer'' was gelukkig met m'n toenmalige vriendin, ''werkte'' hij niet eens meequote:Op zondag 29 augustus 2010 17:01 schreef mistermysterion het volgende:
[..]
Ja maar dat wist ik vantevoren, heb wel veel geleerd,, volgende keer zal ik stuk minder onzeker overkomen, en dat was mijn doel.
Hopelijk vind ik de volgende wel geil dan,, denk dat dat het dan was,.
Nee, dat was het niet alleen... Het was ook het feit dat jij teveel gespannen was, en te graag wilde komen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:10 schreef mistermysterion het volgende:
Ok ,, ik heb wel het idee dat ik nu wat zekerder weet dat het lag aan het feit dat ik niet echt opgewonden raakte door haar. Thx allemaal
Nee, niet meer dan 1 biertje...quote:
het spijt me, maar een volslanke duitser neuken om van je maagdelijkheid af te komen is wel heel triestquote:
Nee maar dat maakt het wel leuker,, nu had eigenlijk alleen zij plezier, zij kwam wel en ik niet. Ik vond het behoorlijk vervelend.quote:
En de volgende keer ben je nog meer gespannen en gaat het dus weer mis... Succes ermee alvast...quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:15 schreef mistermysterion het volgende:
[..]
Nee maar dat maakt het wel leuker,, nu had eigenlijk alleen zij plezier, zij kwam wel en ik niet. Ik vond het behoorlijk vervelend.
Dan moet je ook niet met vrouwen naar bed gaan met wie je niet naar bed wilt gaan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:15 schreef mistermysterion het volgende:
[..]
Nee maar dat maakt het wel leuker,, nu had eigenlijk alleen zij plezier, zij kwam wel en ik niet. Ik vond het behoorlijk vervelend.
Dat jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:54 schreef Franneh het volgende:
Waarom sowieso met iemand die voor jou niet aantrekkelijk is?
wtfquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
wtf![]()
mensen die ontmaagd worden op hun 22e!
quote:
maar toen je het bij haar deed fantaseerde je denk ik ook over haarquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:58 schreef mistermysterion het volgende:
[..]
Als ik het zelf doe lukt het prima,, maar dan moet ik wel alleen zijn denk ik, heb het toen ook geprobeerd met haar maar dat lukte ook niet.
3 seconden?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:19 schreef Fes1-2 het volgende:
(...) En meestal knal i khet er na 3 seconden al uit. Kan echt aan het wijf liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |