Na 5 jaar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
werd ook gezegd met GTA, een jaar later kwam die alsnog als DLC voor de ps3.
Ik heb de strategy guide nog niet besteld, maar die moet weer vrij uitgebreid zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:25 schreef LangeJan het volgende:
Iemand al woord over de strategyguide? Die wil ik iets eerder in huis hebben. Zodat ik na de eerste of tweede keer het spel doorlopen te hebben eens rustig stap voor stap dat ding doorneem
Waarom zou je in godsnaam een strategy guide nodig hebbenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb de strategy guide nog niet besteld, maar die moet weer vrij uitgebreid zijn
Heb je het spel ooit gespeeld?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam een strategy guide nodig hebbenAlles ligt altijd zo de hand met die spellen van tegenwoordig, en waarschijnlijk ook deze.
Voor de XBox komen die DLC's uit, voor de pc voorlopig nog niet toch? Stond gisteren op de game-page van Fok!.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:03 schreef Silv het volgende:
Nu weet ik niet of ik hem op de PC of Xbox moet kopen. Luxeproblemen
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Hmm. nog nergens een review tegengekomen. Normaal zie je een pposje voor de release toch wel ergens een review verschijnen.
Nice, thanks!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:27 schreef SkyChat het volgende:
[..]
http://www.joystiq.com/2010/10/19/fallout-new-vegas-review/
http://www.giantbomb.com/fallout-new-vegas/61-25933/reviews/
er zijn er nog meer maar ik ga de stad in, kijken of ik NV kan plunderen.
Jazeker, ik heb het al twee keer uitgespeeld, maar zie er -gamemechaniek based- geen reden toe om een strat guide te moeten bekijken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je het spel ooit gespeeld?
Daarnaast heb ik het niet nodig om het spel uit te spelen, maar het spel biedt meer dan simpelweg de main-quest.
Bobbleheads, Unique Weapons, wat achtergronden bij het verhaal etc.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb het al twee keer uitgespeeld, maar zie er -gamemechaniek based- geen reden toe om een strat guide te moeten bekijken.
Nou goed, ik geef je wel gedeeltelijk gelijk, nu ik er over nadenk. Bij het collecten van die bobbleheads is het natuurlijk wel handig!
gamefaqsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bobbleheads, Unique Weapons, wat achtergronden bij het verhaal etc.
Yep, hier waren geloof ik ook winkels die 'em om middernacht verkochten. Mijn collector's edition wordt vandaag bezorgd (Amazon's releasedate delivery en zo).quote:
Ik had alle locaties afgestruind en toch had ik er elke keer maar max 12 a 13quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:39 schreef 67Impala het volgende:
Gamefaqs idd...
Ik vind je echt een fantastische held als je alle 20 Bobbleheads weet te vinden zonder enige hulpbron.
Ach via Tenpenny Tower Daring Rashwood krijg je wel wat hints over Rockopolis en met de local map kan je het achterhalen maar de kans daarop is zeer laagquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:47 schreef 67Impala het volgende:
Rockopolis moet je echt tegen aan lopen idd... en de kans dat dat gebeurd is niet heel groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |