abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 01:32:42 #126
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_87445545
Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:52:59 #127
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_87451853
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:18 schreef HalloweenJack het volgende:

[..]

Omdat Graphics een spel maken? Die quest klinkt een heel stuk beter dan de poep in Fallout 3 - wat voor mij nogal belangrijk is in een RPG.
Je moet 's leren een game te nemen voor wat ie is. Niet jouw verwachtingen nemen en kijken of de game daar aan voldoet. Daar doe je jezelf een lol mee. :7
quote:
Daarnaast brengt New Vegas ook een hoop andere dingen terug. Bijvoorbeeld dat een lage int stat effect heeft op de dialoog opties en dat het niet meer mogelijk is om een personage te hebben dat vrijwel overal goed in is. Zoals bij fallout een en twee dus.
Ze hebben alle vaardigheids-verbeterende perks eruit gehaald, dus dat zal idd niet zo snel gebeuren.
quote:
Ook voegt het boeiende dingen toe zoals de Hardcore mode. En het shooter gedeelte ziet er een stuk beter uit.
Hoorde een producer zeggen dat FA:NV dezelfde bekende shooteractie zou hebben. Dus dat zit sowieso wel goed. :)
quote:
Ik hoop dat ze vats ook verbeterd hebben want in fallout 3 was dat godmode.
Ook op de hogere moeilijkheidsgraad? Ik moest elke keer als ik terugkwam in Megaton volop stimpaks/ammunitie inslaan om weer door te kunnen. (in de eerste ca. 30 uur ;) ) Gebruikte Vats alleen als ik ff in moeilijkheden zat.

quote:
Oh en de dochter van Cassidy is een companion. Cassidy was episch dus als zij ook maar half zo boeiend is...
Daar ben ik ook wel benieuwd naar... 8-)

quote:
Oh en hopelijk heeft New Vegas weer de oude versie van de Brotherhood Of steel. Die in Fallout 3 was saai. "hurrr durrr wij zijn goed en moeten al het slechte uitroeien"
Dat was alleen zo tov de supermutants, maar dat hadden ze idd wel uit kunnen diepen, zeg maar Brotherhood of Steel vs Outcasts, of BoS/Outcast vs Enclave. Maar ja, ouwe koeien...

[ Bericht 0% gewijzigd door The_Substitute op 12-10-2010 14:21:33 ]
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:10:44 #128
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_87452364
Ik ben nu nog lekker F3 aan het spelen maar ook op very hard is VATS een beetje verneukeratief. Zeker omdat je zo ontzettend snel levelt bij very hard. Als je 2 addons speelt zit je zo op leven 15... Operation Anchorage, Mothership Zeta en The Pitt en je bent los...
De balans was een beetje kwijt in F3, wil niet zeggen dat het geen vette game is, maar zeker met dit soort dingen hoop ik dat ze het levellen wat zwaarder maken. Dat je voor Level 30 ook bijna alle quests moet doen om uberhaupt in de buurt te komen van het hoogste.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:59:40 #129
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_87453755
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:52 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Je moet 's leren een game te nemen voor wat ie is. Niet jouw verwachtingen nemen en kijken of de game daar aan voldoet. Daar doe je jezelf een lol mee. :7

Hoorde een producer zeggen dat FA:NV dezelfde bekende shooteractie zou hebben. Dus dat zit sowieso wel goed. :)
[..]

Ook op de hogere moeilijkheidsgraad? Ik moest elke keer als ik terugkwam in Megaton volop stimpaks/ammunitie inslaan om weer door te kunnen. (in de eerste ca. 30 uur ;) ) Gebruikte Vats aaleen als ik ff in moeilijkheden zat.
[..]

Dat was alleen zo tov de supermutants, maar dat hadden ze idd wel uit kunnen diepen, zeg maar Brotherhood of Steel vs Outcasts, of BoS/Outcast vs Enclave. Maar ja, ouwe koeien...
Als een spel onderdeel uit maakt van een serie heb ik nou eemaal bepaalde verwachtingen. Daar onkom ik niet aan. Dus als het spel in kwestie vervolgens vanalles en nog wat weet te verneuken dan maakt dat mij verdrietig. Ook als het niet de Fallout naam had gedragen had het een teleurstellend spel geweest.. maar het feit dat het die naam wel heeft maakt het wel extra triest.

Ze hebben aim down sights toegevoegd en ze hebben al meer dan eens vermeld dat het richten van je wapens buiten vats getweaked is. In Fallout 3 voelde het richten van je wapen veel te 'los' aan en ten opzichten van hoe veel effectiever vats was had je ook niet echt een goede reden om niet gewoon vats te gebruiken.

Ook op een hoge moeilijkheid was vats veel te sterk.

Niet alleen dat. De Brotherhood Of Steel van Fallout een en twee dacht alleen an hun eigenbelang. Het enige waar zij zich mee bezig hielden was het vinden en behouden van technologie en ze waren erg wantrouwig/neerkijkend ten opzichten van buitenstanders. In Fallout 1 sturen ze je zelfs lachend op een zelfmoordmissie als je ze om hulp vraagt en zijn ze na afloop verbaasd dat je levend terug bent gekomen.
Nu moet ik toegeven dat ik Fallout 3 al een hele tijd niet meer heb aangeraakt... maar van wat ik me kan herinneren waren hun daar niet meer dan de standaard 'good guys'.
Serieus, je zou denken dat Bethesda express zoveel mogelijk lore wou verzieken.

Daar komt ook nog eens bij dat Van Buren werkelijk geweldig klonk.. maar in plaats van dat ze ervoor kiezen om dat gewoon af te maken hebben ze er hun 'eigen spel' van gemaakt.
:')

Hoe dan ook, dit topic gaat verder over New Vegas. :')
Ik probeer geen al te hoge verwachtingen te hebben maar ik kijk er wel serieus naar uit.

[ Bericht 2% gewijzigd door HalloweenJack op 12-10-2010 13:15:27 ]
Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:16:10 #130
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_87454253
quote:
Als een spel onderdeel uit maakt van een serie heb ik nou eemaal bepaalde verwachtingen. Daar onkom ik niet aan. Dus als het spel in kwestie vervolgens vanalles en nog wat weet te verneuken dan maakt dat mij verdrietig. Ook als het niet de Fallout naam had gedragen had het een teleurstellend spel geweest.. maar het feit dat het die naam wel heeft maakt het wel extra triest.
Wat verneukte F3 an sich dan zo erg voor jou?

quote:
Ze hebben aim down sights toegevoegd en ze hebben al meer dan eens vermeld dat het richten van je wapens buiten vats getweaked is. In Fallout 3 voelde het richten van je wapen veel te 'los' aan en ten opzichten van hoe veel effectiever vats was had je ook niet echt een goede reden om niet gewoon vats te gebruiken.
Ook op een hoge moeilijkheid was vats veel te sterk.
Klopt helemaal, zeker met de Grim Reaper Sprint is VATS veels te sterk. Op hogere levels ben je met een lever action wapen de koning van de Wastes omdat alles met 1 headshot naar de klote is.

quote:
Niet alleen dat. De Brotherhood Of Steel van Fallout een en twee dacht alleen an hun eigenbelang. Het enige waar zij zich mee bezig hielden was het vinden en behouden van technologie en ze waren erg wantrouwig/neerkijkend ten opzichten van buitenstanders. In Fallout 1 sturen ze je zelfs lachend op een zelfmoordmissie als je ze om hulp vraagt en zijn ze na afloop verbaasd dat je levend terug bent gekomen.
Nu moet ik toegeven dat ik Fallout 3 al een hele tijd niet meer heb aangeraakt... maar van wat ik me kan herinneren waren hun daar niet meer dan de standaard 'good guys'.
Niet helemaal mee eens, tuurlijk wordt BoS in Washington neergezet als 'the good guys' echter wordt ook duidelijk verteld door de Outcasts dat dit niet de 'echte' BoS is. Ook vanuit de gesprekken met Lyons kom je erachter dat de Outcasts in Washington anders zijn dan de echte BoS

quote:
Hoe dan ook, dit topic gaat verder over New Vegas. :')
Ik probeer geen al te hoge verwachtingen te hebben maar ik kijk er wel serieus naar uit.
Ik heb best hoge verwachtingen van F:NV zeker omdat er een deel van het originele team terug is gehaald.
Ze hebben, voor zover ik kan inschatten, goed geluisterd naar de kritieken op F3 --> 1 perk per 2 levels ipv 1 per 1 etc...

Hoe dan ook ik heb er zin in en kan niet wachten *O*
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:36:07 #131
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_87455003
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:16 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Wat verneukte F3 an sich dan zo erg voor jou?
[..]
De sfeer vooral. Die was in Fallout een en twee gewoon totaal anders en naar mijn mening heel erg veel boeiender. Daarnaast ben ik ook een fan van turn based combat (al kan ik wel met FPS leven mits die goed uitgewerkt is). En ook hadden fallout een en twee goede verhalen, boeiende personages en had je erg veel keuzenvrijheid. Vooral deel twee was kwa keuzenvrijheid echt geweldig :7
Sfeer is voor mij erg belangrijk in een rpg.

Dit topic geeft wel goed aan hoe ik over het verhaal van fallout 3 denk.
http://www.gamefaqs.com/boards/918428-fallout-3/46330287
Ik ben te lui om er zelf een heel verhaal over te typen en mijn eten staat nu geloof ik aan te branden. :')

Hoe dan ook. dat bepaalde mensen Fallout 3 helemaal het einde vinden is natuurlijk helemaal prima, dat moeten ze verder lekker helemaal zelf weten. Het is alleen niet voor mij en ik ben van mening dat het de Fallout naam niet waard is.

Ik ben vooral blij dat Chris Avellone in het team zit want hij was verantwoordelijk voor Planescape: Torment, wat naar mijn mening nogsteeds de beste RPG ooit is.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:06:37 #132
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_87462484
Maar zou het (het zou mij erg tof lijken, maarja dat ben ik) überhaupt wel verkopen om nog een soort fallout avontuur te maken zoals het in fallout 1 en 2 ging, kwa gameplay en mechaniek? (graphics kunnen natuurlijk beter, met meer gameplay mogelijkheden, maar je moet je vasthouden aan het isometrische)

Ik vond die gritty textures echt cewl in FO1 en 2!

Toch vind ik FO3 wel een goed spel, omdat het mij namelijk veel uurtjes heeft kunnen boeien :@
Ik zal NV ook halen denk ik.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:39:44 #133
238141 SevD
Boventitel
pi_87477219
Volgende week!!!!! :D
pi_87480795
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 22:39 schreef SevD het volgende:
Volgende week!!!!! :D
Met een beetje geluk vrijdag al binnen. Anders zaterdag. Deur op slot, telefoon uit en gamen maar!
pi_87481315
Deel 1 en 2 heb ik laatst ook per toeval gekocht maar ik kom er maar niet mee verder, wordt telkens afgemaakt. Ik snap denk ik die hele combat niet.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_87534824
Ik wil nu F:NV spelen. :'(

[ Bericht 2% gewijzigd door Lange_Lans op 14-10-2010 15:32:56 ]
pi_87538451
Hm, ik denk dat ik 'm ook maar haal :D
  donderdag 14 oktober 2010 @ 17:56:39 #138
238141 SevD
Boventitel
pi_87540611
Fallout New Vegas Map
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 18:09:52 #139
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_87541048
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:56 schreef SevD het volgende:
Fallout New Vegas Map
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja van Gamefaqs!
staat bovendien ook een hoop andere info in dat topic:
http://www.gamefaqs.com/boards/959557-fallout-new-vegas/56741469
  donderdag 14 oktober 2010 @ 18:16:26 #140
238141 SevD
Boventitel
pi_87541258
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:09 schreef HalloweenJack het volgende:

[..]

Ja van Gamefaqs!
staat bovendien ook een hoop andere info in dat topic:
http://www.gamefaqs.com/boards/959557-fallout-new-vegas/56741469
Pfff, zo wordt ik nog meer hyped :'(
pi_87541682
quote:
Fallout New Vegas Map
SPOILER
NICE!

Nog eventjes, die paar dagen red ik nu ook nog wel... Ben toch weer Fallout 3 aan het doorspelen. Wat is die mothership zeta toch een waardeloze uitbreiding. Zit nog vast ook :')

-edit-

Even die pagina's doorgelezen op gamefaq. Mijn god!

SPOILER
Ik heb zo'n vermoeden dat ik me hier best mee kan amuseren voorlopig _O_

[ Bericht 38% gewijzigd door DeeCruise op 14-10-2010 18:47:27 ]
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 18:47:11 #142
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_87542161
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Deel 1 en 2 heb ik laatst ook per toeval gekocht maar ik kom er maar niet mee verder, wordt telkens afgemaakt. Ik snap denk ik die hele combat niet.
Wat snap je niet? Fallout 1 is niet echt moeilijk geloof ik. Mischien heb je een heel erg rare character build?
Opzich is alles mogelijk, maar je kan het jezelf wel moeilijk maken.

Ik zou er voor de eerste keer ongeveer zoiets van maken:

STR 5
PER 9
END 5
CHR 6
INT 9
AGI 9
LCK 5

TAG: Small Guns, Lock Pick, Speech
Traits: Gifted, Small frame

Het kan waarschijnlijk wel nog 'beter' maar dit moet ook aardig effectief zijn geloof ik.
Ik ga deel 1 ook weer eens spelen...

Oh! en voor de eerste keer is als je lvl 3 bent Awarenessook wel een must.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 19:01:12 #143
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_87542700
quote:
Fallout New Vegas Map
SPOILER
:9~ hebbe hebbe hebbe I LOVE maps! :9~
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  donderdag 14 oktober 2010 @ 19:03:08 #144
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_87542792
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:47 schreef HalloweenJack het volgende:

[..]

Wat snap je niet? Fallout 1 is niet echt moeilijk geloof ik. Mischien heb je een heel erg rare character build?

STR 5
PER 9
END 5
CHR 6
INT 9
AGI 9
LCK 5

Het kan waarschijnlijk wel nog 'beter' maar dit moet ook aardig effectief zijn geloof ik.

VOlgens mij kan dat nooit (zover ik mij kan herinneren) zo'n build.
pi_87543620
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:47 schreef HalloweenJack het volgende:

[..]

STR 5
PER 9
END 5
CHR 6
INT 9
AGI 9
LCK 5

Weet zo uit m'n hoofd niet meer zo snel welke stats ik had maar ik zal er weer eens naar kijken dan. Ik was gewoon 5 minuten bezig om een radscorpion te doden: zo vaak misten die attacks.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  donderdag 14 oktober 2010 @ 20:01:45 #146
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_87545462
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:03 schreef RickoKun het volgende:

[..]

VOlgens mij kan dat nooit (zover ik mij kan herinneren) zo'n build.
Oh, het is inderdaad 1 punt teveel. Ch kan wel omlaag naar 5
  donderdag 14 oktober 2010 @ 20:04:08 #147
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_87545575
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Weet zo uit m'n hoofd niet meer zo snel welke stats ik had maar ik zal er weer eens naar kijken dan. Ik was gewoon 5 minuten bezig om een radscorpion te doden: zo vaak misten die attacks.
Je Special + skills + afstand (als je ranged wapens gebruikt en ik zou niet weten waarom je die niet gebruikt) hebben veel impact op hoeveel kans je hebt om iemand te raken... en aan het begin van het spel ben je inderdaad nog niet erg sterk dus kan je vooral vanaf een afstand nogwel eens missen ja.

Oh enn ik weet niet welke versie je hebt maar het is wel aan te raden om op z'n minst op de laatste officiële patch te draaien:
http://www.nma-fallout.co(...)n=category&cat_id=12

[ Bericht 15% gewijzigd door HalloweenJack op 14-10-2010 20:09:40 ]
  donderdag 14 oktober 2010 @ 20:11:12 #148
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_87545892
  donderdag 14 oktober 2010 @ 20:19:07 #149
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_87546246
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 20:01 schreef HalloweenJack het volgende:

[..]

Oh, het is inderdaad 1 punt teveel. Ch kan wel omlaag naar 5
Oh :@ Ik dacht dat er nog veel minder mogelijk was en dat je de rest dan zelfs naar 4 moest knallen :@ achja heb het ook al aeons niet meer gespeeld
  donderdag 14 oktober 2010 @ 20:20:05 #150
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_87546292
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 20:04 schreef HalloweenJack het volgende:

[..]

Je Special + skills + afstand (als je ranged wapens gebruikt en ik zou niet weten waarom je die niet gebruikt) hebben veel impact op hoeveel kans je hebt om iemand te raken... en aan het begin van het spel ben je inderdaad nog niet erg sterk dus kan je vooral vanaf een afstand nogwel eens missen ja.

Oh enn ik weet niet welke versie je hebt maar het is wel aan te raden om op z'n minst op de laatste officiële patch te draaien:
http://www.nma-fallout.co(...)n=category&cat_id=12
Mot ie natuurlik wel een goed geweer vinden voor ranged, dat kan nogal een kriem zijn in het begin van fallout 2 (als je niet weet waar je een smg kan vinden bijv.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')