Die heb ik nog op elpeequote:Op zondag 29 augustus 2010 16:41 schreef sigme het volgende:
Oh, als we dan toch aan het bedelen zijn, iemand the lion and the cobra van Sinead O'Connor onder handbereik?
Het huis van de foto's gaat overnieuw? Heb je ook foto's van je andere huis.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:49 schreef sigme het volgende:
Bedankt voor de huiscomplimenten. Het is zelfgebouwd, dus geheel naar wens gemaakt. Ik breng er wel de winter door. En ik heb dus nog een huis, maar daar ben ik niet vaak. Ik hoop het ergens deze winter / volgende lente leeg te ruimen en dan te strippen en vervolgens opnieuw op te bouwen.
En ik ben nu op de helft van m'n Maredsous 10, dus de typekunsten beginnen al aardig die van Neen afgelopen nacht te benaderen.
Uniek is veilig opgestegen, ik heb naar d'r gezwaaid.
Ze heeft een tussenlanding gemaakt in Eindhoven en is nu boven Aken.
Mijn liefste had 'm ook (v.d.i) voor de inbraakquote:
gaat lekkerquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:52 schreef Viking84 het volgende:
En nu mag ik ineens Windows nog even opnieuw installeren, omdat het bootmenu gefucked is.
Op m'n laptop dus en die moet morgen mee naar DH.
Wow, dat zuigt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:52 schreef Viking84 het volgende:
En nu mag ik ineens Windows nog even opnieuw installeren, omdat het bootmenu gefucked is.
Op m'n laptop dus en die moet morgen mee naar DH.
Dat ligt misschien aan de buurjongenquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vind het zo knus Sigme, heel romantisch.![]()
Al zou ik zelf gek worden als ik daar met mijn partner moest wonen, ik leef ook in 1 ruimte en word al gek als mijn buurjongen langer dan een kwartier bij me zit
Je hebt ook mensen die van die strips kopen met stukjes steen er zo op, zodat het lijkt alsof ze in een garage wonen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het huis van de foto's gaat overnieuw? Heb je ook foto's van je andere huis.
Heel stom, maar je hebt toch al een hekel aan mensen dus ik durf het te zeggenIk heb het idee dat je in de garage woont. Ik voel mij altijd heel ongemakkelijk als ik in een ruimte ben met binnen bakstenen. Terwijl het in principe niet anders is dan een huis met een geverfd muurtje.
Maar dat ben ik
Motivatie gaat wel lukkenquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw cocoNu gemotiveerd verder gaan! Niet toevallig heel veel gesport de laatste tijd, dat het spieren kunnen wezen?
Ik zou trouwens uberhaupt niet updaten de dag na mijn verjaardag, maar ach
Hoewel, misschien dit jaar wel, want ik zit dan in Engeland en de kans bestaat dat ik dan daar nog geen vrienden heb gemaakt
![]()
Bright side: ook niemand om taart mee te eten
![]()
Nee joh! Je moet van de andere helft morgen plakjes snijden voor op brood!quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:03 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, het gaat hier los* _aurum_ binnen blijft
En lief had biefstuk gehaald. 7 ons (2 huuuuuuuge biefstukken)...ik doneer wel de helft van mijn biefstuk aan hem
Mehe! Op Fok vind ik jou altijd zo grappig, terwijl ik IRL waarschijnlijk geïntimideerd zou zijnquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:15 schreef sigme het volgende:
PF, van mensen die gewoon zeggen wat ze bedoelen, daarvan krijg ik nou net geen hekel aan mensen.
En shiny, iedereen behalve mijn liefste vlucht binnen een uur het huis uit omdat ik zo ongelofelijk krengig doe tegen iedereen die het waagt zich langer dan een kwartier in mijn nabijheid te vertoeven.. Echt hoor, ik verdraag geen mens. Behalve die ene.
Oooooh... dat is zó lekkerquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee joh! Je moet van de andere helft morgen plakjes snijden voor op brood!
Ik heb dan altijd de neiging om aan te bieden om te helpen met behangenquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:05 schreef neen het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die van die strips kopen met stukjes steen er zo op, zodat het lijkt alsof ze in een garage wonen.
Oh, vriend van m'n pa was hier net even maar m'n pa is er niet maar goed. Hij is wel een gave gast, echt een rasoptimist en nu heeft hij een plan om iets ergens te doen ik weet ook niet precies hoe en wat maar volgens mij wil hij teveel hooi op z'n vork nemen
Maar goed, m'n vader moest er dus iets voor doorlezen en ik zei als je dat doet dan kom ik wel even helpen ooit. Als het doorgaatIk vind dat leuk. Sorry voor de vaagheid, het is mij nogal vaag.
Tell me more! Waar ken je hem van, wat is zijn bijnaam, wat doet ie en hoe ziet ie eruit etc.quote:
McBaardje dan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ken hem via een collega, hij was er ook bij toen we vorige week uitgingen. Hij is aan het afstuderen en heeft wel verteld waarin en wat voor werk 'ie verder doet, maar daar begreep ik niet zoveel van.. Iets bedrijfskundigs of zo. Hij heeft uiteraard een baardje, is een stuk langer dan ik, en is aardig gespierd, maar niet té.
En ik dacht dat de bijnamen door jullie verzonnen werden..
Ik hoop dat ook ooit met iemand te hebbenquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:15 schreef sigme het volgende:
PF, van mensen die gewoon zeggen wat ze bedoelen, daarvan krijg ik nou net geen hekel aan mensen.
En shiny, iedereen behalve mijn liefste vlucht binnen een uur het huis uit omdat ik zo ongelofelijk krengig doe tegen iedereen die het waagt zich langer dan een kwartier in mijn nabijheid te vertoeven.. Echt hoor, ik verdraag geen mens. Behalve die ene.
2e date, w00t!quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ken hem via een collega, hij was er ook bij toen we vorige week uitgingen. Hij is aan het afstuderen en heeft wel verteld waarin en wat voor werk 'ie verder doet, maar daar begreep ik niet zoveel van.. Iets bedrijfskundigs of zo. Hij heeft uiteraard een baardje, is een stuk langer dan ik, en is aardig gespierd, maar niet té.
En ik dacht dat de bijnamen door jullie verzonnen werden..
Hoei!quote:
Zeg, heb je je dozen niet genummerd en lijsten gemaakt dan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:56 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht heeft m'n laptop gefikst. Dat scheelt een hoop gedonder, want de cd's die ik nodig heb voor herinstallatie zijn natuurlijk al ingepakt en ik heb geen idee in welke doos ze zitten
.
Nee, want overal zit hetzelfde in: boeken en kleren of boeken en dvd's. Niets wat ik heel snel nodig zal hebben. En dan nog twee dozen met prullaria (dat staat er wel op). De belangrijkste dingen zitten eigenlijk in m'n koffer.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zeg, heb je je dozen niet genummerd en lijsten gemaakt dan?
Ja. Ik denk dat ik jou zou kunnen verdragen. Als je zou doen wat je denkt, niet wat je denkt dat je moet doen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:34 schreef neen het volgende:
Ik houd er niet zo van om altijd alleen te zitten, als ik me bij mensen op mijn gemak voel doe ik m'n eigen ding wel waar zij bij zijn en andersom. Als je dan iets wil zeggen kan het ook maar het hoeft niet zegmaar.
Als ik me niet helemaal op m'n gemak voel en het is dan stil dan moet ik gewoon wat zeggenof iig het laatste woord hebben.
Gisteren waren er ook wat kerels bij, allemaal van m'n oude studie. Was die vriendin van me andere kleren aan gaan doen moest ze natuurlijk goedkeuring oid over haar broek. Maken ze zon opmerking van "o, buk eens dan" huuhuuu ik dacht echt van "wat een waardeloze grap" dus ik zei zo "mooie grap man" en keek zo van![]()
nou dat werd mij natuurlijk ook niet in dank afgenomen. Ik had beter gewoon dom kunnen glimlachen ofzo
![]()
Wat een verhaal weer.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:03 schreef conleche het volgende:
Wat is er eigenlijk geworden van de vorige Baardmans?
Beter goed gejat dan slecht verzonnenquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niks GMTA.
Je hebt hem gewoon schaamteloos gejat van mij.
Misschien dat ik bij jou eerst zo denk van "wat een kutwijf" net als bij m'n beste vrienden. Dat vond ik eerst ook maar stakkers maar later zijn dat toch de leukste mensen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat ik jou zou kunnen verdragen. Als je zou doen wat je denkt, niet wat je denkt dat je moet doen.
Nee, het huis van de foto's is goed zo - behalve de vloer, die moet overnieuw want die wiebelt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het huis van de foto's gaat overnieuw? Heb je ook foto's van je andere huis.
Oh! Nee dat is dezelfde! Of tenminste, m'n collega had het al eens over hem gehad en foto's laten zien en onze nummers aan elkaar gegeven en zo, maar ik heb 'm dus pas vorige week voor het eerst ontmoet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Toen het de 1e keer uit was, was er ook iemand met een baardje die je wel leuk vond!
Lol, dan ben je 3 dagen langer aan het verhuizenquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Lol, dan ben je 3 dagen langer aan het verhuizen
Aha, ik was al gaan zoeken en dit is wat ik vroeg:quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh! Nee dat is dezelfde! Of tenminste, m'n collega had het al eens over hem gehad en foto's laten zien en onze nummers aan elkaar gegeven en zo, maar ik heb 'm dus pas vorige week voor het eerst ontmoet.
Dus volgens mij heet hij Baardmans.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:17 schreef conleche het volgende:
Ik ben eruit en overzie het slagveld van heel veel tassen met was en andere rotzooi en ik moet snel opruimen want krijg bezoek, maar eerst even koffie.![]()
Zijn er hier nog dingen gebeurd, die ik moet weten? (dat vraag ik iedere keer en krijg nooit antwoord, maar ik neem aan dat als er écht iets zou zijn ik het wel zou horen)
Klinkt leker dat hotel Geebeetje! Doe Greys de groeten!!
Vertel eens wat meer over Baardmans, Dad?![]()
En XM: heb jullie blog gelezen, jullie hebben echt heel veel gedaan!!Was het soms te toeristisch? Of valt het mee? En wat vond je het indrukwekkendst?
Als ik vroeger bij mijn zus kwam wilde ik altijd 'het liedje van het meisje dat moet huilen' horenquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:13 schreef sigme het volgende:
* draait The Lion and the Cobra
Ik zie zo weer Simone Walraven voor me, die meldt dat dit een van de talentvolste nieuwe artiesten is.
Nee, we hebben nu al unaniem besloten dat het McBaardje is gewordenquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Aha, ik was al gaan zoeken en dit is wat ik vroeg:
[..]
Dus volgens mij heet hij Baardmans.
Bij mij was dat Frits Spits. Die was helemaal lyrisch!!! (op de radio, that is)quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:13 schreef sigme het volgende:
* draait The Lion and the Cobra
Ik zie zo weer Simone Walraven voor me, die meldt dat dit een van de talentvolste nieuwe artiesten is.
Wat heb je zoal gedaan dan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb echt een suffe zondag vandaag, heerlijk
Ik heb ook nog niet veel gedaanquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb echt een suffe zondag vandaag, heerlijk
Uitgeslapenquote:
Jaaaa da's beter dan al die Mc's, wegens niet sponsoren van de McDo!quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Aha, ik was al gaan zoeken en dit is wat ik vroeg:
[..]
Dus volgens mij heet hij Baardmans.
O toch niet zo unaniem blijkbaar.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jaaaa da's beter dan al die Mc's, wegens niet sponsoren van de McDo!
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baardmans vind ik ook prima, zo noemden m'n collega en ik hem eerst ook.
Braadmans bewaren we voor iemand die graag bbq'tquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:24 schreef Swietje het volgende:
Klinkt goed DaD! Braadmans![]()
Ik heb net zó lekker gegeten, nom nom.
Braadstuk toevallig?quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:24 schreef Swietje het volgende:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:24 schreef Swietje het volgende:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Pffff.
Gevoels. Andere zooi. KUT!
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:54 schreef Viking84 het volgende:
Even spammen hoor:
[ afbeelding ]
Over katjes gesproken: heeft Cali die van haar al gepost?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:54 schreef Viking84 het volgende:
Even spammen hoor:
[ afbeelding ]
Over katjes gesproken: heeft Cali die van haar al gepost?
Als je instapt niet, neequote:Op zondag 29 augustus 2010 19:08 schreef Viking84 het volgende:
Omdat er blouses in zitten die nooit kreukvrij gaan blijven.
En ik wil daar niet in kreukels rondlopen. Zo'n grote koffer is wel onhandig in de trein, maar goed. Dan gaan er maar wat mensen staan
. Ik verwacht sowieso niet dat het om 5:45, als ik instap, al heel druk is.
Nee, gelukkig nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als je instapt niet, neeMoet je nog ergens een overstap maken en zo ja hoe laat?
Dat is de ambtenarentrein, naar Den Haag. Reken op meer passagiers (geen drukte), met keurige valiezen en een uitgestreken smoel.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:08 schreef Viking84 het volgende:
Omdat er blouses in zitten die nooit kreukvrij gaan blijven.
En ik wil daar niet in kreukels rondlopen. Zo'n grote koffer is wel onhandig in de trein, maar goed. Dan gaan er maar wat mensen staan
. Ik verwacht sowieso niet dat het om 5:45, als ik instap, al heel druk is.
Kan je nuttigere spullen in je koffer stoppenquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom zou ik een nieuwe kopen?.
Zit jij ook in de trein die om 8:22 (oid) aankomt in DH?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kán de trein een half uur later nemen natuurlijk en dan mopperen omdat er iemand in de spits met een kóffer in de trein zit
Het past primaquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:14 schreef Swietje het volgende:
[..]
Kan je nuttigere spullen in je koffer stoppen
Nee, ik heb elke dag die van een half uurtje eerderquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zit jij ook in de trein die om 8:22 (oid) aankomt in DH?.
Nee, dat kan niet. Nu heb je al de complimenten in ontvangst genomen voor je mooie lijstje. Je moet inderdaad een eitje bakken. Voor óp de nasi!quote:
Ik heb heul geen complimenten gehad voor m'n lijstjes dit weekendquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Nu heb je al de complimenten in ontvangst genomen voor je mooie lijstje. Je moet inderdaad een eitje bakken. Voor óp de nasi!
Wanneer ben je jarig?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zeg hee, waar zijn mijn schouderklopjes?![]()
![]()
Aw cocoNu gemotiveerd verder gaan! Niet toevallig heel veel gesport de laatste tijd, dat het spieren kunnen wezen?
Ik zou trouwens uberhaupt niet updaten de dag na mijn verjaardag, maar ach
Hoewel, misschien dit jaar wel, want ik zit dan in Engeland en de kans bestaat dat ik dan daar nog geen vrienden heb gemaakt
![]()
Bright side: ook niemand om taart mee te eten
![]()
jawel hoor. Ik post het niet altijd, maar ik denk ze altijd wel, die complimentjes!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb heul geen complimenten gehad voor m'n lijstjes dit weekend.
Dus, ik ga een ei bakken
Prima, dan denk ik die nasi er wel bijquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:22 schreef conleche het volgende:
[..]
jawel hoor. Ik post het niet altijd, maar ik denk ze altijd wel, die complimentjes!!
Oh nee?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb heul geen complimenten gehad voor m'n lijstjes dit weekend.
Dus, ik ga een ei bakken
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet(daar heb ik de trein ook wel een beetje op uitgekozen. Anders had volgens mij in Utrecht over moeten stappen
)
Oh, XM, wat heb je trouwens een mooi lijstje vandaag!
quote:
quote:[ Bericht 1% gewijzigd door Viking84 op 29-08-2010 19:25 ]
oei. note to self: geen inkoppertjes laten liggen voor XM, die gaan er geheid in.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Prima, dan denk ik die nasi er wel bij
waarom typ je dan wel XM ipv xm?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:27 schreef conleche het volgende:
[..]
oei. note to self: geen inkoppertjes laten liggen voor XM, die gaan er geheid in.
wat heb je uiteindelijk gegeten dan vandaag? moet ik duvel roepen?
(ik type geen hoofdletters omdat ik in 1 hand mijn bord eten heb.)
In de eerste klas ja. De echte ambtenarentrein vertrekt pas een uur later uit Groningen, die wordt gereden met een dubbeldekker. Vik zal het morgen moeten doen met een comfortabel Koplopertje.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is de ambtenarentrein, naar Den Haag. Reken op meer passagiers (geen drukte), met keurige valiezen en een uitgestreken smoel.
mmmmm. ik weet het niet zeker, maar ik denk omdat zowel de x als de m vlakbij de shift zit.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waarom typ je dan wel XM ipv xm?
*scherp*.
Het treinpics, -nieuws en praattopic, deel 249quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
In de eerste klas ja. De echte ambtenarentrein vertrekt pas een uur later uit Groningen, die wordt gereden met een dubbeldekker. Vik zal het morgen moeten doen met een comfortabel Koplopertje.
Duvels lijstje is nog veel slechter dan 't mijnequote:Op zondag 29 augustus 2010 19:31 schreef conleche het volgende:
hee duvel, je krijgt alleen een ei te eten, zeg er wat van!!
Weet niet. Ik wouuu gewoon dat dit over was. Snap je. En ik moet allemaal dingetjes (geen relatie dingetjes hoor) regelen die ook een beetje vervelend zijn en dat is ook kuttttt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:22 schreef Chicolate het volgende:
Pief wat is er? Iets waar ik mee kan helpen? (uitlaatklep oid?)
Hè? Bak pap, krentenbol, muntdrop, pinda's, zoute sticks. Nog geen ei gezien.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Duvels lijstje is nog veel slechter dan 't mijne.
Waarom hebben ze die 5:45 trein begin dit jaar gehalveerd? Dat was een enorm lange trein (met anderhalve man en een paardekop erin) en dat werd opeens een 1treinsteller. Waarbij je, als de machinist van de rangeertrein wat laat was, In Assen eerst de drie lege treinstellen voorbij zag zoeven, om daarna met anderhalve man en een paardekop te moeten bakkelijen over die ene schone stoel, om in Zwolle gerangeerd te worden tegen die slaperige driesteller. Hogere logica.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
In de eerste klas ja. De echte ambtenarentrein vertrekt pas een uur later uit Groningen, die wordt gereden met een dubbeldekker. Vik zal het morgen moeten doen met een comfortabel Koplopertje.
+ zandkoekjes, + dik plak krentenbroodquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hè? Bak pap, krentenbol, muntdrop, pinda's, zoute sticks. Nog geen ei gezien.
Ga koken mens!quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het treinpics, -nieuws en praattopic, deel 249
Kssst
quote:
Ik weet het niet...quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom hebben ze die 5:45 trein begin dit jaar gehalveerd? Dat was een enorm lange trein (met anderhalve man en een paardekop erin) en dat werd opeens een 1treinsteller. Waarbij je, als de machinist van de rangeertrein wat laat was, In Assen eerst de drie lege treinstellen voorbij zag zoeven, om daarna met anderhalve man en een paardekop te moeten bakkelijen over die ene schone stoel, om in Zwolle gerangeerd te worden tegen die slaperige driesteller. Hogere logica.
Oh ja... *burp*quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
+ zandkoekjes, + dik plak krentenbrood
Een tarzan/jane-outfitje?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat trek ik aan naar een rumble in the jungle-feest?
Ja! We kunnen als guerillaclubje gaan!quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:51 schreef Merel het volgende:
Da's allemaal zo afgezaagd! Ik zou als jungle-rebel gaan.
Dat is geen jungle, maar Flintstonestijdperk.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ga je samen met Beardy DaD?
[ afbeelding ]
Gebakken aardappeltjes (dat was wel lekker), daarbij visvariatie tomaat mozzarella (de AH versie van de viscuisine) mehquote:
goed tip! Maar te laat gelezen en mijn vlees al weggegevenquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee joh! Je moet van de andere helft morgen plakjes snijden voor op brood!
Bakt Duvel geen ei voor jou?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel heeft al wel een ei gebakken. Nu ik nog.
Ik was het wachten op mijn ei beu.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel heeft al wel een ei gebakken. Nu ik nog.
Dat heb ik natuurlijk, galant als ik ben, wel aangeboden, maar ze wilde haar eigen ei bakken.quote:
Nachtwacht houdt het hoofd koel als ik in paniek raakquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:09 schreef _aurum_ het volgende:
Zo te lezen is die Nachtwacht best handig.Scheelt weer stress Vik.
dat klinkt goedquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:35 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb net caponata gegeten bij mijn vis met pesto, LEKKERen heel simpel, echt een aanrader!
wilde eigenlijk een deel bewaren om in te vriezen, maar dat heb ik uiteindelijk ook opgegeten![]()
waarom eet jij zo slechtquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:54 schreef Merel het volgende:
Mijn lijstje van gisteren uiteindelijk:
O - hamkaascroissant
L - yoghurt met muesli
T - zak bugles, bakje roomkaas, blikje cherry coke
D - hawaïkaaspizzading, flesje cherry coke
T - bier, bier, bier en nog wat bier
En volgens mij vergeet ik nog iets in dat lijstje, kan me niet meer herinneren
Lijstje vandaag:
O - muesli met yoghurt
L - zo'n wrapding van de AH to go met kaas en tomaat
T - high tea met sandwiches, taarten, bladerdeegdingen, punch
En om het af te sluiten ga ik nu patat halen. Ik twijfel nog tussen een frikandel of een kroket erbij. Of allebei. Omdat het kan.
dan is het goed dat hij meeverhuistquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nachtwacht houdt het hoofd koel als ik in paniek raak. En dat is wel handig
.
Gewoon, hectisch weekend met leuke feestjesquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:16 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
waarom eet jij zo slecht
Het enige wat door kan gaan als eten is de yoghurt met muesli. De rest is rommel......
heb je vanavond ook een feestje dan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:18 schreef Merel het volgende:
[..]
Gewoon, hectisch weekend met leuke feestjes
Vanavond vier ik dat ik een leuk weekend had. Laat me zeg. Over het algemeen eet ik prima, al weken nette lijstjes, en dan mag er best eens een slecht weekend tussen zitten.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:27 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
heb je vanavond ook een feestje dan?
Op die leuke feestjes, moet ook iets anders/beters te eten zijn dan die troep.
dat kun je in het buitenland dus niet zien he...Zo jammer!quote:
Best wel ja.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje:
O: Brinta
L: volkoren boterham met 2 gebakken eieren
D: 2 borden borsjt
T: banaan
Ergens heb ik het idee dat het wel eens wat te weinig zou kunnen zijn..
Oh, mijn recept is supersimpel en lijkt waarschijnlijk helemaal niet op 'echte' borsjt hoor.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Best wel ja.
Maar borsjt is wel lekker! *denkt terug aan de laatste avond in Kiev*
Heb je een recept?
Ik krijg nu vast een aantal slankies over me heen, maar ik ga dan gewoon voor sultana/ontbijtkoek/b'tween/time out. Eigenlijk slechte zooi, maar wel zo makkelijk op school.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:10 schreef Swietje het volgende:
30 pagina's geprint. Netjes in een mapje gedaan. Collegeblok gepakt. 2 pennen gezocht. Stickertje op mapje geplakt. Ja, ik ben klaar voor het nieuwe studiejaar!![]()
Dacht ik.![]()
Ik weet niet wat ik te eten en/of te drinken mee moet nemen? Ik heb les van half 10 tot half 1. Ik denk dat ik thee koop op schoolmaar eten kopen vind ik zonde van m'n geld en het is vaak niet echt gezond. Tips?
Nou, als je er behoefte aan hebt: je hebt mn nummerquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Weet niet. Ik wouuu gewoon dat dit over was. Snap je. En ik moet allemaal dingetjes (geen relatie dingetjes hoor) regelen die ook een beetje vervelend zijn en dat is ook kuttttt.
Oh, dat klinkt érg lekker zeg! Ga ik ook eens proberen! Vooral met kouder weer ben ik dol op soep. Binnenkort weer lekkere, lobbige pompoensoep!quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, mijn recept is supersimpel en lijkt waarschijnlijk helemaal niet op 'echte' borsjt hoor.. Paar uien snipperen, fruiten, rode bieten erbij (500 gram of zo), kleingesneden zure appel erbij, litertje bouillon, 10 à 15 minuten koken, pureren, dot crème fraîche erbij voor het serveren. Hoppa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:51 schreef _aurum_ het volgende:
ik neem ook nog weleens stukjes komkommer/paprika mee. Da's makkelijk knaagvoer.
Checkquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:51 schreef _aurum_ het volgende:
ik neem ook nog weleens stukjes komkommer/paprika mee. Da's makkelijk knaagvoer.
Wat zij zegt!quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik, heel veel plezier en succes morgen!. Ik ga mij te bedde begeven.
Merci beaucoup!quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 29-08-2010 23:57:14 ]
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:01 schreef neen het volgende:
Ik dacht eens "baard", "dad", "taart". Dus eigenlijk is baard dan de droomman voor haarvan bakken met baard.
Welkom.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:41 schreef electrocrash het volgende:
ontbijt melk en stroopwafels en chocoladekoekjes
tussendoortje suikervrij kauwgum en spa blauw water. k heb dan in 3 uurtjes alleen dat gehad
eten kip met groente en saus. en een flesje cola waar ik 1/2 uurtjes over deed
dessert aardbeien
Brood bevroren smeren & beleggen. Rond de tijd dat je t wil opeten is het ontdooid en vers!quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:32 schreef Swietje het volgende:
Ik denk dat ik voor bruine bolletjes met ei (of ander beleg) ga en een bakje kwark of yoghurt. Vanaf morgen dan want dat heb ik nu niet in huis. Dus nu neem ik een boterhammet vleeswaren mee en een pakje liga.
Ik vind klef brood ranzig, heb nog nooit een manier gevonden om het vers te houden. Bruine bolletjes/kadetjes gaan dan beter.
En als ze vanmorgen d'r trein op tijd had, is ze in elk geval stipt uit Utrecht vertrokken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 07:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het traject Gouda - DH ligt er tot dusver goed bij, dat check ik vast ff voor Vik.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:48 schreef neen het volgende:
Ik ben ook wat ziekjes ongesteld denk ik, nu maar slapen hoi he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, even het laatste topic teruglezen, kijken of ik spannende of belangrijke dingen heb gemist![]()
ik over m'n twee dode oma's!quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik over Mr.Mo, dat hij vreemd ging
en nu op naar de kookstudio
Of je laat je verrassen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:32 schreef _Calimero_ het volgende:
o ik lees dat ik mijn dozen moet nummeren en lijstenmoet maken?
Teveel werk, ik onthou het wel
Spannend cali! Blijf je er ook slapen vannacht? Heel veel succes met verhuizen!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:32 schreef _Calimero_ het volgende:
o ik lees dat ik mijn dozen moet nummeren en lijstenmoet maken?
Teveel werk, ik onthou het wel
katjesquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:59 schreef _Calimero_ het volgende:
nee, nog niet, pas vanaf komend weekend denk ik.
er moet nog een vloer in de keuken en gang, en ik moet nog een kledingkast en boekenkast van de ikea hebben. en uiteraard al mijn spullen van hier naar daar verhuizen.
Floris is een schatje trouwens! hij mauwt heel lief de hele tijd (al gaat dat ws nog irritant worden)
lekker speels issie, maar komt ook al op schoot liggen soms
Wat is z'en kant?quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:25 schreef loveli het volgende:
Liev! En knap dat 'ie op z'en kant kan zitten.
Ik denk dat loveli bedoelt dat Floris de zwaartekracht lijkt te kunnen trotseren doordat de foto niet rechtop is geplaatstquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:34 schreef _Calimero_ het volgende:
oohh nu snap ik het! het lijkt zo, maar hij zit gewoon op de bank, je ziet de rugsteun, das niet het zitvlak achter floris
Ik dacht nog, moet ik de (flauwe) grap verder uitleggenquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk dat loveli bedoelt dat Floris de zwaartekracht lijkt te kunnen trotseren doordat de foto niet rechtop is geplaatst.
Nu wel ja!quote:
Ook toen Cali het nog niet door had volgens mij. Zal wel iets met instellingen te maken hebben denk ik?quote:
quote:
Geniet ervan uniekje!quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Floris! Kos is heerlijk! Het eten vooral
verslaafde! Veel plezier!quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:29 schreef uniekhoorn het volgende:
nog niet aan begonnenquote:
Fijn!quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:29 schreef j.t het volgende:
Whoohoo!
Om 11.54 is mn neefje geboren: Devon!![]()
En nu ontbijten: 2 broodjes kip of kalkoen filet
Jeej!quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Knap, ik had ze probably in de auto al opengemaaktquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nog niet aan begonnenalle honger bewaard voor de
bbq
![]()
maar denk dat ik er vanmiddag even een neem als ik thuis komal ga ik niet spinnen ivm bezoek aan mams van Mr.Mo en ziekenhuis en de boodschappen en zulks, morgen wel spinnen
ik snap ook niet waarom ik zo vet ben, want als ik 't zou willen zou ik ze gewoon nog maanden kunnen bewaren voor 'het juiste moment' ofzoquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Knap, ik had ze probably in de auto al opengemaakt.
Je bent helemaal niet vetquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik snap ook niet waarom ik zo vet ben, want als ik 't zou willen zou ik ze gewoon nog maanden kunnen bewaren voor 'het juiste moment' ofzoniet dat ik 't niet lekker vind. Chocolade en zulks vind ik ook heerlijk, maar kan er ook héél makkelijk vanaf blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |