Word je moeder anders boos?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:53 schreef febster het volgende:
Ik heb geen zin om mijn kamer op te ruimen.
Ik zelf, Lowlands zand en takjes in je kamer is niet echt heel fijn.quote:
Gewoon dikke sokken aandoen :pquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:16 schreef febster het volgende:
[..]
Ik zelf, Lowlands zand en takjes in je kamer is niet echt heel fijn.
Denk dat je dat beter uit kunt stellen naar morgenquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:33 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik zou even gaan wandelen met een vriend, maar nu ik naar buiten kijk denk ik dat ik maar ff wacht.
Die reacties van smeets danquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:06 schreef febster het volgende:
![]()
.
Mart Smeets en Maarten Ducrouw zitten verslag te doen, eerst komen er Spaanse bouwvakkers langs die iets in elkaar gaan timmeren en even later begint er een soort sambaband te spelen
Smeets is een zak.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die reacties van smeets dan![]()
Hij kan er echt niet tegen als er dingen gebeuren waar hij geen controle over heeft.
Smeets is tofquote:
Smeets is arrogant...dat kan soms irritant zijn maar hij krijgt het voor elkaar in de sportwereld...de allergrootsten zijn altijd bereid om met hem te praten. Dan doe je toch iets goed.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tussen 6 plankjes 3 meter onder grond.
Het einde is nabij!!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:29 schreef ArTiC het volgende:
http://buienradar.nl/
Er hangt een soort van orkaan boven Nederland lijkt wel...de buien cirkelen
mooi kut...ik ben nog niet klaar.quote:
Op dit halfrond wel jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Want anders had de wind de andere kant op gedraaid
Boven mijn toilet hing net anders een enorm hogedrukgebiedquote:
Donequote:Op zondag 29 augustus 2010 16:53 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Juist, kan iemand de tt aanpassen naar "Eindhoven 1848 - zonder vette roddels met scartkabel" ? Ik ben een beetje lam vandaag met dat soort dingen.
Mag ik jou aanraken?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:24 schreef r8ality het volgende:
Ow ow! Ik heb Semtex en hoe-die-nie gespot in de Popo. Blijft raar om Fok!-mensen IRL te zien
.
goedemorgen!quote:
Ik zoek op "jeroen van inkel wakker worden! wakker worden! wakker worden!!" en krijg o.a. dit als resultaat:quote:Op maandag 30 augustus 2010 07:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
goedemorgen!
wakker worden!
wakker worden!
wakker worden!
...als ik een 2TB hdd kan kopen voor:quote:Seagate DiamondMax, 40GB
40GB HDD met SATA-300-aansluiting
Prijs: ¤ 194,-
quote:Hitachi Deskstar 7K2000, 2TB
2TB HDD met SATA-300-aansluiting
Prijs: ¤ 111,-
Die eerste is een SSD disk denk ik danquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:10 schreef Juup© het volgende:
Deze prijs snap ik dus niet:
[..]
...als ik een 2TB hdd kan kopen voor:
[..]
ik dacht hier aan:quote:Op maandag 30 augustus 2010 07:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zoek op "jeroen van inkel wakker worden! wakker worden! wakker worden!!" en krijg o.a. dit als resultaat:
[ Een O.D.O.L., vrouwen wat vinden jullie? ]
Zitten wel spannende vrouwen tussen denk ik
Ik wil mijn Debian servert gaan vervangen door deze:quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:05 schreef Juup© het volgende:
De komende dagen mezelf maar weer eens bezighouden met het updaten van de server, wil de laatste versies van Apache en PHP er op hebben en wat autoresize en thumbnail progjes erop hebben, wel zo handig als mensen foto's willen bekijken zonder eerst 10MB per foto te moeten downloaden (zo groot zijn die foto's namelijk). Verder rust, pillen, rust, pillen, rust etc..
Tevens eens kijken of ik nog een HDD bij kan plaatsen in de server, en/of 1 of 2 hdd's kan vervangen door hdd's van 1TB.
Ziet er goed uitquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik wil mijn Debian servert gaan vervangen door deze:
http://qnap.com/pro_detail_feature.asp?p_id=134
quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die eerste is een SSD disk denk ik dan
Ik zie een SSD niet roterenquote:Seagate DiamondMax
Hardeschijfgrootte 40GB
SATA-300
Hardeschijf Cache 2MB
Rotatiesnelheid 7.200
Zoals foto's converteren van RAW naar JPG zonder dat de NAS bizar traag wordt b.v..quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ziet er goed uitHeb er ook over zitten denken om de P4 2,3GHz die ik nu gebruik te vervangen door een NAS, maar ben bang dat de dingen die ik nu op de P4 doe niet op de NAS kunnen.
Dat voer je gewoon op je desktop/laptop uit, je slaat de afbeelding alleen op op de NASquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoals foto's converteren van RAW naar JPG zonder dat de NAS bizar traag wordt b.v..
Negerquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:30 schreef -moppie- het volgende:
Slapen ja, ik wil ook!
Kan me alweer verheugen op vanavond wanneer we weer 'mogen'.
Denk dat als ik thuiskom eerst maar even een dutje onder de zonnebank ga doen.
Nee, kantoorquote:
Dat weet ik, maar heb geen zin om telkens vanaf de server de aan te passen dingen naar mijn laptop te halen en dan weer terug te zetten. Kost veel tijd over een matige 54Mbps Wlan verbinding. Ooit eens een n router kopen denk ik.quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat voer je gewoon op je desktop/laptop uit, je slaat de afbeelding alleen op op de NAS
quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:30 schreef -moppie- het volgende:
Kan me alweer verheugen op vanavond wanneer we weer 'mogen'.
Druk, druk. druk etc.. maar schijnbaar wel gezellig want iedereen had het naar zijn/haar zinquote:
TMIquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb al drie keer gescheten in een half uur
Zij vertelde mij dat zij het schitterend vond en dat het voor herhaling vatbaar wasquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:47 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe vond evi het dat jullie een feest hebben gegeven voor haar?
Dank u voor de verhelderende uitlegquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:52 schreef r8ality het volgende:
Oh, en het feit dat die 40GB zo duur is omdat ze al ff niet meer gemaakt worden. Er is schijnbaar vraag naar vandaar dat die prijs omhoog gaat. Zelfde geldt voor DDR2-geheugen, DDR3 is nu goedkoper...
quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zij vertelde mij dat zij het schitterend vond en dat het voor herhaling vatbaar was![]()
Verder amuseerde zij zich goed en vond de aandacht fijn.
skon.quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zij vertelde mij dat zij het schitterend vond en dat het voor herhaling vatbaar was![]()
Verder amuseerde zij zich goed en vond de aandacht fijn.
en op vrijdag en zaterdag teveel?quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zuip sowieso niet meer op zondag t/m donderdag.
soms ja. Meestal niet. Waar ben je op uit?quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en op vrijdag en zaterdag teveel?
Nee hoor en ik ben nergens op uit. Zou niet durven!quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
Sowieso zelden op vrijdag én zaterdag. En er zijn zelfs weken dat ik geen druppel alcohol drink. Need moar info?
Dat moet jezelf weten, maar ik vraag me af waarom?quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
Dat trek ik ten zeerste in twijfel
ho ho, dat bedoel ik helemaal nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat moet jezelf weten, maar ik vraag me af waarom?
Ik bedenk alleen een reden waarom je zo gaar bent vandaag?!
Oh, tuurlijk durf ikquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ho ho, dat bedoel ik helemaal nietIk geloof niet dat je het niet zou durven, da's heul anders
quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:47 schreef Inu het volgende:
Pff, Dot is echt een verwend nest
Haar normale brokjes waren op, dus hadden we andere. Lust ze die nietZe heeft ons dus de hele nacht wakker gehouden omdat ze honger had op zaterdagnacht. Wij gisteren naar de supermarkt, hebben ze nog steeds niet haar normale brokken. Uiteindelijk stonden we dus allebei om half 3 vannacht in de keuken om haar zover te krijgen dat ze toch iets ging eten
Ze at een paar hapjes uit mn hand, uit Jobs hand wilde ze niks
Uiteindelijk hebben we ergens nog snoepjes vandaan getoverd en die ertussen vermaald en toen at ze iig een paar happen...
je behandelt die kat als een kindquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:47 schreef Inu het volgende:
Pff, Dot is echt een verwend nest
Haar normale brokjes waren op, dus hadden we andere. Lust ze die nietZe heeft ons dus de hele nacht wakker gehouden omdat ze honger had op zaterdagnacht. Wij gisteren naar de supermarkt, hebben ze nog steeds niet haar normale brokken. Uiteindelijk stonden we dus allebei om half 3 vannacht in de keuken om haar zover te krijgen dat ze toch iets ging eten
Ze at een paar hapjes uit mn hand, uit Jobs hand wilde ze niks
Uiteindelijk hebben we ergens nog snoepjes vandaan getoverd en die ertussen vermaald en toen at ze iig een paar happen...
Is niet grappigquote:
Ze at al sinds vrijdag niet meer en wij sliepen niet. Dan voer ik dat beest alles wat ze wilquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je behandelt die kat als een kind
Als ze echt honger hebben vreten ze trouwens toch wel, gewoon negeren die handel, door om half drie 's nachts dat beest te gaan voeren leer je haar dat ze beloond wordt voor d'r jankgedragEn als ze door blijft janken krijgt ze snoep, yay!
terug mauwen werkt hier ook altijd wel goed jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:01 schreef r8ality het volgende:
Inderdaad. Onze kat mauwt ook alles wat het halen kan als de vriendin van huisgenoot door het huis wandelt. Terwijl als ik alleen thuis ben je het beest niet hoort. En als dat wel is ga ik terug mauwen of tegen haar neus meppen zodat ze d'r kop houdt.
Jep. Werkt prima. Bij honden niet trouwens. Das gewoon meteen tik tegen neus.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
En dan zo met je smoel vlak voor de kat gaan hangen en dan keihard MAUW!!!! brullenZijn ze mee stil
Honden zijn dommer, die zijn meer van de daden dan de woordenquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Jep. Werkt prima. Bij honden niet trouwens. Das gewoon meteen tik tegen neus.
17.00 is ook goedquote:
helaas werk ik volgens no cure, no pay want ik zou me haast ziek meldenquote:
Ja, wat dat betreft is ons volk als een kolonie kakkerlakken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:25 schreef r8ality het volgende:
Holy crap. D'r wonen bijna 60.000 Nederlanders in Zweden.
Overal lekker VOC-enquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft is ons volk als een kolonie kakkerlakken.
en nummer vijf! What's wrong with me?quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb al drie keer gescheten in een half uur
Is goed voor de lijn!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en nummer vijf! What's wrong with me?
Dat bedoel ik!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
whehehe! Scheelt toch zeker wel een kilo nu ja
Volgens mij ook ja. Elke keer met regenbuien slaap ik kut en krijg dus die rare dingen dat ik ineens last heb van alcohol.quote:
gefixedquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja. Elke keer met alcohol slaap ik kut en krijg dus die rare dingen dat ik ineens last heb van regenbuien.
Zeeklimaat.
Nee eigenwijze roti-vreter. Ook zonder alcohol slaap ik kut als het vochtig is.quote:
gefikst!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee eigenwijze roti-vreter. Ook zonder alcohol slaap ik vochtig als er kut is.
Ik wilde de grap zelf al maken maar ik dacht dat de topicnazi's dat toch wel zouden doenquote:
Slaapkamerdeur dichtquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:47 schreef Inu het volgende:
Onze honden schooien ook genoegEn die vind je wel leuk
Dot mauwt niet, die komt gewoon net zolang over het bed wandelen en knorren tot ze eten krijgt
Klopt. Dan zijn het niet mijn honden of lopen bij mij thuis. Anders werd er braaf geluisterdquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:47 schreef Inu het volgende:
Onze honden schooien ook genoegEn die vind je wel leuk
Dot mauwt niet, die komt gewoon net zolang over het bed wandelen en knorren tot ze eten krijgt
WC = bad plan. WC's galmen!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:49 schreef r8ality het volgende:
[..]
Klopt. Dan zijn het niet mijn honden of lopen bij mij thuis. Anders werd er braaf geluisterd.
En Dot gewoon lekker opsluiten in de wc ofzo waar je d'r niet hoort.
Ik kreeg van mijn kat altijd een kopstoot als hij iets wilde. 's Ochtends wist hij dan mijn slaapkamer binnen te komen en dan sprong hij op bed en dan was het knal, ikwilaandacht knor knor knor ikwilaandacht knor knor knor ik wil eten knor knor knal knal word nou wakker snor snor.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:57 schreef Inu het volgende:
Dot krabt dan net zolang aan de deur tot hij weer open gaatEn ja, als ze in de huiskamer zit hoor je met beide deuren het nog
Als de onze gewoon goed gevoed is laat ze ons wel uitslapen meestalquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:06 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik kreeg van mijn kat altijd een kopstoot als hij iets wilde. 's Ochtends wist hij dan mijn slaapkamer binnen te komen en dan sprong hij op bed en dan was het knal, ikwilaandacht knor knor knor ikwilaandacht knor knor knor ik wil eten knor knor knal knal word nou wakker snor snor.
Maar die kat heb ik niet meer vanwege teveel verhuizingen in korte tijd en lekker doorslapen is erg fijn dus ik weet niet of er een nieuwe gaat komen.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je behandelt die kat als een kind
Als ze echt honger hebben vreten ze trouwens toch wel, gewoon negeren die handel, door om half drie 's nachts dat beest te gaan voeren leer je haar dat ze beloond wordt voor d'r jankgedragEn als ze door blijft janken krijgt ze snoep, yay!
dat deed JB ook met die bulldog van d'r. Als het beest lastig was, gooiden ze brokken naar de keuken. Nee, dat werktquote:
nee hoor, alle katten slapen hier op de slaapkamer. Als ik ze beneden opsluit schijten ze naast de bankquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:19 schreef Inu het volgende:
Ja, maar jullie hebben gewoon een hele verdieping tussen de kat en de slaapkamer, wij niet he
Echt waar?! Heel soms, maar dan ook heel soms mogen de beesten boven slapen maar voor de rest lig ik liever alleen met Colt in bedquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, alle katten slapen hier op de slaapkamer. Als ik ze beneden opsluit schijten ze naast de bank
ze liggen ook meestal niet in bed, we hebben dozen staan waar ze op gaan liggen, of ze liggen in de vensterbank. Op bed liggen betekent trappen krijgen van BB in z'n slaap, dat weten ze inmiddelsquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Echt waar?! Heel soms, maar dan ook heel soms mogen de beesten boven slapen maar voor de rest lig ik liever alleen met Colt in bed
Mijn kat was echt een hongerlap wat dat betreft, terwijl hij toch echt genoeg voer kreeg. Maar 's nachts kwam hij er ook wel vaak gezellig bij liggen. Vond ik (vooral toen ik single was) erg gezellig.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Als de onze gewoon goed gevoed is laat ze ons wel uitslapen meestalOf ze kruipt tegen Job aan en dan kunnen we nog verder slapen
te makkelijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:49 schreef Inu het volgende:
Ze zijn hier de buitenplaten aan het vervangen, ik word weggeboord
quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat deed JB ook met die bulldog van d'r. Als het beest lastig was, gooiden ze brokken naar de keuken. Nee, dat werkt
Herkenbaarquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op bed liggen betekent trappen krijgen van BB in z'n slaap, dat weten ze inmiddels
Heb je nagellak bij je?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had het sowieso al niet. en het systeem is nog steeds dood.
in een cake?quote:
nee de cake staat nog op het aanrechtquote:
Ja, ik kan ook gaan opruimen maar ik voel me ouderwetsch zz&m dus dat ga ik lekker vertikkenquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan kan je in ieder geval iets doen....
quote:zo 6.10 - 02.00
ma, di 4.40 - 02.15
wo, do 4.40 - 02.10
vr 4.40 - 02.00
za 4.50 - 02.00
Dus je zadelt een ander met je probleem op?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:53 schreef Inu het volgende:
Mn band van mn werkfiets is net lek geraakt
Ik denk dat ik een grote fietsenwissel ga doenMn Utrecht-fiets naar Den Haag en dan mn Den Haag-fiets naar Dordrecht, mn Dordrecht-fiets teruggeven aan Job en zijn fiets dan weer terug naar zn moeder
De fietsenmaker, jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus je zadelt een ander met je probleem op?
Lijkt random, meestal openen ze 15 minuten voordat de eerste trein rijdt o.i.d.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:54 schreef Inu het volgende:
Oeh, fietsenmaker op CS
Hoe random ook, die openingstijden
[..]
Oe, goede woordkeuze!quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naisquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
verdimmequote:
Heb dat ook wel eens met bierquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:19 schreef -moppie- het volgende:
Ik ben misselijk van de hoeveelheid koffie die ik gedronken heb..........
Zwanger?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:19 schreef -moppie- het volgende:
Ik ben misselijk van de hoeveelheid koffie die ik gedronken heb..........
you haz experienz?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:25 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Nee, dan heb je dat met augurken en haring.
Nou gisteren nog een pot augurken op zonder missselijk te zijn, pffffquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:25 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Nee, dan heb je dat met augurken en haring.
dat ze misselijk werden van augurken?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:05 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Zelf niet, maar heb genoeg vrouwen in mijn omgeving gehad die dat zo ervoeren.
Slaaphuilie!quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:05 schreef Levitation het volgende:
pfff nog 55 minuten. En dan ga ik lekker nar huis, m'n nest in.
ok, is goedquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Slaaphuilie!
Deze week ff niet zwemmen btw, doe ik weer na mijn vakans
Tuurlijk, zodra je begint te bieden gaat er een bot meebieden zodat ze toch hun prijs wel vangenquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:10 schreef Inu het volgende:
http://www.vakantieveilin(...)e_prachtige_Rode_Zee
Hier, sluit over een uurtje en nog geen bod! Kun je dus een euro bieden
Dan bied je toch gewoon een seconde voor sluiting?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuurlijk, zodra je begint te bieden gaat er een bot meebieden zodat ze toch hun prijs wel vangen
alleen is een 3 sterren hotel in Egypte meestal niet echt om over naar huis te schrijven.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Dan bied je toch gewoon een seconde voor sluiting?
Ik denk dat ik het ook eens ga uitproberen bij mn volgende vakantie200 euro pp voor een week Egypte vind ik niet veel
Natuurlijk heb je bots/moderators die daar de prijs opvoeren (zeker 's nachts) maar al met al kun je wel voordelig weg.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuurlijk, zodra je begint te bieden gaat er een bot meebieden zodat ze toch hun prijs wel vangen
Dat schijnt mooi te zijn! (en bier is niet te duur...)quote:
Oh, ik weet niet waar ze zitten eigenlijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
alleen is een 3 sterren hotel in Egypte meestal niet echt om over naar huis te schrijven.
Dat IS mooi, ben er vaker geweest dan in Amsterdamquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:25 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat schijnt mooi te zijn! (en bier is niet te duur...)
Nice, lekkere koeken ook daarquote:
Das wel slecht.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat IS mooi, ben er vaker geweest dan in Amsterdam
V. moet binnenkort waarschijnlijk weer een paar dagen naar Korea.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik over 35
Hele nacht home alone
Hoewel, het biedt wel perspectieven! Hele avond foute wijventv kijken!
okquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:58 schreef Inu het volgende:
Ik lees ook wel drie uur in bed als ik niet alleen thuis benVerder wil ik graag warm avondeten en hou ik niet van horrors
Het is dan maar goed dat je mij geen gezelschap houdtquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:58 schreef Inu het volgende:
Ik lees ook wel drie uur in bed als ik niet alleen thuis benVerder wil ik graag warm avondeten en hou ik niet van horrors
voor een paar dagen naar Korea, het is de moeitequote:Op maandag 30 augustus 2010 16:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
V. moet binnenkort waarschijnlijk weer een paar dagen naar Korea.
ja en dan is hij moe en knorrig als hij thuis komt, omdat ze daar 20 uur per dag werken en hij 2 jetlags in een week heeft.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor een paar dagen naar Korea, het is de moeite
Maar hij neemt wel leuke kadootjes mee?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
ja en dan is hij moe en knorrig als hij thuis komt, omdat ze daar 20 uur per dag werken en hij 2 jetlags in een week heeft.
Kadootjes van V. liggen meer in de orde "brainiac" volgens mijquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar hij neemt wel leuke kadootjes mee?
