Je had ook nog CRM-OKTV10B kunnen gebruiken voor gratis verzendkosten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:18 schreef bjorntju het volgende:
Die van mij staat ook nog steeds voor dezelfde prijs er inIk ben benieuwd of het zo blijft. Maar ik denk van wel
Maar helaas kan je niet 2 couponcodes invoerenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:55 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Je had ook nog CRM-OKTV10B kunnen gebruiken voor gratis verzendkosten.
Haha iddquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:59 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Maar helaas kan je niet 2 couponcodes invoerenSorry
![]()
Een soort van jaquote:
Gewoon stoppen. Serieusquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:22 schreef Papa-roach het volgende:
Echy kut ik wil hem het liefst zo snel mogelijk halen als hij uit is maar....
Al mijn zakgeld gaat op aan sigaretten![]()
En ik mag volgend jaar pas werken
En ik kan niet stoppen
Neeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
In Fallout zitten toch ook sigaretten ?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:22 schreef Papa-roach het volgende:
Echy kut ik wil hem het liefst zo snel mogelijk halen als hij uit is maar....
Al mijn zakgeld gaat op aan sigaretten![]()
En ik mag volgend jaar pas werken
En ik kan niet stoppen
Neeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:35 schreef LangeJan het volgende:
[..]
In Fallout zitten toch ook sigaretten ?
Ook op de PS3?quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:20 schreef Omkron het volgende:
Las ergens dat als je fallout kunt draaien new vegas ook kunt draaien. Dat is dan wel weer mooi!
Ja ik ga hem zeker wel op hardcore spelen. Veel realistischer ook denk ik. En fallout 3 werdt als je lv 30 was met al die power-up perks zoals: ghoul ecology en superior defender veels te makkelijk. Ik ging gewoon na een tijdje gewoon op very hard met alleen een vault suit en een 10% condition hunting rifle lopen zodat het nog een beetje uitdagend zou zijnquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:18 schreef LangeJan het volgende:
Wie van jullie gaat hem op hardcore spelen? Vanaf het begin zeg maar. Ik ga het zelf gelijk op hardcore mode proberen iig. Op een gegeven moment krijg je daar wel feeling voor (hoop ik).
Ik wou eens kijken hoe Fallout tot dusver is ontwikkeld en dus had ik de Fallout Collection gekochtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:07 schreef Businovski het volgende:
heb zin in deze!Fallout3 helemaal uitgespeeld! Word tijd voor de nieuwe.
Vreemd, heb de game op de pc gespeeld (en nog af en toe). In het begin een vroege rip (was paar dagen oud) en toen ik overtuigd was de game gekocht, maar geen last van gehad. Framedrops wellicht, maar dat kwam meer door de vorige videokaart. Zonde als een game buggy gereleased wordt, dan speel ik het zelden nog door. (AvP bijv.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:30 schreef LangeJan het volgende:
[..]
. Kijken of de glitches (die ik echt veeeeeel had/heb op de PS3) Zomaar ineens vastlopen, frameratedrops. Hoop dat dat verleden tijd is en dat ik soepeltje mij door de Mojave wasteland kan gaan begeven.
Ja wat ik vernomen had, was dat de port van PC naar PS3 was uitbesteed aan een derde partij. Die later geen verantwoordelijkheid meer nam voor patches e.d.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:09 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Vreemd, heb de game op de pc gespeeld (en nog af en toe). In het begin een vroege rip (was paar dagen oud) en toen ik overtuigd was de game gekocht, maar geen last van gehad. Framedrops wellicht, maar dat kwam meer door de vorige videokaart. Zonde als een game buggy gereleased wordt, dan speel ik het zelden nog door. (AvP bijv.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, heb er nu al zin inquote:-Unique speach options for low intellegence characters.
-Ability to kill every person in-game except for one.
Hij zette het niet voor niks in een spoilertag.quote:
of hij teast je juist om nu te gaan kijken naar de spoilerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:48 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Thanks voor het beetje verspillen van mijn nieuwsgierigheid
zo erg is het nou ook weer niet, het is niet alsof ik het verhaal verraadquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:12 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Hij zette het niet voor niks in een spoilertag.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:32 schreef Xblister het volgende:
[..]
zo erg is het nou ook weer niet, het is niet alsof ik het verhaal verraad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:25 schreef numero_uno het volgende:
[..]Ah kut....kut kut..... KUT.....KUTTERDEKUTTERDEKUTTENDE KUT .... en toch MOET ik die spoiler kijken he. KUTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I want to bla bla bla
quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:55 schreef kthxbye het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |