abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 augustus 2010 @ 16:48:09 #1
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85837479
Het vorige deel: <Slank #1146 - pillen en drank;

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_85837508
Bedankt voor de huiscomplimenten. Het is zelfgebouwd, dus geheel naar wens gemaakt. Ik breng er wel de winter door. En ik heb dus nog een huis, maar daar ben ik niet vaak. Ik hoop het ergens deze winter / volgende lente leeg te ruimen en dan te strippen en vervolgens opnieuw op te bouwen.

En ik ben nu op de helft van m'n Maredsous 10, dus de typekunsten beginnen al aardig die van Neen afgelopen nacht te benaderen.

Uniek is veilig opgestegen, ik heb naar d'r gezwaaid.
Ze heeft een tussenlanding gemaakt in Eindhoven en is nu boven Aken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 29 augustus 2010 @ 16:49:09 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85837509
FiPo?

sigme }:|
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85837534
De tijdelijke huisgenoot van het vriendje is echt heel erg aardig/interessant/gezellig. Nu gaan we nog een keer wat drinken.

Kan prima :7

Als spookten er de eerste 5 minuten dat ik hem zag hele foute Bouquet-reeks achtige taferelen door mijn hoofd _O-

Ik moet er stiekem steeds om gniffelen :D
pi_85837556
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:41 schreef sigme het volgende:
Oh, als we dan toch aan het bedelen zijn, iemand the lion and the cobra van Sinead O'Connor onder handbereik?
Die heb ik nog op elpee :D

Troy O+
pi_85837581
Het is niet dat ik 1 kg in 4 dagen verlies maar dat ik bijv vandaag weeg en dan is het een paar dagen opeens 0,500 gr minder, ik ga me der niet echt zorgen om maken, je bedoelt toch groene thee? kun je ook rooibos thee ofzo drinken daarvoor of moet het gewoon groene thee zijn?

Ik moet ook van mezelf meer bewegen minstens 1 uur per dag.

En ik weet dat ik het rustig moet doen ik ga het langzaam opbouwen, dat ik zegmaar rustig begin en dan na een paar dagen al verder ben, en ik ga dat dan 3/4 keer in de week proberen te doen dat sporten.
pi_85837628
Nieuw topic O+

Lijstje / planning

O/L: 1 volk. boterham met gekookt ei + kwart meloen + halfvolle melk
T: groentesoep met balletjes
A: kip cajun met kidneybonen, paprika, tomaat en rijst
T: chocolaatje + thee
T: verse jus d'orange
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  zondag 29 augustus 2010 @ 16:52:22 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85837647
En nu mag ik ineens Windows nog even opnieuw installeren, omdat het bootmenu gefucked is :|W .

Op m'n laptop dus en die moet morgen mee naar DH :').
Niet meer actief op Fok!
pi_85837677
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:49 schreef sigme het volgende:
Bedankt voor de huiscomplimenten. Het is zelfgebouwd, dus geheel naar wens gemaakt. Ik breng er wel de winter door. En ik heb dus nog een huis, maar daar ben ik niet vaak. Ik hoop het ergens deze winter / volgende lente leeg te ruimen en dan te strippen en vervolgens opnieuw op te bouwen.

En ik ben nu op de helft van m'n Maredsous 10, dus de typekunsten beginnen al aardig die van Neen afgelopen nacht te benaderen.

Uniek is veilig opgestegen, ik heb naar d'r gezwaaid.
Ze heeft een tussenlanding gemaakt in Eindhoven en is nu boven Aken.
Het huis van de foto's gaat overnieuw? Heb je ook foto's van je andere huis.

Heel stom, maar je hebt toch al een hekel aan mensen dus ik durf het te zeggen :P Ik heb het idee dat je in de garage woont. Ik voel mij altijd heel ongemakkelijk als ik in een ruimte ben met binnen bakstenen. Terwijl het in principe niet anders is dan een huis met een geverfd muurtje.

Maar dat ben ik :|W
pi_85837693
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:50 schreef conleche het volgende:

[..]

Troy O+

Mooi nummer ja. Mijn ouders hebben dat album grijsgedraaid :)
pi_85837706
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:50 schreef conleche het volgende:

[..]

Troy O+

Mijn liefste had 'm ook (v.d.i) voor de inbraak

Bij De Inbraak hebben ze werkelijk alles meegenomen. Alles. Zelfs de suikerpot (junks).
Hij was naar een feestje, vrienden van hem sliepen bij hem en gingen eerder naar huis en hebben 'm maar gebeld - mijn liefste is een opgeruimd type, zie mijn huis, maar zo leeg was overdreven.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_85837767
Ik vind het zo knus Sigme, heel romantisch. O+ :Y Al zou ik zelf gek worden als ik daar met mijn partner moest wonen, ik leef ook in 1 ruimte en word al gek als mijn buurjongen langer dan een kwartier bij me zit :')
  zondag 29 augustus 2010 @ 16:55:09 #13
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85837776
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85837782
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:52 schreef Viking84 het volgende:
En nu mag ik ineens Windows nog even opnieuw installeren, omdat het bootmenu gefucked is :|W .

gaat lekker :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85837852
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:52 schreef Viking84 het volgende:

Wow, dat zuigt. :X
pi_85837856
Ik vind het huis ontzettend goed bij jou en je liefste passen, sigme. En dat is een compliment.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_85837860
Ik kende David Gray helemaal niet :@!!!!
pi_85837881
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_85837925
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vind het zo knus Sigme, heel romantisch. O+ :Y Al zou ik zelf gek worden als ik daar met mijn partner moest wonen, ik leef ook in 1 ruimte en word al gek als mijn buurjongen langer dan een kwartier bij me zit :')
Dat ligt misschien aan de buurjongen :P

Nee ik heb een fobie voor bakstenen binnen. oO<
pi_85837966
Wat een k. weer en het is ook nog zomer. -O-
pi_85838126
Morgen date 2.
pi_85838132
Pff, het gaat hier los :X * _aurum_ binnen blijft :Y

En lief had biefstuk gehaald. 7 ons (2 huuuuuuuge biefstukken)...ik doneer wel de helft van mijn biefstuk aan hem O-)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 29 augustus 2010 @ 17:05:34 #24
236335 neen
schone schijn
pi_85838199
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Heel stom, maar je hebt toch al een hekel aan mensen dus ik durf het te zeggen :P Ik heb het idee dat je in de garage woont. Ik voel mij altijd heel ongemakkelijk als ik in een ruimte ben met binnen bakstenen. Terwijl het in principe niet anders is dan een huis met een geverfd muurtje.

Maar dat ben ik :|W
Je hebt ook mensen die van die strips kopen met stukjes steen er zo op, zodat het lijkt alsof ze in een garage wonen.

Oh, vriend van m'n pa was hier net even maar m'n pa is er niet maar goed. Hij is wel een gave gast, echt een rasoptimist en nu heeft hij een plan om iets ergens te doen ik weet ook niet precies hoe en wat maar volgens mij wil hij teveel hooi op z'n vork nemen :')
Maar goed, m'n vader moest er dus iets voor doorlezen en ik zei als je dat doet dan kom ik wel even helpen ooit. Als het doorgaat :') Ik vind dat leuk. Sorry voor de vaagheid, het is mij nogal vaag.
het lijkt niet wat het is
pi_85838218
Ik heb het gevoel dat het ook niet echt zomer is geweest :'( terwijl er wel wat mooie weken geweest zijn.
pi_85838298
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw coco :* Nu gemotiveerd verder gaan! Niet toevallig heel veel gesport de laatste tijd, dat het spieren kunnen wezen? ;) Ik zou trouwens uberhaupt niet updaten de dag na mijn verjaardag, maar ach :+ Hoewel, misschien dit jaar wel, want ik zit dan in Engeland en de kans bestaat dat ik dan daar nog geen vrienden heb gemaakt :') ;( Bright side: ook niemand om taart mee te eten :P
Motivatie gaat wel lukken :Y

Ik heb net online wat nieuwe kleren gekocht, allemaal een maatje groter dan normaal. Dan voel ik me tenminste niet zo dik in alles, hehe (omdat 't dus te strak zit). En dan is het de sport om weer in mijn 'normale' kleren te gaan passen *O*

Zo even wat aardappeltjes-met-iets gaan fixen :)
pi_85838597
PF, van mensen die gewoon zeggen wat ze bedoelen, daarvan krijg ik nou net geen hekel aan mensen ;).

En shiny, iedereen behalve mijn liefste vlucht binnen een uur het huis uit omdat ik zo ongelofelijk krengig doe tegen iedereen die het waagt zich langer dan een kwartier in mijn nabijheid te vertoeven.. Echt hoor, ik verdraag geen mens. Behalve die ene.
pi_85838794
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:03 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, het gaat hier los :X * _aurum_ binnen blijft :Y

En lief had biefstuk gehaald. 7 ons (2 huuuuuuuge biefstukken)...ik doneer wel de helft van mijn biefstuk aan hem O-)
Nee joh! Je moet van de andere helft morgen plakjes snijden voor op brood! :9
  zondag 29 augustus 2010 @ 17:21:24 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85838802
Zandkoekjes ruiken lekker O+
  zondag 29 augustus 2010 @ 17:21:32 #30
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85838806
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:15 schreef sigme het volgende:
PF, van mensen die gewoon zeggen wat ze bedoelen, daarvan krijg ik nou net geen hekel aan mensen ;).

En shiny, iedereen behalve mijn liefste vlucht binnen een uur het huis uit omdat ik zo ongelofelijk krengig doe tegen iedereen die het waagt zich langer dan een kwartier in mijn nabijheid te vertoeven.. Echt hoor, ik verdraag geen mens. Behalve die ene.
Mehe! Op Fok vind ik jou altijd zo grappig, terwijl ik IRL waarschijnlijk geïntimideerd zou zijn :')
pi_85838870
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Oooooh... dat is zó lekker :9~
pi_85838898
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:05 schreef neen het volgende:

[..]

Je hebt ook mensen die van die strips kopen met stukjes steen er zo op, zodat het lijkt alsof ze in een garage wonen.

Oh, vriend van m'n pa was hier net even maar m'n pa is er niet maar goed. Hij is wel een gave gast, echt een rasoptimist en nu heeft hij een plan om iets ergens te doen ik weet ook niet precies hoe en wat maar volgens mij wil hij teveel hooi op z'n vork nemen :')
Maar goed, m'n vader moest er dus iets voor doorlezen en ik zei als je dat doet dan kom ik wel even helpen ooit. Als het doorgaat :') Ik vind dat leuk. Sorry voor de vaagheid, het is mij nogal vaag.
Ik heb dan altijd de neiging om aan te bieden om te helpen met behangen :@
  zondag 29 augustus 2010 @ 17:34:07 #33
236335 neen
schone schijn
pi_85839209
Ik houd er niet zo van om altijd alleen te zitten, als ik me bij mensen op mijn gemak voel doe ik m'n eigen ding wel waar zij bij zijn en andersom. Als je dan iets wil zeggen kan het ook maar het hoeft niet zegmaar.
Als ik me niet helemaal op m'n gemak voel en het is dan stil dan moet ik gewoon wat zeggen :') of iig het laatste woord hebben.

Gisteren waren er ook wat kerels bij, allemaal van m'n oude studie. Was die vriendin van me andere kleren aan gaan doen moest ze natuurlijk goedkeuring oid over haar broek. Maken ze zon opmerking van "o, buk eens dan" huuhuuu ik dacht echt van "wat een waardeloze grap" dus ik zei zo "mooie grap man" en keek zo van :{ :N nou dat werd mij natuurlijk ook niet in dank afgenomen. Ik had beter gewoon dom kunnen glimlachen ofzo :')
Wat een verhaal weer.

[ Bericht 45% gewijzigd door neen op 29-08-2010 17:43:47 ]
pi_85839216
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Morgen date 2.
Tell me more! Waar ken je hem van, wat is zijn bijnaam, wat doet ie en hoe ziet ie eruit etc.
  zondag 29 augustus 2010 @ 17:43:25 #35
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85839509
ja DaD, vertel!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_85839636
Ik ken hem via een collega, hij was er ook bij toen we vorige week uitgingen. Hij is aan het afstuderen en heeft wel verteld waarin en wat voor werk 'ie verder doet, maar daar begreep ik niet zoveel van. :'). Iets bedrijfskundigs of zo. Hij heeft uiteraard een baardje, is een stuk langer dan ik, en is aardig gespierd, maar niet té.

En ik dacht dat de bijnamen door jullie verzonnen werden. :P.
  zondag 29 augustus 2010 @ 17:50:40 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85839724
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ken hem via een collega, hij was er ook bij toen we vorige week uitgingen. Hij is aan het afstuderen en heeft wel verteld waarin en wat voor werk 'ie verder doet, maar daar begreep ik niet zoveel van. :'). Iets bedrijfskundigs of zo. Hij heeft uiteraard een baardje, is een stuk langer dan ik, en is aardig gespierd, maar niet té.

McBaardje dan? (8> .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 29 augustus 2010 @ 17:50:40 #38
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85839725
McBeard
  zondag 29 augustus 2010 @ 17:50:53 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85839731
XM _O-.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 29 augustus 2010 @ 17:51:38 #40
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85839756
McBrucefan! *O*
McBaardje! (8>
McTasty? :Y)
  zondag 29 augustus 2010 @ 17:52:02 #41
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85839769
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

McBaardje dan? (8> .
GMTA!
  zondag 29 augustus 2010 @ 17:52:49 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85839793
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:52 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

GMTA!
Niks GMTA.

Je hebt hem gewoon schaamteloos gejat van mij :{w.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 29 augustus 2010 @ 17:56:12 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85839902
Nachtwacht heeft m'n laptop gefikst O+. Dat scheelt een hoop gedonder, want de cd's die ik nodig heb voor herinstallatie zijn natuurlijk al ingepakt en ik heb geen idee in welke doos ze zitten :').
Niet meer actief op Fok!
  zondag 29 augustus 2010 @ 17:58:41 #44
236335 neen
schone schijn
pi_85839988
McDonalds
pi_85839999
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:15 schreef sigme het volgende:

Ik hoop dat ook ooit met iemand te hebben O+
pi_85840007
McBaardje it is, geloof ik.
pi_85840010
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:47 schreef DevilsAndDust het volgende:

2e date, w00t! *O* Deel je wel alle smeuïge details met ons? :9
  zondag 29 augustus 2010 @ 18:00:01 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85840039
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
McBaardje it is, geloof ik.
Hoei! *O*.

Wat heb ik gewonnen? :D.

Haske leuk voor je trouwens! Ik hoop dat het wat wordt! O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_85840063
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:56 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht heeft m'n laptop gefikst O+. Dat scheelt een hoop gedonder, want de cd's die ik nodig heb voor herinstallatie zijn natuurlijk al ingepakt en ik heb geen idee in welke doos ze zitten :').
Zeg, heb je je dozen niet genummerd en lijsten gemaakt dan?
  zondag 29 augustus 2010 @ 18:02:51 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85840123
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 18:00 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nee, want overal zit hetzelfde in: boeken en kleren of boeken en dvd's. Niets wat ik heel snel nodig zal hebben. En dan nog twee dozen met prullaria (dat staat er wel op). De belangrijkste dingen zitten eigenlijk in m'n koffer.
Niet meer actief op Fok!
pi_85840140
Wat is er eigenlijk geworden van de vorige Baardmans?
pi_85840154
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:34 schreef neen het volgende:
Ik houd er niet zo van om altijd alleen te zitten, als ik me bij mensen op mijn gemak voel doe ik m'n eigen ding wel waar zij bij zijn en andersom. Als je dan iets wil zeggen kan het ook maar het hoeft niet zegmaar.
Als ik me niet helemaal op m'n gemak voel en het is dan stil dan moet ik gewoon wat zeggen :') of iig het laatste woord hebben.

Gisteren waren er ook wat kerels bij, allemaal van m'n oude studie. Was die vriendin van me andere kleren aan gaan doen moest ze natuurlijk goedkeuring oid over haar broek. Maken ze zon opmerking van "o, buk eens dan" huuhuuu ik dacht echt van "wat een waardeloze grap" dus ik zei zo "mooie grap man" en keek zo van :{ :N nou dat werd mij natuurlijk ook niet in dank afgenomen. Ik had beter gewoon dom kunnen glimlachen ofzo :')
Wat een verhaal weer.
Ja. Ik denk dat ik jou zou kunnen verdragen. Als je zou doen wat je denkt, niet wat je denkt dat je moet doen.
pi_85840194
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 18:03 schreef conleche het volgende:
Wat is er eigenlijk geworden van de vorige Baardmans?
Hoe bedoel je?
  zondag 29 augustus 2010 @ 18:05:36 #54
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85840215
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niks GMTA.

Je hebt hem gewoon schaamteloos gejat van mij :{w.
Beter goed gejat dan slecht verzonnen B-)
  zondag 29 augustus 2010 @ 18:07:30 #55
236335 neen
schone schijn
pi_85840275
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 18:03 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja. Ik denk dat ik jou zou kunnen verdragen. Als je zou doen wat je denkt, niet wat je denkt dat je moet doen.
Misschien dat ik bij jou eerst zo denk van "wat een kutwijf" net als bij m'n beste vrienden. Dat vond ik eerst ook maar stakkers maar later zijn dat toch de leukste mensen.
pi_85840379
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nee, het huis van de foto's is goed zo - behalve de vloer, die moet overnieuw want die wiebelt.

Ik heb een paar foto's van het andere huis. Oude foto's, dus een deel van het meubilair dubbelt ;).
Het stadshuis is bijna onfotografeer omdat het zo klein is. Er zijn alleen foto's van beneden, boven is nog een ruimte, open, bijna 4x6 meter met schuine wanden (dus niet groot). Daar staat bed & kleren.

Beneden is ook nog een hok met douche & wc (links van de keuken).

pi_85840415
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 18:04 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Toen het de 1e keer uit was, was er ook iemand met een baardje die je wel leuk vond!
pi_85840459
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 18:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Toen het de 1e keer uit was, was er ook iemand met een baardje die je wel leuk vond!
Oh! Nee dat is dezelfde! Of tenminste, m'n collega had het al eens over hem gehad en foto's laten zien en onze nummers aan elkaar gegeven en zo, maar ik heb 'm dus pas vorige week voor het eerst ontmoet.
pi_85840471
* draait The Lion and the Cobra

Ik zie zo weer Simone Walraven voor me, die meldt dat dit een van de talentvolste nieuwe artiesten is.
pi_85840480
quote:

[..]

Lol, dan ben je 3 dagen langer aan het verhuizen
  zondag 29 augustus 2010 @ 18:15:33 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85840539
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 18:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Lol, dan ben je 3 dagen langer aan het verhuizen
_O-.

Wel als je mijn huisraad moet verhuizen idd :'). Elke dvd en elk boek op de lijst noteren :'). Muh, alsof verhuizen al niet kut genoeg is.

Maar ik ga ws ook nog wel eens heel boos worden binnenkort omdat ik iets wat ik zoek niet kan vinden :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_85840571
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 18:12 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh! Nee dat is dezelfde! Of tenminste, m'n collega had het al eens over hem gehad en foto's laten zien en onze nummers aan elkaar gegeven en zo, maar ik heb 'm dus pas vorige week voor het eerst ontmoet.
Aha, ik was al gaan zoeken en dit is wat ik vroeg:

quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:17 schreef conleche het volgende:
Ik ben eruit en overzie het slagveld van heel veel tassen met was en andere rotzooi en ik moet snel opruimen want krijg bezoek, maar eerst even koffie. :9

Zijn er hier nog dingen gebeurd, die ik moet weten? (dat vraag ik iedere keer en krijg nooit antwoord, maar ik neem aan dat als er écht iets zou zijn ik het wel zou horen)

Klinkt leker dat hotel Geebeetje! Doe Greys de groeten!!

Vertel eens wat meer over Baardmans, Dad? O-)

En XM: heb jullie blog gelezen, jullie hebben echt heel veel gedaan!! ^O^ Was het soms te toeristisch? Of valt het mee? En wat vond je het indrukwekkendst?
Dus volgens mij heet hij Baardmans. :+
  zondag 29 augustus 2010 @ 18:16:38 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85840575
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 18:13 schreef sigme het volgende:

Ik zie zo weer Simone Walraven voor me, die meldt dat dit een van de talentvolste nieuwe artiesten is.
Als ik vroeger bij mijn zus kwam wilde ik altijd 'het liedje van het meisje dat moet huilen' horen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_85840582
Definitief lijstje

O: -
T: 2 boterhammen met banaan, Punica
L: appel boterham met vruchtenhagel, boterham met pindakaas, Punica
T: druiven niks (het was ineens alweer tijd voor het avondeten)
D: nog geen idee aardappeltjes met een ei er doorheen geroerd, erwtjes, 3 zalmvissticks
T: appel en/of druiven

T/m D zit ik dan op 1387 Kc.
pi_85840593
Ik heb echt een suffe zondag vandaag, heerlijk O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 29 augustus 2010 @ 18:18:06 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85840631
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 18:16 schreef conleche het volgende:

[..]

[..]

Nee, we hebben nu al unaniem besloten dat het McBaardje is geworden }:|.
Niet meer actief op Fok!
pi_85840640
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 18:13 schreef sigme het volgende:

Bij mij was dat Frits Spits. Die was helemaal lyrisch!!! (op de radio, that is) :D
  zondag 29 augustus 2010 @ 18:18:22 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85840641
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 18:17 schreef Goodbye het volgende:
Wat heb je zoal gedaan dan? *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_85840667
Sigme, je andere huisje is ook al zo schattig! O+
pi_85840669
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 18:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb ook nog niet veel gedaan :s) Maar moet zo wel echt even de afwas doen en de was vouwen & inruimen...
  zondag 29 augustus 2010 @ 18:19:39 #71
331 Merel
Be here now.
pi_85840696
Sigme wat een leuke huizen!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_85840700
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 18:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat heb je zoal gedaan dan? *O*.
Uitgeslapen O+ Twee broodjes uit de oven gegeten O+ gesport, maar dat telt niet als suf, vind ik eigenlijk En verder heb ik een serie gekeken en hang ik nu lekker met een kop thee op mijn hoekbank bij de eettafel O+

Soms is het best lekker als het regent. Het hoort alleen niet bij de zomer }:|
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_85840729
@ Sigme: wat een geweldig huisje, dat eerste.
Vooral het idee dat buiten de beestjes lekker rondscharrelen O+
  zondag 29 augustus 2010 @ 18:20:55 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85840755
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 18:16 schreef conleche het volgende:

[..]

[..]

Jaaaa da's beter dan al die Mc's, wegens niet sponsoren van de McDo! :Y
pi_85840774
En ik lees terug dat het nogal moeilijk is om in de gratie van Sigme te komen?
  zondag 29 augustus 2010 @ 18:21:53 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85840802
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 18:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Jaaaa da's beter dan al die Mc's, wegens niet sponsoren van de McDo! :Y
O toch niet zo unaniem blijkbaar.

Overlopers :N.
Niet meer actief op Fok!
pi_85840840
Baardmans vind ik ook prima, zo noemden m'n collega en ik hem eerst ook.
pi_85840849
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 18:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baardmans vind ik ook prima, zo noemden m'n collega en ik hem eerst ook.
:D !
pi_85840892
Klinkt goed DaD! Braadmans (8>

Ik heb net zó lekker gegeten, nom nom. :9
  zondag 29 augustus 2010 @ 18:25:30 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85840908
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 18:24 schreef Swietje het volgende:

Braadmans bewaren we voor iemand die graag bbq't :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 29 augustus 2010 @ 18:25:40 #81
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85840913
quote:

Braadstuk toevallig?
pi_85840914
quote:

_O-

BRAADmans, wel ja!!! Dan is het ook nog soort van ontopic. :D
  zondag 29 augustus 2010 @ 18:26:06 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85840931
_O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_85840947
_O- .
pi_85841006
_O- O my god. :o

Maar nee. Kip Cajun }:|
pi_85841225
Nou, praat eens door. Dit is echt gênant hoor! :(
pi_85841355
Pffff.

Gevoels. Andere zooi. KUT!
pi_85841411
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 18:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Pffff.

Gevoels. Andere zooi. KUT!
:{ :* Tisser?
pi_85841613
Ik wil er niet over praten, helpt toch niet..
  zondag 29 augustus 2010 @ 18:54:57 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85841930
Even spammen hoor:

Over katjes gesproken: heeft Cali die van haar al gepost?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 29 augustus 2010 @ 18:57:00 #91
236335 neen
schone schijn
pi_85842000
Kop op hè pf!
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:01:38 #92
236335 neen
schone schijn
pi_85842152
Ik dacht eens "baard", "dad", "taart". Dus eigenlijk is baard dan de droomman voor haar :o van bakken met baard.
pi_85842153
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 18:54 schreef Viking84 het volgende:
Even spammen hoor:

[ afbeelding ]

*;
pi_85842191
Ik ben vooral ook bos. Vol woede. Godver. Vervelend al die gevoelens. De intens treurige zijn nu wel weg :P
pi_85842224
Ik heb net heel lekker gegeten :D
Broccoli met kaassaus en pangafilet en gebakken aardappeltjes :9~
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_85842245
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 18:54 schreef Viking84 het volgende:
Even spammen hoor:

[ afbeelding ]

O+ O+ O+ O+ O+ O+

Wij hebben 2 nestjes in huis. M'n moeder fokt katten. Echt, katten zijn beter vermaak dan de televisie :)
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:06:16 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85842287
Koffer is ingepakt! *O*. Heb er nog wel wat dingen uitgehaald, maar er een strijkijzer in gestopt :') _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_85842321
Waarom een strijkijzer? :')
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:08:52 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85842369
Omdat er blouses in zitten die nooit kreukvrij gaan blijven :').

En ik wil daar niet in kreukels rondlopen. Zo'n grote koffer is wel onhandig in de trein, maar goed :'). Dan gaan er maar wat mensen staan oO< . Ik verwacht sowieso niet dat het om 5:45, als ik instap, al heel druk is.
Niet meer actief op Fok!
pi_85842393
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:08 schreef Viking84 het volgende:

En ik wil daar niet in kreukels rondlopen. Zo'n grote koffer is wel onhandig in de trein, maar goed :'). Dan gaan er maar wat mensen staan oO< . Ik verwacht sowieso niet dat het om 5:45, als ik instap, al heel druk is.
Als je instapt niet, nee :P Moet je nog ergens een overstap maken en zo ja hoe laat? :D
pi_85842464
Dáár verkopen ze ook strijkijzers he :P
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:11:56 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85842468
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Als je instapt niet, nee :P Moet je nog ergens een overstap maken en zo ja hoe laat? :D
Nee, gelukkig niet *O* (daar heb ik de trein ook wel een beetje op uitgekozen. Anders had volgens mij in Utrecht over moeten stappen :'))

Oh, XM, wat heb je trouwens een mooi lijstje vandaag!

[ Bericht 1% gewijzigd door Viking84 op 29-08-2010 19:25:01 ]
Niet meer actief op Fok!
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:12:27 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85842483
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:11 schreef Swietje het volgende:
Dáár verkopen ze ook strijkijzers he :P
Waarom zou ik een nieuwe kopen? :').
Niet meer actief op Fok!
pi_85842523
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:08 schreef Viking84 het volgende:

Dat is de ambtenarentrein, naar Den Haag. Reken op meer passagiers (geen drukte), met keurige valiezen en een uitgestreken smoel.
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:14:10 #105
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85842549
Ik kán de trein een half uur later nemen natuurlijk en dan mopperen omdat er iemand in de spits met een kóffer in de trein zit 8-)
pi_85842558
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waarom zou ik een nieuwe kopen? :').
Kan je nuttigere spullen in je koffer stoppen :P
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:15:12 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85842584
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kán de trein een half uur later nemen natuurlijk en dan mopperen omdat er iemand in de spits met een kóffer in de trein zit 8-)
Zit jij ook in de trein die om 8:22 (oid) aankomt in DH? :D.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:15:37 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85842597
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:14 schreef Swietje het volgende:

[..]

Kan je nuttigere spullen in je koffer stoppen :P
Het past prima :).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:16:24 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85842622
Ik ga me morgen dus heel naar voelen in de trein, want ik vind het vervelend om anderen tot last te zijn :@ :').
Niet meer actief op Fok!
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:16:46 #110
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85842637
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zit jij ook in de trein die om 8:22 (oid) aankomt in DH? :D.
Nee, ik heb elke dag die van een half uurtje eerder :).
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:17:38 #111
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85842664
Fok de nasi, ik ga een ei bakken :7.
pi_85842670
Ik vind mensen die hun kleren strijken echt grappig :D Zo elke ochtend.
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:18:57 #113
236335 neen
schone schijn
pi_85842709
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat hoort bij elkaar ja
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:19:08 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85842715
Ik doe het niet elke ochtend, hoor, maar als ik een blouse aan wil doen, dan doe ik het in principe wel.
Niet meer actief op Fok!
pi_85842727
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, dat kan niet. Nu heb je al de complimenten in ontvangst genomen voor je mooie lijstje. Je moet inderdaad een eitje bakken. Voor óp de nasi! :+
pi_85842773
Ja idd XM :P!!!
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:21:03 #117
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85842778
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, dat kan niet. Nu heb je al de complimenten in ontvangst genomen voor je mooie lijstje. Je moet inderdaad een eitje bakken. Voor óp de nasi! :+
Ik heb heul geen complimenten gehad voor m'n lijstjes dit weekend :N.

Dus, ik ga een ei bakken :6
pi_85842791
Nouuuuuuu ik wou allemaal nuttige dingen doen maar mijn gefuhl zit er tussen :'(

Nu maar even eten zonder eetlust :')
pi_85842797
Ik wil wel een strijkijzer als ik in Amsterdam woon. Maar dan past de plank niet. Maarja, die bloesjes van mij kan ik niet aan met kreukels, dus draag ik ze nog maar niet :').

quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zeg hee, waar zijn mijn schouderklopjes? }:| :+

Aw coco :* Nu gemotiveerd verder gaan! Niet toevallig heel veel gesport de laatste tijd, dat het spieren kunnen wezen? ;) Ik zou trouwens uberhaupt niet updaten de dag na mijn verjaardag, maar ach :+ Hoewel, misschien dit jaar wel, want ik zit dan in Engeland en de kans bestaat dat ik dan daar nog geen vrienden heb gemaakt :') ;( Bright side: ook niemand om taart mee te eten :P
Wanneer ben je jarig? O-) En wanneer kom je naar Amsterdam? }:|
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_85842823
Pief wat is er? Iets waar ik mee kan helpen? (uitlaatklep oid?)
pi_85842830
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:21 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

jawel hoor. Ik post het niet altijd, maar ik denk ze altijd wel, die complimentjes!!
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:23:49 #122
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85842874
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:22 schreef conleche het volgende:

[..]

jawel hoor. Ik post het niet altijd, maar ik denk ze altijd wel, die complimentjes!!
Prima, dan denk ik die nasi er wel bij :7
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:25:35 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85842937
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:21 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Oh nee?

quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, gelukkig niet *O* (daar heb ik de trein ook wel een beetje op uitgekozen. Anders had volgens mij in Utrecht over moeten stappen :'))

Oh, XM, wat heb je trouwens een mooi lijstje vandaag!
Niet meer actief op Fok!
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:26:44 #124
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85842981
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh nee?
[..]
quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door Viking84 op 29-08-2010 19:25 ]
:{w
pi_85843002
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:23 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Prima, dan denk ik die nasi er wel bij :7
oei. note to self: geen inkoppertjes laten liggen voor XM, die gaan er geheid in.

wat heb je uiteindelijk gegeten dan vandaag? moet ik duvel roepen?

(ik type geen hoofdletters omdat ik in 1 hand mijn bord eten heb.)
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:27:26 #126
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85843003
Mijn lijstje bestaat uit een bak kwark, een dik plak krentenwegge, zoute sticks, dropjes en zandkoekjes :'). Daar helpt de nasi ook niets meer aan _O-.
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:27:29 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85843004
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:26 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[..]

:{w
Ja, er zat een lelijke taalfout in en dat kan natuurlijk niet hè?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:27:55 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85843022
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:27 schreef conleche het volgende:

[..]

oei. note to self: geen inkoppertjes laten liggen voor XM, die gaan er geheid in.

wat heb je uiteindelijk gegeten dan vandaag? moet ik duvel roepen?

(ik type geen hoofdletters omdat ik in 1 hand mijn bord eten heb.)
waarom typ je dan wel XM ipv xm?

*scherp* :7.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:29:09 #129
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_85843068
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat is de ambtenarentrein, naar Den Haag. Reken op meer passagiers (geen drukte), met keurige valiezen en een uitgestreken smoel.
In de eerste klas ja. De echte ambtenarentrein vertrekt pas een uur later uit Groningen, die wordt gereden met een dubbeldekker. Vik zal het morgen moeten doen met een comfortabel Koplopertje. :)
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_85843076
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

waarom typ je dan wel XM ipv xm?

*scherp* :7.
mmmmm. ik weet het niet zeker, maar ik denk omdat zowel de x als de m vlakbij de shift zit. :7
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:30:16 #131
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85843099
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:29 schreef Duvel het volgende:

[..]

In de eerste klas ja. De echte ambtenarentrein vertrekt pas een uur later uit Groningen, die wordt gereden met een dubbeldekker. Vik zal het morgen moeten doen met een comfortabel Koplopertje. :)
Het treinpics, -nieuws en praattopic, deel 249

Kssst :P
pi_85843123
hee duvel, je krijgt alleen een ei te eten, zeg er wat van!!
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:31:33 #133
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85843137
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:31 schreef conleche het volgende:
hee duvel, je krijgt alleen een ei te eten, zeg er wat van!!
Duvels lijstje is nog veel slechter dan 't mijne :').
pi_85843162
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:22 schreef Chicolate het volgende:
Pief wat is er? Iets waar ik mee kan helpen? (uitlaatklep oid?)
Weet niet. Ik wouuu gewoon dat dit over was. Snap je. En ik moet allemaal dingetjes (geen relatie dingetjes hoor) regelen die ook een beetje vervelend zijn en dat is ook kuttttt.
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:32:52 #135
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_85843182
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:31 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Duvels lijstje is nog veel slechter dan 't mijne :').
Hè? Bak pap, krentenbol, muntdrop, pinda's, zoute sticks. Nog geen ei gezien.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_85843217
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:29 schreef Duvel het volgende:

[..]

Waarom hebben ze die 5:45 trein begin dit jaar gehalveerd? Dat was een enorm lange trein (met anderhalve man en een paardekop erin) en dat werd opeens een 1treinsteller. Waarbij je, als de machinist van de rangeertrein wat laat was, In Assen eerst de drie lege treinstellen voorbij zag zoeven, om daarna met anderhalve man en een paardekop te moeten bakkelijen over die ene schone stoel, om in Zwolle gerangeerd te worden tegen die slaperige driesteller. Hogere logica.
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:34:30 #137
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85843239
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:32 schreef Duvel het volgende:

[..]

Hè? Bak pap, krentenbol, muntdrop, pinda's, zoute sticks. Nog geen ei gezien.
+ zandkoekjes, + dik plak krentenbrood

:*
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:35:02 #138
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85843259
ik heb net caponata gegeten bij mijn vis met pesto, LEKKER :9 en heel simpel, echt een aanrader!
wilde eigenlijk een deel bewaren om in te vriezen, maar dat heb ik uiteindelijk ook opgegeten :')
pi_85843265
quote:
Ga koken mens!
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:36:00 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85843296
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:35 schreef sigme het volgende:

[..]

Ga koken bakken mens!
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:37:03 #141
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_85843327
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Waarom hebben ze die 5:45 trein begin dit jaar gehalveerd? Dat was een enorm lange trein (met anderhalve man en een paardekop erin) en dat werd opeens een 1treinsteller. Waarbij je, als de machinist van de rangeertrein wat laat was, In Assen eerst de drie lege treinstellen voorbij zag zoeven, om daarna met anderhalve man en een paardekop te moeten bakkelijen over die ene schone stoel, om in Zwolle gerangeerd te worden tegen die slaperige driesteller. Hogere logica.
Ik weet het niet... :{ NS logica?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:37:42 #142
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_85843349
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:34 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

+ zandkoekjes, + dik plak krentenbrood

:*
Oh ja... *burp*
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:38:23 #143
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85843369
Heb je die halve zak pinda's ook helemaal op? :o
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:45:08 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85843578
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:35 schreef sigme het volgende:

[..]

Ga koken mens!
_O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_85843619
Ik ga nu kersenkwark eten en zometeen SYTYCD kijken :P
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:48:13 #146
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85843702
Ik heb eigenlijk ook geen zin om een ei te bakken -O-.
pi_85843704
Wat trek ik aan naar een rumble in the jungle-feest?
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:49:13 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85843725
Ga als Jane:

Niet meer actief op Fok!
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:49:18 #149
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85843729
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat trek ik aan naar een rumble in the jungle-feest?
Een tarzan/jane-outfitje? :D
pi_85843739
Een bananenrokje en een strategisch gedrapeerd liaantje?
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:51:24 #151
331 Merel
Be here now.
pi_85843812
Da's allemaal zo afgezaagd! Ik zou als jungle-rebel gaan.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:51:59 #152
331 Merel
Be here now.
pi_85843830
pi_85843836
Als rambo! Met groene strepen op je kop!
pi_85843915
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:51 schreef Merel het volgende:
Da's allemaal zo afgezaagd! Ik zou als jungle-rebel gaan.
Ja! We kunnen als guerillaclubje gaan!
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:53:47 #155
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85843917

:D
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:54:49 #156
331 Merel
Be here now.
pi_85843953
Mijn lijstje van gisteren uiteindelijk:
O - hamkaascroissant
L - yoghurt met muesli
T - zak bugles, bakje roomkaas, blikje cherry coke
D - hawaïkaaspizzading, flesje cherry coke
T - bier, bier, bier en nog wat bier

En volgens mij vergeet ik nog iets in dat lijstje, kan me niet meer herinneren

Lijstje vandaag:
O - muesli met yoghurt
L - zo'n wrapding van de AH to go met kaas en tomaat
T - high tea met sandwiches, taarten, bladerdeegdingen, punch

En om het af te sluiten ga ik nu patat halen. Ik twijfel nog tussen een frikandel of een kroket erbij. Of allebei. Omdat het kan.
pi_85844025
Ik had vies avondeten :'(

En ik heb al een week zin in wraps, dus dat ga ik morgen maken. En dan een avocado voor de guacamole én eentje voor door en salade voor er bij ofzo :9~
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:58:44 #158
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85844137
Ga je samen met Beardy DaD?

zondag 29 augustus 2010 @ 19:59:53 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85844183
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ga je samen met Beardy DaD?

[ afbeelding ]
Dat is geen jungle, maar Flintstonestijdperk.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 29 augustus 2010 @ 20:00:13 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85844193
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:56 schreef Goodbye het volgende:
Ik had vies avondeten :'(

Wat dan? :).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 29 augustus 2010 @ 20:00:38 #161
331 Merel
Be here now.
pi_85844212
Ga als olifant.

pi_85844267
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:00 schreef Merel het volgende:
Ga als olifant.

[ afbeelding ]
_O- .
  zondag 29 augustus 2010 @ 20:02:49 #163
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85844307
of leeuw

pi_85844328
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat dan? :).
Gebakken aardappeltjes (dat was wel lekker), daarbij visvariatie tomaat mozzarella (de AH versie van de viscuisine) meh -O- , en een saaie salade van ijsbergsla, rode ui en komkommer en vieze dressing die ik ging uitproberen :')

Gelukkig had ik al niet echt honger en dan eet ik vanavond gewoon nog een bak yoghurt en wat fruit. Komt het helemaal goed! :9
pi_85844371
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:21 schreef conleche het volgende:

[..]

goed tip! Maar te laat gelezen en mijn vlees al weggegeven ;(

Weet wel wat ik volgende keer doe :Y
  zondag 29 augustus 2010 @ 20:05:58 #166
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85844461
Duvel heeft al wel een ei gebakken. Nu ik nog.
  zondag 29 augustus 2010 @ 20:07:13 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85844513
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:00 schreef Merel het volgende:
Ga als olifant.

[ afbeelding ]
Hahahaha :D.
Niet meer actief op Fok!
pi_85844542
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bakt Duvel geen ei voor jou?
  zondag 29 augustus 2010 @ 20:08:02 #169
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_85844553
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik was het wachten op mijn ei beu.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 29 augustus 2010 @ 20:08:36 #170
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_85844578
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:07 schreef sigme het volgende:

[..]

Bakt Duvel geen ei voor jou?
Dat heb ik natuurlijk, galant als ik ben, wel aangeboden, maar ze wilde haar eigen ei bakken.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_85844622
Zo te lezen is die Nachtwacht best handig. *O* Scheelt weer stress Vik.
pi_85844654
30 pagina's geprint. Netjes in een mapje gedaan. Collegeblok gepakt. 2 pennen gezocht. Stickertje op mapje geplakt. Ja, ik ben klaar voor het nieuwe studiejaar! *O*

Dacht ik. -O-
Ik weet niet wat ik te eten en/of te drinken mee moet nemen? Ik heb les van half 10 tot half 1. Ik denk dat ik thee koop op school :') maar eten kopen vind ik zonde van m'n geld en het is vaak niet echt gezond. Tips?
  zondag 29 augustus 2010 @ 20:10:25 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85844666
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:09 schreef _aurum_ het volgende:
Zo te lezen is die Nachtwacht best handig. *O* Scheelt weer stress Vik.
Nachtwacht houdt het hoofd koel als ik in paniek raak :'). En dat is wel handig :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_85844703
Dan mag deze muziek natuurlijk niet ontbreken:
  zondag 29 augustus 2010 @ 20:11:48 #175
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85844733
Lijstje!

O: 3 mini-afbakbroodjes met spinata romana, 1 mini croissantje
S: 2,5 uur sporten tijdens open dag *)
L: volkorenbroodkaastosti
T: glas cola, klein bakje chips
T: wortels
D: Chinese tomatensoep, nasi en garnalen met groenten
T: chocola?
pi_85844805
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:35 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb net caponata gegeten bij mijn vis met pesto, LEKKER :9 en heel simpel, echt een aanrader!
wilde eigenlijk een deel bewaren om in te vriezen, maar dat heb ik uiteindelijk ook opgegeten :')
dat klinkt goed :9 *opslaat
pi_85844948
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:54 schreef Merel het volgende:
Mijn lijstje van gisteren uiteindelijk:
O - hamkaascroissant
L - yoghurt met muesli
T - zak bugles, bakje roomkaas, blikje cherry coke
D - hawaïkaaspizzading, flesje cherry coke
T - bier, bier, bier en nog wat bier

En volgens mij vergeet ik nog iets in dat lijstje, kan me niet meer herinneren

Lijstje vandaag:
O - muesli met yoghurt
L - zo'n wrapding van de AH to go met kaas en tomaat
T - high tea met sandwiches, taarten, bladerdeegdingen, punch

En om het af te sluiten ga ik nu patat halen. Ik twijfel nog tussen een frikandel of een kroket erbij. Of allebei. Omdat het kan.
waarom eet jij zo slecht :X

Het enige wat door kan gaan als eten is de yoghurt met muesli. De rest is rommel......
pi_85845029
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nachtwacht houdt het hoofd koel als ik in paniek raak :'). En dat is wel handig :Y.
dan is het goed dat hij meeverhuist ^O^
  zondag 29 augustus 2010 @ 20:18:13 #179
331 Merel
Be here now.
pi_85845046
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:16 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

waarom eet jij zo slecht :X

Het enige wat door kan gaan als eten is de yoghurt met muesli. De rest is rommel......
Gewoon, hectisch weekend met leuke feestjes 8-)
  zondag 29 augustus 2010 @ 20:21:14 #180
236335 neen
schone schijn
pi_85845230
Bier :')
  zondag 29 augustus 2010 @ 20:26:06 #181
331 Merel
Be here now.
pi_85845443
Tip: nu Zomergasten met Erwin Olaf.
pi_85845479
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:18 schreef Merel het volgende:

[..]

Gewoon, hectisch weekend met leuke feestjes 8-)
heb je vanavond ook een feestje dan?

Op die leuke feestjes, moet ook iets anders/beters te eten zijn dan die troep.
pi_85845510
En het is een kleine moeite om wat (stukjes) rauwkost/fruit in je tas te gooien :)
  zondag 29 augustus 2010 @ 20:28:34 #184
331 Merel
Be here now.
pi_85845544
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:27 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

heb je vanavond ook een feestje dan?

Op die leuke feestjes, moet ook iets anders/beters te eten zijn dan die troep.
Vanavond vier ik dat ik een leuk weekend had. Laat me zeg. Over het algemeen eet ik prima, al weken nette lijstjes, en dan mag er best eens een slecht weekend tussen zitten.
  zondag 29 augustus 2010 @ 20:28:37 #185
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85845547
definitief lijstje:
O: yoghurt met een heleboel fruit en muesli
T: stukje chocolade-appeltaart
L: aantal blokjes old amsterdam met mosterd
T: grote bak fruitsalade
D: bobotie met sperciebonen en appel en rijst
T: misschien nog een bakje fruitsalade

Wel okayish, dacht ik zo.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_85846115
Lijstjestijd!

• Havermout
• Rondje landgoed wandelen
• Broodmaaltijd: 4 boterhammen, 6 krekkers (ofzo). Mayo, zoetzuur, gebakken ei, osseworst.
• Paddestoelenstammen ingraven (in de stromende regen)
• 6 kg tomaten plukken (idem)
• 1 Maredsous 10
• Avondeten: aardappelpuree (met boter), broccoli , rode bieten (alles uit eigen tuin natuurlijk), merquezworstje
• Toe: griesmeelpudding & jam
pi_85846276
Lijstje:

O: Brinta
L: volkoren boterham met 2 gebakken eieren
D: 2 borden borsjt
T: banaan

Ergens heb ik het idee dat het wel eens wat te weinig zou kunnen zijn. :').
  zondag 29 augustus 2010 @ 20:41:46 #188
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85846292
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:26 schreef Merel het volgende:
Tip: nu Zomergasten met Erwin Olaf.
dat kun je in het buitenland dus niet zien he...Zo jammer!

Loop jij nog hard, Sigme?
pi_85846411
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje:

O: Brinta
L: volkoren boterham met 2 gebakken eieren
D: 2 borden borsjt

Ergens heb ik het idee dat het wel eens wat te weinig zou kunnen zijn. :').
Best wel ja.

Maar borsjt is wel lekker! *denkt terug aan de laatste avond in Kiev*
Heb je een recept?
pi_85846456
Ik heb het hardlopen net weer een beetje opgepakt, afgelopen twee weken tweemaal gelopen.
Dit weekend is het weer niet gelukt. Misschien dinsdag, dat ga ik in elk geval proberen.
Hoezo?

D&D: eten. Je wordt te mager en zo weinig eten is ongezond. Geen trek is geen excuus.
pi_85846676
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:43 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Best wel ja.

Maar borsjt is wel lekker! *denkt terug aan de laatste avond in Kiev*
Heb je een recept?
Oh, mijn recept is supersimpel en lijkt waarschijnlijk helemaal niet op 'echte' borsjt hoor. :@. Paar uien snipperen, fruiten, rode bieten erbij (500 gram of zo), kleingesneden zure appel erbij, litertje bouillon, 10 à 15 minuten koken, pureren, dot crème fraîche erbij voor het serveren. Hoppa.
  zondag 29 augustus 2010 @ 20:49:28 #192
236335 neen
schone schijn
pi_85846729
O, misschien is dat wel het geheim van al die mooie vrouwen daar :o
  zondag 29 augustus 2010 @ 20:59:33 #193
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85847371
M'n O is ook m'n D.
pi_85847997
Even lijstje, voor ik kwijtraak wat ik eet. Veel kleine tussendoortjes.

O: 2 broodjes ei en glas jus ( om 14.00 vandaar geen lunch)
T: halve banaan en blokje chocola
D: broccoli met kaassaus, pangafilet en gebakkenaardappels
T: kersenkwark, 2 dadels en een halve appel
pi_85848908
barbecue, vlees, vol

komende dagen vegetarisch en veel sporten!

kater is bijna over!

en zo maar 's richting huis. Was gezellig bij m'n ouders O+
Ja doei.
pi_85849037
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:10 schreef Swietje het volgende:
30 pagina's geprint. Netjes in een mapje gedaan. Collegeblok gepakt. 2 pennen gezocht. Stickertje op mapje geplakt. Ja, ik ben klaar voor het nieuwe studiejaar! *O*

Dacht ik. -O-
Ik weet niet wat ik te eten en/of te drinken mee moet nemen? Ik heb les van half 10 tot half 1. Ik denk dat ik thee koop op school :') maar eten kopen vind ik zonde van m'n geld en het is vaak niet echt gezond. Tips?
Ik krijg nu vast een aantal slankies over me heen, maar ik ga dan gewoon voor sultana/ontbijtkoek/b'tween/time out. Eigenlijk slechte zooi, maar wel zo makkelijk op school.

quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Weet niet. Ik wouuu gewoon dat dit over was. Snap je. En ik moet allemaal dingetjes (geen relatie dingetjes hoor) regelen die ook een beetje vervelend zijn en dat is ook kuttttt.
Nou, als je er behoefte aan hebt: je hebt mn nummer :).

Edit: mijn slechte levensstijl heeft me meer opgeleverd dan alleen een flinke verkoudheid/brakheid: ik ben ook zowaar 1 kg afgevallen :'). Verstopt zitten (gebrek aan slaap, vezels en een toilet met geluidsdichte deur) zorgt voor een verminderde eetlust blijkbaar.
pi_85849064
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:48 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, mijn recept is supersimpel en lijkt waarschijnlijk helemaal niet op 'echte' borsjt hoor. :@. Paar uien snipperen, fruiten, rode bieten erbij (500 gram of zo), kleingesneden zure appel erbij, litertje bouillon, 10 à 15 minuten koken, pureren, dot crème fraîche erbij voor het serveren. Hoppa.
Oh, dat klinkt érg lekker zeg! Ga ik ook eens proberen! Vooral met kouder weer ben ik dol op soep. Binnenkort weer lekkere, lobbige pompoensoep! :9

Mijn lijstje van vandaag is niet al te best, zo niet dramatisch te noemen :') . Maar goed, zo kwam het net uit - op stap en daarna op visite bij les parents - en het kan ook wel voor een keertje, denk ik dan. Morgen weer broccoli, rijst en nectarines!

O/L: Knäckebröd (volkoren) met 'frischkäse', half glas karnemelk
D: Mc Donalds :') (medium friet met bakje saus, 6 kipnuggets met mosterd, water)
T: half sorbetijsje, romeokoek
pi_85849126
Als ik Swietje was zou ik gewoon twee boterhammen smeren en meenemen. :Y
pi_85849142
Ik denk dat ik daar ook maar voor ga. Wilde eigenlijk een broodje (of 2) met gebakken ei meenemen, maar de eieren zijn op. ;( Morgenmiddag boodschapjes doen voor gezonde school lunch. :)
pi_85849272
Overdag op mijn werk eet ik eigenlijk niks anders dan brood, fruit en bouillon. En heel soms neem ik stiekem de tip van Chico over en eet ik een liga of sultana extra, omdat ik honger/trek heb.
pi_85849479
Ik denk dat ik voor bruine bolletjes met ei (of ander beleg) ga en een bakje kwark of yoghurt. Vanaf morgen dan want dat heb ik nu niet in huis. Dus nu neem ik een boterham :'( met vleeswaren mee en een pakje liga.
Ik vind klef brood ranzig, heb nog nooit een manier gevonden om het vers te houden. Bruine bolletjes/kadetjes gaan dan beter. :@
  zondag 29 augustus 2010 @ 21:32:58 #202
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85849547
Tsjuus, jullie gaan snel :o :P
Nu geen tijd om bij de lezen.
Verjaardag van papa, dus beneden bij visite zitten!

Opname van de zaterdagavond show van bea en marc-marie was leuk!
Dus allemaal even kijken zaterdag, half 9 (of half 10, ben het even vergeten XD) op SBS6

Vanavond in bed even bijlezen!
En sowieso geen lijstje vandaag :9 hihi
Morgen begint school weer, is vakantie officieel afgelopen en begint het normale eten weer :D
Ookal vind ik dat ik al aardig goed bezig ben :)

pi_85849921
Ola chicas!
Net voor de restaurantweek bij bresson in utrecht gegeten (in het straatje van kafe belgië) en het was erg lekker :s)
Vooraf rillet van ganzebout op brioche en roquefortsouffle met gestoofde peer, als hoofdgerecht schelvisfilet met mossels en schelpjes in kreeftsaus met ratatouille en frietjes, daarna een hapje crepe suzette met sinaasappelsaus en als toetje parfait met bosvruchtjes en chocoladesaus.
Nooit zo sjiek gegeten :@
Als ik rijker was zou ik er terugkomen.
Wel heb ik 3 minpuntjes gevonden, die ik helaas niet gemeld heb :@
1. Er zat een klein stukje been bij de gans.
2. Er werd rood bijgeschonken, terwijl ik liever witte wijn wilde bij mn hoofdgerecht.
3. Het wc-papier was op.
  zondag 29 augustus 2010 @ 21:38:49 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85849969
Hoei!! Krijg net pm van Moblo dat Nachtwacht mee mag als we voor het huisje met twee kamers kiezen! *O*. En het klinkt allemaal nogal goed, dus dat moet goed komen. Ik hoop dat ik morgen in de gelegenheid ben om te gaan kijken, want anders moet Nachtwacht het doen :').
Niet meer actief op Fok!
  zondag 29 augustus 2010 @ 21:42:21 #205
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85850205
fijn Vik!

Ik wil graag trouwen met Ashton Kutcher AUB. Danku.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85850712
ik neem ook nog weleens stukjes komkommer/paprika mee. Da's makkelijk knaagvoer.
  zondag 29 augustus 2010 @ 22:02:10 #207
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85851468
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:51 schreef _aurum_ het volgende:
ik neem ook nog weleens stukjes komkommer/paprika mee. Da's makkelijk knaagvoer.
:Y

Wortels! :9 En cherrytomaatjes O+
pi_85851715
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:51 schreef _aurum_ het volgende:
Check ^O^ Knaagvoer kopen :P
pi_85851848
Ik krijg morgen een lunch, op m'n stageschool. :9.

Vik, heel veel plezier en succes morgen! *O*. Ik ga mij te bedde begeven.
  zondag 29 augustus 2010 @ 22:09:41 #210
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85851971
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:

Vik, heel veel plezier en succes morgen! *O*. Ik ga mij te bedde begeven.
Wat zij zegt!

zondag 29 augustus 2010 @ 22:15:42 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85852404
Dank dames! Ik ga ook naar bed, anders ben ik er niet uit te branden om half 5 ;(.
Tot morgenavond! :*.
Niet meer actief op Fok!
pi_85852611
Oh, hi, als ik hier vergeet te posten/lezen, vergeet ik vaak ook te eten. Vast een spurieus verband, maar toch.

Anyway, Vik, succes met de reis morgen en veel plezier op je eerste dag!
  zondag 29 augustus 2010 @ 22:23:09 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85852823
Jij ook hè? ;).

En DaD ook natuurlijk :).
Niet meer actief op Fok!
pi_85853022
Hoi!

Even snel Vik succes wensen, ioon aanpassen komt morgen.

Verder: Sigme een O+ huisje heb je.

Lijstje:
O:muesli met druiven, zaden en muesli
L: dubel volkoren kaas/komkommer, kwart komkommer
S: verhuizen van vriendin (traplopen en sjouwen)
T: samosa, 3 koekjes en 5 snoepjes
D: aardappels uit de oven en een halve Romanesco-broccoli (gekookt)
T: stukje cake.
pi_85854526
Vik, veel succes morgen! :)

Ik ga lekker slapen :z Welterusten :P
  zondag 29 augustus 2010 @ 22:55:45 #216
331 Merel
Be here now.
pi_85854722
Zo, en ik heb ook nog een hele leuke avond gehad, mooie afsluiting van een leuk weekend. Hè, wat kan dat soms toch fijn zijn, heb het gevoel dat ik er weer helemaal tegenaan kan :)
pi_85855076
Fijn Merel O+
pi_85855103
Zo even mijn les voorbereiden voor morgen en hopen dat de studenten me niet al te gek aankijken met mn schorre stem en verkoudheid :'). Ben benieuwd hoe mijn groepjes zijn :o. Vind het nu stiekem toch wel eng :@.

Succes aan iedereen die morgen een eerste dag heeft!
pi_85855244
OOOOOOOO

/einde bericht

/sorry voor mijn ego posts
pi_85855369
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:23 schreef Viking84 het volgende:
Jij ook hè? ;).

En DaD ook natuurlijk :).
Merci beaucoup!

En idd DaD ook veel succes, en mocht er verder morgen iemand een eerste dag hebben (of gewoon omdat de maandag zwaar valt): succes!

Nu slapen, welterusten!
pi_85855849
Even in een spoiler hoor, wegens kinderachtigheid :')

quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 16% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 29-08-2010 23:57:14 ]
  zondag 29 augustus 2010 @ 23:20:54 #222
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85855990
@ blurred; oeeeeeeeeeeh ik ook O+
pi_85856247
Heel veel succes en plezier Vik! Je leest het vast niet meermaar ik send positieve vibes naar u ;)

Ik heb ook wel leuk avondje gehad met wat vrienden wat il eigenlijk niet kon doen want moet leren o|O
maar een vriend van me had gedroomd dat ik het zou halen zei hij is ik heb er vertrouwen in.

Verder nog niet bijgelezen zag alleen net een enge baby in olifantenpak voorbij komen en een Chicochick die ook heel erg ongesteld en verkouden is, *boks* :P

Ga slapen. Sleep tight beautiful slankies :D
pi_85856811
ontbijt melk en stroopwafels en chocoladekoekjes
tussendoortje suikervrij kauwgum en spa blauw water. k heb dan in 3 uurtjes alleen dat gehad
eten kip met groente en saus. en een flesje cola waar ik 1/2 uurtjes over deed
dessert aardbeien
  zondag 29 augustus 2010 @ 23:48:14 #225
236335 neen
schone schijn
pi_85856990
O vik succes morgen, laat ze maar ontspannen het jaar beginnen. Ze zijn prbly zelf ook wat gespannen.
Het belangrijkste bij leren is natuurlijk ontspannen sdb, als je alleen maar leert en denkt van o noes ik mag niks leuks doen lukt het sowieso niet dus even iets anders doen is goed. Ook succes nog even gaat je lukken jeweets.
Ik heb nog even voetbal gekeken en m'n tas ingepakt morgen veel te vroeg op, hopelijk niet teveel gedonder op schule en een chill rooster anders heb ik al geen zin meer. Hopelijk ook een leuke periode ben benieuwd op zich wel zin om te kijken wie er zijn afgehaakt.
Ik ben ook wat ziekjes ongesteld denk ik, nu maar slapen hoi he
pi_85857001
Net bitterballen gegeten met meneer, omdat we dat wilden. En mijn lijstje van vandaag kon dat wel aan. Heb die stomme dingen meteen na mn vakantie gekocht en ben blij dat ze nu op zijn.
Altijd als ik ongezonde dingen in huis heb, blijf ik ergens de 'hele' tijd eraan denken. Doe ik wel 10x de la of het kastje open denkend: ow nee moet maar niet. Maar het blijft dan toch onvermijdelijk.
Ben blij dat het zakje nu op is!
Nu heb ik niets ongezonds meer in huis, yay!

:s)
  Vis een optie? maandag 30 augustus 2010 @ 00:12:45 #227
70532 loveli
N
pi_85857795
quote:

[..]

oO< Daarom haat ik verhuizen.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 30 augustus 2010 @ 00:15:35 #228
70532 loveli
N
pi_85857900
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:01 schreef neen het volgende:
Ik dacht eens "baard", "dad", "taart". Dus eigenlijk is baard dan de droomman voor haar :o van bakken met baard.
_O- _O- _O- _O_
crap in = crap out
pi_85857943
Fijn j.t! Onze Brugse bonbons zijn ook op! Samen met het diner van vanavond was dat een mooi eind van de vakantie. Op zich jammer dat het geen sterrenresto was, maar dan was 35 pp vast niet genoeg!
Zie wel een mooi beetje op tegen morgen, vroeg op, het weer trotseren terwijl ik al verkouden ben, weer nieuwe mensen etc...
Trusten slankies :W
  Vis een optie? maandag 30 augustus 2010 @ 00:24:24 #230
70532 loveli
N
pi_85858173
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 23:41 schreef electrocrash het volgende:
ontbijt melk en stroopwafels en chocoladekoekjes
tussendoortje suikervrij kauwgum en spa blauw water. k heb dan in 3 uurtjes alleen dat gehad
eten kip met groente en saus. en een flesje cola waar ik 1/2 uurtjes over deed
dessert aardbeien
Welkom.
Minder koek en cola, meer broccoli en vette vis en vezeltjes. Kauwgom hoef je niet op je lijstje te zetten, dat zet toch geen zoden aan de dijk, niet als voer en niet als sport.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 30 augustus 2010 @ 00:27:05 #231
70532 loveli
N
pi_85858249
Trusten aan alle slapende slankies :W
crap in = crap out
pi_85860952
Goeiemorgen :W (Speciaal voor Vik in de trein)
pi_85860976
Goedemorgen!
pi_85860991
Veel plezier vandaag op de eerste dag, D&D!
pi_85861081
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:32 schreef Swietje het volgende:
Ik denk dat ik voor bruine bolletjes met ei (of ander beleg) ga en een bakje kwark of yoghurt. Vanaf morgen dan want dat heb ik nu niet in huis. Dus nu neem ik een boterham :'( met vleeswaren mee en een pakje liga.
Ik vind klef brood ranzig, heb nog nooit een manier gevonden om het vers te houden. Bruine bolletjes/kadetjes gaan dan beter. :@
Brood bevroren smeren & beleggen. Rond de tijd dat je t wil opeten is het ontdooid en vers!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_85861096
Mogge!
Jeetje wat ben ik ongemotiveerd vandaag :{
De tandpasta ligt nog bij lief door vakantie, met water poetsen is toch niet hetzelfde...
Nou jaaaa goed begin enzo :P
pi_85861107
Goeiemorgen! Iedereen veel succes op de eerste dag, voor mij ook eerste werkdag vandaag, spannend. Wel heel veel zin in, lang genoeg thuis gezeten. Eten gaat goed hier, alleen mijn 5 x per week sporten schiet er een beetje bij in. Pak ik vandaag weer op.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_85861199
Goedemorgen!

Veel succes vandaag DaD en Vik op jullie eerste dag! ^O^ Kwak, is voor jou ook vandaag de eerste echte dag?
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 30 augustus 2010 @ 07:25:34 #239
236335 neen
schone schijn
pi_85861200
Ja zeg, het is weer heerlijk gezellig in de trein hoor. Vanmiddag maar even naar de action ofzo voor een collegeblok :') heb echt nog helemaal geen schoolspullen. Maar goed, hopelijk heb ik ook niet zoveel colleges de komende tijd :')
  maandag 30 augustus 2010 @ 07:40:13 #240
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85861290
Het traject Gouda - DH ligt er tot dusver goed bij, dat check ik vast ff voor Vik :+ .

En, geen zin vandaag :r.

Planning:

O: 250 ml biogarde, met 3el bananenkwark + muesli
T: appel
L: 3 boterhammen appelstroop/pindakaas
S: RPM
D: nasi met kroepoek en saus

:s)
  maandag 30 augustus 2010 @ 08:03:26 #241
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_85861431
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 07:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het traject Gouda - DH ligt er tot dusver goed bij, dat check ik vast ff voor Vik :+ .
En als ze vanmorgen d'r trein op tijd had, is ze in elk geval stipt uit Utrecht vertrokken.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_85861637
7,5km 10,7km/u
pi_85861653
Goedemorgen!
Mijn eerste dag weer, alleen nog vergaderingen en morgen weer voor de klas.

Lijstje:
O: yoghurt met muesli en kiwi, thee
T: appel
L: twee boterhammen filet americain
T: boterham ham
S: Evy 4 nog een keer
D: aardappels, karbonade, spinazie
T: yoghurt of rijstewafels
pi_85861781
Zo, wij hebben de kachel alweer aan (8>
Hadden jullie ook zo'n hoorspelachtig windgeloeigeluid de hele nacht? Het leek wel alsof we op een boot in de storm sliepen.
pi_85861806
Goedemorgen. Iedereen die vandaag weer gaat beginnen, zet 'm op! ^O^

O: 1 zuurdesem boterham met ham + halfvolle melk
T: 1 bakje kwark
L: 1 zuurdesem boterham met ham + 250ml optimel drink
T: bakje fruit
T: cracker filet americain
A: chili con carne + handje tortilla chips + rijst
T: thee + chocolaatje
T: verse jus d'orange

:9~
  maandag 30 augustus 2010 @ 08:43:06 #246
236335 neen
schone schijn
pi_85861883
Vandaag denk ik een slecht lijstje, weet niet precies wat ik in huis heb en of het nog goed is.

O: broodje hagelslag, 2 bekers halfvolle melk
T: kom magere yoghurt (mits goed)
T: koffie
L: geen idee
T: koffie, fruit denk ik
D: nasi goreng
pi_85861996
Goeiemorgen. Bagger geslapen, ademen door neus lukt niet meer en door mond ook maar half. Ga maar eens op zoek naar de neusdruppels en zakdoekjes. En dan wat dingen printen (namenlijsten enzo) en richting Amsterdam. Op zich wel zin in, maar had in deze staat liever lekker thuis gezeten :P.

quote:
Op zondag 29 augustus 2010 23:48 schreef neen het volgende:
Ik ben ook wat ziekjes ongesteld denk ik, nu maar slapen hoi he
:')
pi_85862056
Lijstje gisteren:

O: 3 afbakbroodjes filet americain en 2 gekookte eitjes
T: bak tomaten groentensoep
D: 2 kipsaté, 7 grote garnalen, een klein reepje karbonade en anderhalf stukje spare-rib met daarbij een hand patatjes met pindasaus en wat stukjes stokbrood. Denk dat ik daarmee de Kcals wel gehaald heb :)

Vandaag:

O: 2 boterhammen filet americain
T: nectarine
L: kwark, grote bak
S: spinnen
T: :?
D: :? geen even lang oma van René, die heeft zware operatie gehad (heup(kom) zou vervangen worden, maar bleek niet meer te kunnen, dus nu gaat ze heuploos door 't leven :X )
Ja doei.
pi_85862251
Goedemorgen dames!

Ik heb behoorlijk wat topics gemist geloof ik :D
Viking succes vandaag met je reis en eerste dag ook direct?!

Heuploos door het leven..zit ze in een rolstoel dan? kun je uberhaupt nog wel zitten?

Lijstje voor vandaag: Geen idee
SPOILER
Nou, even het laatste topic teruglezen, kijken of ik spannende of belangrijke dingen heb gemist ;)
pi_85862516
Goedemorgen. :W

Dat gestoffeerde huisje voor twee personen is toen ma Moblo er niet was door een of andere pipo dus aangeboden aan een ander poppetje en die moet vandaag beslissen. -O- -O- -O- Ik heb het smsje met het slechte nieuws al verzonden en hoop dat de boel daar een beetje heel blijft. :+ Maar wel heel erg jammer dus.

Dus verhuis ik nou binnenkort na Den Haag oder nicht? Er zijn allemaal dingen die ff mee moeten zitten steeds voor ik weet wat er gaat gebeuren. Ik moet een voldoende hebben op m'n scriptie, Vik moest die baan krijgen, er moest een huisje zijn waar 2 mensen + diertjes in kunnen, enz. Best spannend allemaal.
pi_85862519
maandag..... ;(
pi_85862545
Ik had over chico gedroomd vannacht :D
pi_85862623
ik over Mr.Mo, dat hij vreemd ging ;(

en nu op naar de kookstudio :W
Ja doei.
pi_85863019
Morning!

Volgens vriendje werd ik vannacht wakker, met de woorden "whooo... I'm a pilot!!"... haha! Om daarna weer verder te slapen, en ik wist er niets meer van?
Mo, wat raar met de oma, hoe gaat ze nu lopen/zitten enzo dan?
pi_85863059
Lijstje:

O: muesli, yoghurt, druiven en zaden, 1 geroosterde boterham jam/boter
L: weet ik nog niet, ik denk omeletje met salade
D: risotto met eigengemaakte bouillon en geitenkaas, met geroosterde courgette/aubergine nog iets van vis /vlees (nog even kopen).
pi_85863173
Goedemorgen. :)

Resultaat van zaterdag:
O: hard bolletje met roerei
S: ca 10km wandelen
L: twee volkoren boterhammen met kaas
T: champagne
D: pizza

Resultaat van gisteren:
O: volkoren boterham met tevredenheid
S: tuin omspitten
T: roze koek
S: nieuwe plantjes poten
L: stokbroodjes met blauwe kaas en aïoli
D: stamppot zuurkool met vegawurst

Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
T: volkoren boterham met kaas
L: tomaten met mozzarella en zwarte olijven
T: volkoren boterham met kaas
T: volle yoghurt
D: spinazie en aerpels, misschien nog een vegaburger
pi_85863519
Ik had al bedacht wat ik vandaag aan ging doen - maar nu heb ik alleen maar een hoorcollege ;(!
  maandag 30 augustus 2010 @ 10:13:46 #258
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_85863635
Jullie gaan veel te hard ;(

Ik ga dozen inpakken :Y)
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  maandag 30 augustus 2010 @ 10:14:31 #259
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85863662
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik over Mr.Mo, dat hij vreemd ging ;(

en nu op naar de kookstudio :W
ik over m'n twee dode oma's!

Sterkte Blabla, Ik heb ook heel bewust afscheid genomen van m'n oma anderhalf jaar geleden, omdat het duidelijk was dat ze niet veel langer zou leven en ik weer terug naar Zweden moest. Heel moeilijk, maar achteraf was ik er ook heel blij om, het was ook heel mooi...
pi_85863914
Mogguh!

Slecht geslapen door dat gekke weer :X En ik ga op zoek naar mijn winterdekbed voor vannacht. Ik had 't koud :X -O-

Lijstje:

O: havermoutprutje
T: shake+ 1/2 komkommer
L: 2 roggebrood en 15 gram pindakaas, 3 plakken ham
T: 1 appel
D: vispakketje uit de oven met aardappels en sperziebonen
S: fitness
T: Kwark en light siroop
  maandag 30 augustus 2010 @ 10:32:09 #261
277802 _Calimero_
pi_85864110
o ik lees dat ik mijn dozen moet nummeren en lijstenmoet maken?

Teveel werk, ik onthou het wel oO<
  Vis een optie? maandag 30 augustus 2010 @ 10:43:43 #262
70532 loveli
N
pi_85864392
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:32 schreef _Calimero_ het volgende:

Of je laat je verrassen.
crap in = crap out
pi_85864591
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:32 schreef _Calimero_ het volgende:

Spannend cali! Blijf je er ook slapen vannacht? Heel veel succes met verhuizen!
  maandag 30 augustus 2010 @ 10:59:13 #264
277802 _Calimero_
pi_85864782
nee, nog niet, pas vanaf komend weekend denk ik.
er moet nog een vloer in de keuken en gang, en ik moet nog een kledingkast en boekenkast van de ikea hebben. en uiteraard al mijn spullen van hier naar daar verhuizen.

Floris is een schatje trouwens! hij mauwt heel lief de hele tijd (al gaat dat ws nog irritant worden :') )
lekker speels issie, maar komt ook al op schoot liggen soms O+
pi_85864866
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:59 schreef _Calimero_ het volgende:
nee, nog niet, pas vanaf komend weekend denk ik.
er moet nog een vloer in de keuken en gang, en ik moet nog een kledingkast en boekenkast van de ikea hebben. en uiteraard al mijn spullen van hier naar daar verhuizen.

Floris is een schatje trouwens! hij mauwt heel lief de hele tijd (al gaat dat ws nog irritant worden :') )
lekker speels issie, maar komt ook al op schoot liggen soms O+
katjes O+
pi_85865199
O+ Floris O+

en gesprek ging goed! Dinsdag de 7e en 14e mag ik mee komen koken: een bij een vaste kookgroep en een bij een bruiloft! :)

ze gebruiken er allemaal geweldige biologische producten en de creme fraiche is er heerlijk!!! :o O+

aardige mensen en ik denk dat ik daar wel wat mee kan en vooral hééééél veel kan leren... :o
Wel wennen aan het 's avonds werken :X
Ja doei.
pi_85865205
weer wat geleerd :+
  maandag 30 augustus 2010 @ 11:16:02 #268
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85865297
Wat tof MoBlo! ^O^
  maandag 30 augustus 2010 @ 11:22:40 #269
277802 _Calimero_
pi_85865515
Meet Floris:

Vis een optie? maandag 30 augustus 2010 @ 11:25:04 #270
70532 loveli
N
pi_85865605
Liev! En knap dat 'ie op z'en kant kan zitten.
crap in = crap out
  maandag 30 augustus 2010 @ 11:25:57 #271
277802 _Calimero_
pi_85865637
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 11:25 schreef loveli het volgende:
Liev! En knap dat 'ie op z'en kant kan zitten.
Wat is z'en kant?
pi_85865684
Zo. Bijgelezen. Is het duidelijk dat ik geen zin heb in werk? :+

Moblo, wat naar nieuws van je schoonmoeder. :* . Maar wel fijn dat je zo enthousiast bent over het kookgebeuren!

Bla, ook sterkte :* .

Sigme, tof huisje! Ik vind het erg knus uitzien en de serre O+ .

Lijstje van gister was ook niet zo goed, maar lief & ik hebben hard gewerkt in huis, bijkeuken opgeruimd en kasten in elkaar gezet enzo. Ruimt heerlijk op! O+ Ik was wel trots dat ik nog gekookt heb 's avonds, want ik was behoorlijk gaar.

O: cracker met hagelslag, stuk watermeloen
T: koek, koffie met melk
L: wentelteefjes
T: paar handjes chips
D: thaise soep met rode linzen en kokosmelk. Met naanbrood en mangochutney :9 .

Planning van vandaag:
O: brinta
T: vruchtenkwark, koffie met melk x2
L: 2 boterhammen met gerookte kipfilet
D: lasagne
T: ?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_85865715
Lief poezelbeest O+ !
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? maandag 30 augustus 2010 @ 11:30:00 #274
70532 loveli
N
pi_85865779
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 11:25 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Wat is z'en kant?
*wrijft slaap uit ogen* :O
z'n kant (dus 90 graden gedraaid)
crap in = crap out
  maandag 30 augustus 2010 @ 11:34:35 #275
277802 _Calimero_
pi_85865929
oohh nu snap ik het! het lijkt zo, maar hij zit gewoon op de bank, je ziet de rugsteun, das niet het zitvlak achter floris :)
  maandag 30 augustus 2010 @ 11:36:02 #276
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85865972
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 11:34 schreef _Calimero_ het volgende:
oohh nu snap ik het! het lijkt zo, maar hij zit gewoon op de bank, je ziet de rugsteun, das niet het zitvlak achter floris :)
Ik denk dat loveli bedoelt dat Floris de zwaartekracht lijkt te kunnen trotseren doordat de foto niet rechtop is geplaatst ;).
pi_85866044
Ik zie 'm wel rechtop :?
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? maandag 30 augustus 2010 @ 11:38:33 #278
70532 loveli
N
pi_85866074
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 11:36 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik denk dat loveli bedoelt dat Floris de zwaartekracht lijkt te kunnen trotseren doordat de foto niet rechtop is geplaatst ;).
Ik dacht nog, moet ik de (flauwe) grap verder uitleggen ;)
crap in = crap out
  maandag 30 augustus 2010 @ 11:39:24 #279
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85866109
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 11:37 schreef Phaidra het volgende:
Ik zie 'm wel rechtop :?
Nu wel ja!
pi_85866136
Ik zie de foto ook rechtop!

"Het mysterie van Floris en de wel of niet gekantelde foto"
  maandag 30 augustus 2010 @ 11:44:27 #281
277802 _Calimero_
pi_85866309
bij mij wassie direct goed gedraaid, dus vandaar dat ik je niet snapte
  Vis een optie? maandag 30 augustus 2010 @ 11:48:31 #282
70532 loveli
N
pi_85866447
Enniewee... rode katertjes zijn tof. Blijft het een kater of wordt het een je-weet-wel?
crap in = crap out
pi_85866558
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 11:39 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nu wel ja!
Ook toen Cali het nog niet door had volgens mij. Zal wel iets met instellingen te maken hebben denk ik?
/belangrijk :+
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? maandag 30 augustus 2010 @ 11:57:59 #284
70532 loveli
N
pi_85866767
crap in = crap out
  maandag 30 augustus 2010 @ 12:08:15 #285
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_85867095
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 11:39 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nu wel ja!
Ik niet...
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 30 augustus 2010 @ 12:10:41 #286
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85867166
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 12:08 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ik niet...
;(
  maandag 30 augustus 2010 @ 12:23:38 #287
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_85867675
Meet Floris, defying gravity.

Waarschijnlijk is de browser op mijn werk te oud of zo.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_85867846
Whoohoo!
Om 11.54 is mn neefje geboren: Devon! *O*

En nu ontbijten: 2 broodjes kip of kalkoen filet
  maandag 30 augustus 2010 @ 12:29:25 #289
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85867857
Floris! Kos is heerlijk! Het eten vooral
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 30 augustus 2010 @ 12:31:55 #290
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85867943
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 12:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Geniet ervan uniekje! ^O^
pi_85867951
quote:
verslaafde! Veel plezier! *O* :*
Ja doei.
  maandag 30 augustus 2010 @ 12:35:38 #292
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85868058
Hoe zijn de stroopwafels Mo? :P
pi_85868152
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 12:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe zijn de stroopwafels Mo? :P
nog niet aan begonnen :@ alle honger bewaard voor de :9 bbq :9
maar denk dat ik er vanmiddag even een neem als ik thuis kom :9 al ga ik niet spinnen ivm bezoek aan mams van Mr.Mo en ziekenhuis en de boodschappen en zulks, morgen wel spinnen :Y
Ja doei.
pi_85868162
quote:
Fijn! *O* Vliegreis meegevallen?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_85868185
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 12:29 schreef j.t het volgende:
Whoohoo!
Om 11.54 is mn neefje geboren: Devon! *O*

En nu ontbijten: 2 broodjes kip of kalkoen filet
Gefeliciteerd!! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_85868186
quote:
Jeej!

Floris is liev O+

Een buurjongen van mij had iets: we wonen
nu antikraak, das goedkoop maar onzeker. Nu willen hij en nog iemand iets gaan huren in de vrije sector en vroegen mij dus mee te doen. Leuk plan, maar 2 van ons zijn student (met bijbaan) en geen enkele wooncorporatie neemt studenten meer aan in de vrije sector 'want dan komen er weer wietplantages'. Jeez, maak het een keer eens even makkelijk ofzo :{w

Iemand tips? Ik zocht al naar makelaars maar ik kon niet echt iets vinden..
  maandag 30 augustus 2010 @ 12:40:23 #297
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85868223
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 12:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nog niet aan begonnen :@ alle honger bewaard voor de :9 bbq :9
maar denk dat ik er vanmiddag even een neem als ik thuis kom :9 al ga ik niet spinnen ivm bezoek aan mams van Mr.Mo en ziekenhuis en de boodschappen en zulks, morgen wel spinnen :Y
Knap, ik had ze probably in de auto al opengemaakt :').
pi_85868305
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Knap, ik had ze probably in de auto al opengemaakt :').
ik snap ook niet waarom ik zo vet ben, want als ik 't zou willen zou ik ze gewoon nog maanden kunnen bewaren voor 'het juiste moment' ofzo :') niet dat ik 't niet lekker vind. Chocolade en zulks vind ik ook heerlijk, maar kan er ook héél makkelijk vanaf blijven :X
Ja doei.
  maandag 30 augustus 2010 @ 12:44:15 #299
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85868337
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 12:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik snap ook niet waarom ik zo vet ben, want als ik 't zou willen zou ik ze gewoon nog maanden kunnen bewaren voor 'het juiste moment' ofzo :') niet dat ik 't niet lekker vind. Chocolade en zulks vind ik ook heerlijk, maar kan er ook héél makkelijk vanaf blijven :X
Je bent helemaal niet vet :{w.
pi_85868649
1e les nieuwe opleiding zit er op.. was leuk! :o :) en spannend en eng :P
En m'n planning loopt nu al in de soep... :')
  maandag 30 augustus 2010 @ 12:55:14 #301
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85868701
Dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')