Net als bb op vrijdagquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
ja en dan is hij moe en knorrig als hij thuis komt, omdat ze daar 20 uur per dag werken en hij 2 jetlags in een week heeft.
En als je hem opdracht geeft voor iets?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kadootjes van V. liggen meer in de orde "brainiac" volgens mij
Dan is het toch geen kadootje meer, dan is het gewoon een bestellingquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:09 schreef Inu het volgende:
[..]
En als je hem opdracht geeft voor iets?
Mn vader had de vorige keer een nieuwe camera voor Job meegenomen uit Korea (niet als kadootje, maar wel veel goedkoper dan hier) en zn collega een omgebouwde Wii voor 100 euro ofzo
Ja, maar hij betaaltquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan is het toch geen kadootje meer, dan is het gewoon een bestelling
Dan nog, daar is toch geen biet aan dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar hij betaalt
Job had voor me uit Shanghai een Hello Kitty wiebelpoppetje meegenomenMooiste kado ooit
Ik zou dan allemaal dingen vragen die ze hier niet hebbenquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan nog, daar is toch geen biet aan dan?
Zo'n puppeke zou ik ook wel kunnen waarderen. Niet van Kitty, die zou ik dood trappen
Ga eens naar Hongarije, dan kom je daar wel op terugquote:
Ben ik al geweestquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:18 schreef febster het volgende:
[..]
Ga eens naar Hongarije, dan kom je daar wel op terug
Hongarijequote:Op maandag 30 augustus 2010 17:18 schreef febster het volgende:
[..]
Ga eens naar Hongarije, dan kom je daar wel op terug
Ik neem altijd hetzelfde mee voor Job, een rozenkransquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
Dan is de ander drie dagen aan het shoppen voor je om die dingen te vinden
Naja, als je echt vette dingen zoekt die je alleen daar kan krijgen is het wel leuk, maar geef mij maar een verrassing en anders EBay
dat soort dingen zijn wel tof, om daar echt een traditie van te maken. Net als die fugly klederdrachtpoppetjesquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik neem altijd hetzelfde mee voor Job, een rozenkransIk ging te vaak en wist niks meer, dus heb maar besloten dat ie die verzamelt
Ik ga nu voor werkreizen stomme magneten meenemen van het vliegveld
Of die suffe lepeltjesquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat soort dingen zijn wel tof, om daar echt een traditie van te maken. Net als die fugly klederdrachtpoppetjes
Ik heb er ook nog wel een paar liggen, in Turkije en Griekenland krijg je die gratis bij een kop koffie zo onderhandquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Of die suffe lepeltjes
Alleen jammer dat we zijn vergeten ergens bij te houden waar ze vandaan komen... Maar hij heeft echt hele hippe, eentje uit de kerk waar Maria en Dr. Von Trapp zijn getrouwd in Salzburg en ook een lichtgevende uit IJsland (waar maar 1 katholieke kerk staat)
leuk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:04 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik spaar miniatuur glazen beestjes, dus iedereen weet wat ie mee moet nemen voor mij. Heel handig want ze passen alle honderdzoveel in een vakje van mijn IKEA vakjeskast.
Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben voor het eerst van mijn leven opgelicht op internet
quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben voor het eerst van mijn leven opgelicht op internet
Dat is kut, maar is tevens het gevaar van kopen op internet via veilingsites b.v.. Maar ach, shit happens.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb niet gekregen wat ik gekocht had, maar iets heel anders en dan ook nog eens fake
Bestaan er geen versterkers voor die dingen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:40 schreef Juup© het volgende:
Ik twijfel. Onze WLAN router hangt nu in de meterkast en het bereik in huis is matig. Ik kan de router in het trapgat gaan hangen en dan zal het bereik stukken beter zijn maar dan zie ik dat ding hangen, ik kan ook een n-router kopen die schijnen een beter bereik te hebben en dan hoef ik de "oude" router niet in het zicht te hangen.
Alleen kan niemand mij overtuigen dat de n-router echt een beter bereik heeft
Jawel, maar dat werkt niet noemenswaardig.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:41 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Bestaan er geen versterkers voor die dingen?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb niet gekregen wat ik gekocht had, maar iets heel anders en dan ook nog eens fake
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |