Je moet 's leren een game te nemen voor wat ie is. Niet jouw verwachtingen nemen en kijken of de game daar aan voldoet. Daar doe je jezelf een lol mee.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:18 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Omdat Graphics een spel maken? Die quest klinkt een heel stuk beter dan de poep in Fallout 3 - wat voor mij nogal belangrijk is in een RPG.
Ze hebben alle vaardigheids-verbeterende perks eruit gehaald, dus dat zal idd niet zo snel gebeuren.quote:Daarnaast brengt New Vegas ook een hoop andere dingen terug. Bijvoorbeeld dat een lage int stat effect heeft op de dialoog opties en dat het niet meer mogelijk is om een personage te hebben dat vrijwel overal goed in is. Zoals bij fallout een en twee dus.
Hoorde een producer zeggen dat FA:NV dezelfde bekende shooteractie zou hebben. Dus dat zit sowieso wel goed.quote:Ook voegt het boeiende dingen toe zoals de Hardcore mode. En het shooter gedeelte ziet er een stuk beter uit.
Ook op de hogere moeilijkheidsgraad? Ik moest elke keer als ik terugkwam in Megaton volop stimpaks/ammunitie inslaan om weer door te kunnen. (in de eerste ca. 30 uurquote:Ik hoop dat ze vats ook verbeterd hebben want in fallout 3 was dat godmode.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar...quote:Oh en de dochter van Cassidy is een companion. Cassidy was episch dus als zij ook maar half zo boeiend is...
Dat was alleen zo tov de supermutants, maar dat hadden ze idd wel uit kunnen diepen, zeg maar Brotherhood of Steel vs Outcasts, of BoS/Outcast vs Enclave. Maar ja, ouwe koeien...quote:Oh en hopelijk heeft New Vegas weer de oude versie van de Brotherhood Of steel. Die in Fallout 3 was saai. "hurrr durrr wij zijn goed en moeten al het slechte uitroeien"
Als een spel onderdeel uit maakt van een serie heb ik nou eemaal bepaalde verwachtingen. Daar onkom ik niet aan. Dus als het spel in kwestie vervolgens vanalles en nog wat weet te verneuken dan maakt dat mij verdrietig. Ook als het niet de Fallout naam had gedragen had het een teleurstellend spel geweest.. maar het feit dat het die naam wel heeft maakt het wel extra triest.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:52 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Je moet 's leren een game te nemen voor wat ie is. Niet jouw verwachtingen nemen en kijken of de game daar aan voldoet. Daar doe je jezelf een lol mee.![]()
Hoorde een producer zeggen dat FA:NV dezelfde bekende shooteractie zou hebben. Dus dat zit sowieso wel goed.![]()
[..]
Ook op de hogere moeilijkheidsgraad? Ik moest elke keer als ik terugkwam in Megaton volop stimpaks/ammunitie inslaan om weer door te kunnen. (in de eerste ca. 30 uur) Gebruikte Vats aaleen als ik ff in moeilijkheden zat.
[..]
Dat was alleen zo tov de supermutants, maar dat hadden ze idd wel uit kunnen diepen, zeg maar Brotherhood of Steel vs Outcasts, of BoS/Outcast vs Enclave. Maar ja, ouwe koeien...
Wat verneukte F3 an sich dan zo erg voor jou?quote:Als een spel onderdeel uit maakt van een serie heb ik nou eemaal bepaalde verwachtingen. Daar onkom ik niet aan. Dus als het spel in kwestie vervolgens vanalles en nog wat weet te verneuken dan maakt dat mij verdrietig. Ook als het niet de Fallout naam had gedragen had het een teleurstellend spel geweest.. maar het feit dat het die naam wel heeft maakt het wel extra triest.
Klopt helemaal, zeker met de Grim Reaper Sprint is VATS veels te sterk. Op hogere levels ben je met een lever action wapen de koning van de Wastes omdat alles met 1 headshot naar de klote is.quote:Ze hebben aim down sights toegevoegd en ze hebben al meer dan eens vermeld dat het richten van je wapens buiten vats getweaked is. In Fallout 3 voelde het richten van je wapen veel te 'los' aan en ten opzichten van hoe veel effectiever vats was had je ook niet echt een goede reden om niet gewoon vats te gebruiken.
Ook op een hoge moeilijkheid was vats veel te sterk.
Niet helemaal mee eens, tuurlijk wordt BoS in Washington neergezet als 'the good guys' echter wordt ook duidelijk verteld door de Outcasts dat dit niet de 'echte' BoS is. Ook vanuit de gesprekken met Lyons kom je erachter dat de Outcasts in Washington anders zijn dan de echte BoSquote:Niet alleen dat. De Brotherhood Of Steel van Fallout een en twee dacht alleen an hun eigenbelang. Het enige waar zij zich mee bezig hielden was het vinden en behouden van technologie en ze waren erg wantrouwig/neerkijkend ten opzichten van buitenstanders. In Fallout 1 sturen ze je zelfs lachend op een zelfmoordmissie als je ze om hulp vraagt en zijn ze na afloop verbaasd dat je levend terug bent gekomen.
Nu moet ik toegeven dat ik Fallout 3 al een hele tijd niet meer heb aangeraakt... maar van wat ik me kan herinneren waren hun daar niet meer dan de standaard 'good guys'.
Ik heb best hoge verwachtingen van F:NV zeker omdat er een deel van het originele team terug is gehaald.quote:Hoe dan ook, dit topic gaat verder over New Vegas.![]()
Ik probeer geen al te hoge verwachtingen te hebben maar ik kijk er wel serieus naar uit.
De sfeer vooral. Die was in Fallout een en twee gewoon totaal anders en naar mijn mening heel erg veel boeiender. Daarnaast ben ik ook een fan van turn based combat (al kan ik wel met FPS leven mits die goed uitgewerkt is). En ook hadden fallout een en twee goede verhalen, boeiende personages en had je erg veel keuzenvrijheid. Vooral deel twee was kwa keuzenvrijheid echt geweldigquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:16 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Wat verneukte F3 an sich dan zo erg voor jou?
[..]
Met een beetje geluk vrijdag al binnen. Anders zaterdag. Deur op slot, telefoon uit en gamen maar!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:56 schreef SevD het volgende:
Fallout New Vegas MapJa van Gamefaqs!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
staat bovendien ook een hoop andere info in dat topic:
http://www.gamefaqs.com/boards/959557-fallout-new-vegas/56741469Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
Pfff, zo wordt ik nog meer hypedquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:09 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Ja van Gamefaqs!
staat bovendien ook een hoop andere info in dat topic:
http://www.gamefaqs.com/boards/959557-fallout-new-vegas/56741469
Fallout New Vegas MapNICE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog eventjes, die paar dagen red ik nu ook nog wel... Ben toch weer Fallout 3 aan het doorspelen. Wat is die mothership zeta toch een waardeloze uitbreiding. Zit nog vast ook
-edit-
Even die pagina's doorgelezen op gamefaq. Mijn god!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zo'n vermoeden dat ik me hier best mee kan amuseren voorlopig
[ Bericht 38% gewijzigd door DeeCruise op 14-10-2010 18:47:27 ]Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Wat snap je niet? Fallout 1 is niet echt moeilijk geloof ik. Mischien heb je een heel erg rare character build?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Deel 1 en 2 heb ik laatst ook per toeval gekocht maar ik kom er maar niet mee verder, wordt telkens afgemaakt. Ik snap denk ik die hele combat niet.
Fallout New Vegas MapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hebbe hebbe hebbe I LOVE maps!
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
VOlgens mij kan dat nooit (zover ik mij kan herinneren) zo'n build.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:47 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Fallout 1 is niet echt moeilijk geloof ik. Mischien heb je een heel erg rare character build?
Opzich is alles mogelijk, maar je kan het jezelf wel moeilijk maken.
Ik zou er voor de eerste keer ongeveer zoiets van maken:
STR 5
PER 9
END 5
CHR 6
INT 9
AGI 9
LCK 5
TAG: Small Guns, Lock Pick, Speech
Traits: Gifted, Small frame
Het kan waarschijnlijk wel nog 'beter' maar dit moet ook aardig effectief zijn geloof ik.
Ik ga deel 1 ook weer eens spelen...
Oh! en voor de eerste keer is als je lvl 3 bent Awarenessook wel een must.
Weet zo uit m'n hoofd niet meer zo snel welke stats ik had maar ik zal er weer eens naar kijken dan. Ik was gewoon 5 minuten bezig om een radscorpion te doden: zo vaak misten die attacks.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:47 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Fallout 1 is niet echt moeilijk geloof ik. Mischien heb je een heel erg rare character build?
Opzich is alles mogelijk, maar je kan het jezelf wel moeilijk maken.
Ik zou er voor de eerste keer ongeveer zoiets van maken:
STR 5
PER 9
END 5
CHR 6
INT 9
AGI 9
LCK 5
TAG: Small Guns, Lock Pick, Speech
Traits: Gifted, Small frame
Het kan waarschijnlijk wel nog 'beter' maar dit moet ook aardig effectief zijn geloof ik.
Ik ga deel 1 ook weer eens spelen...
Oh! en voor de eerste keer is als je lvl 3 bent Awarenessook wel een must.
Oh, het is inderdaad 1 punt teveel. Ch kan wel omlaag naar 5quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
VOlgens mij kan dat nooit (zover ik mij kan herinneren) zo'n build.
Je Special + skills + afstand (als je ranged wapens gebruikt en ik zou niet weten waarom je die niet gebruikt) hebben veel impact op hoeveel kans je hebt om iemand te raken... en aan het begin van het spel ben je inderdaad nog niet erg sterk dus kan je vooral vanaf een afstand nogwel eens missen ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Weet zo uit m'n hoofd niet meer zo snel welke stats ik had maar ik zal er weer eens naar kijken dan. Ik was gewoon 5 minuten bezig om een radscorpion te doden: zo vaak misten die attacks.
Ohquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:01 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Oh, het is inderdaad 1 punt teveel. Ch kan wel omlaag naar 5
Mot ie natuurlik wel een goed geweer vinden voor ranged, dat kan nogal een kriem zijn in het begin van fallout 2 (als je niet weet waar je een smg kan vinden bijv.)quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:04 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Je Special + skills + afstand (als je ranged wapens gebruikt en ik zou niet weten waarom je die niet gebruikt) hebben veel impact op hoeveel kans je hebt om iemand te raken... en aan het begin van het spel ben je inderdaad nog niet erg sterk dus kan je vooral vanaf een afstand nogwel eens missen ja.
Oh enn ik weet niet welke versie je hebt maar het is wel aan te raden om op z'n minst op de laatste officiële patch te draaien:
http://www.nma-fallout.co(...)n=category&cat_id=12
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |