quote:
Op zondag 29 augustus 2010 15:45 schreef Nass het volgende:[..]
Ik heb genoeg vrienden die net hun rijbewijs hebben, geloof me, er zit een groot verschil tussen de manier waarop ik rij, en de manier waarop zij rijden, en dat geven ze zelf toe ook

Ik rijd een niet omgebouwde Honda Civic coupe, die ik kocht omdat ik Honda(Na ze veelvuldig te hebben gezien in Amerika) een toffe merk vind en omdat hij enorm goedkoop was
iemand die net zijn rijbewijs heeft kan nog niet echt rijden en mensen die ook net hun rbw hebben weten ook niet wat goed rijden is.
het is heel leuk een beetje klooien op een parkeerplaats waar je niks kunt raken en genoeg weg hebt maar je leert het pas na veel ervaring.
toen ik bijvoorbeeld net mijn motorrijbewijs had ging ik door bepaalde bochten met 80.
nu drie jaar later pak ik die bochten met 160, dat is voor mij de max momenteel.
diezelfde bochten halen weer anderen met 200
dan is auto rijden wat makkelijker en minder gevaarlijk maar voordat je fatsoenlijk een bocht kunt nemen gaat er gewoon veel tijd in zitten om de goede techniek aan te leren.
iemand die net zijn rbw heeft en zeker koekblikkers weten in 99% van de gevallen niet hoe ze snel een bocht moeten nemen.
maar goed, binnenkort lezen we wel in het nieuws hoe goed je bent/was