Lekker die trajectcontrollequote:Op maandag 30 augustus 2010 00:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
A12 Den Haag - Utrecht is ook leuk
Probeer hetzelfde eens op een motor, kijken of je dan nog steeds zoveel zelfvertrouwen hebtquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:36 schreef Nass het volgende:
Tja, hoe vertel ik dit![]()
Ik heb pas 2 maanden mijn rijbewijs, maar voor mijn gevoel weet ik erg goed hoe ik een auto onder controle moet houden. Met goed rijden bedoel ik niet netjes aan de regels houden en overal waar 50 staat ook precies 50 rijden, met goed rijden bedoel ik de manier waarop ik bochten maak, de manier hoe ik bepaalde situaties inschat(Kleine ruimtes) en mezelf hier uit helpt.
Er is hier een parkeerplaats met enorm veel bochten (zo voor de uitgang, en ingang) en daar ben ik elke avond om snel een slalomachtige manouvre te maken, en elke keer tovert mijn handelingen een glimlach op degene naast me. Niemand gelooft dat ik pas 2 maanden een rijbewijs heb.
Daar gaat het helemaal niet overquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:52 schreef fs180 het volgende:
[..]
Probeer hetzelfde eens op een motor, kijken of je dan nog steeds zoveel zelfvertrouwen hebt
Ach, zijn opgepompte ego is direct weg, voordat hij uberhaupt rijdtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet over
nee maar op een motor en keihard knallen moet je wel lef hebben EN kunnen sturen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet over
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |