Als er één zit, zitten er meerquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:55 schreef Markster het volgende:
fuck
Je raadt het nooit. Muis net in het bos achtergelaten, allemaal goed en wel.
Komen thuis, eerste wat we hoorden.... een muis.
wtf. Hoe komen die beesten opeens hier. woon er nu 2 jaar, nooit last van gehad. In een appartement notabene
Zou ik je wat grappigs vertellen?quote:foto Op zondag 29 augustus 2010 22:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Is je kat levende muizen in zijn bek aan het verzamelen?
Gek dat hij hem zonder te beschadigen in zijn mond had, niet alleen een/ja labrador heeft een zachte mond blijkbaar
Dat heb ik al gedaanquote:foto Op zondag 29 augustus 2010 22:58 schreef waffles het volgende:
Zet die muis een km verderop, anders is ie zo weer terug.
Wel een nare manier.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:39 schreef Kluupkluup het volgende:
Muizenkorrels op graanbasis kopen.
Deze graankorrels nemen de muizen mee naar hun holletje, alwaar ook kleine muisjes er te eten van krijgen. Het gevolg is dat ze uitdrogen, sterven en ook niet gaan stinken. Ook komt er geen ander ongediertje op af.
Werkte in ons studentenhuis perfect, waren meteen van de plaag af.
Kan, dit is effectiever als je je kat eenmaal zo ver getraind hebt:quote:
waar kun je dat kopen?quote:foto Op zondag 29 augustus 2010 23:39 schreef Kluupkluup het volgende:
Muizenkorrels op graanbasis kopen.
Deze graankorrels nemen de muizen mee naar hun holletje, alwaar ook kleine muisjes er te eten van krijgen. Het gevolg is dat ze uitdrogen, sterven en ook niet gaan stinken. Ook komt er geen ander ongedierte op af.
Werkte in ons studentenhuis perfect, waren meteen van de plaag af.
quote:foto Op donderdag 9 september 2010 00:45 schreef Markster het volgende:
okee. even een beetje te laat updateje, maar het gaat om de 2e muis.
dat bleek dus gepiep van de rookmelder te zijn, die ons wilde waarschuwen dat de batterijen bijna leegwaren.
En dat verschil hoor je niet direct?quote:Op donderdag 9 september 2010 00:45 schreef Markster het volgende:
okee. even een beetje te laat updateje, maar het gaat om de 2e muis.
dat bleek dus gepiep van de rookmelder te zijn, die ons wilde waarschuwen dat de batterijen bijna leegwaren.
Ik heb nog nooit muizen gehad / gezien. Het gepiep begon vanaf het moment dat we die muis vonden. Dus wij dachten dat dat die muis was. weten wij veel.quote:foto Op donderdag 9 september 2010 10:15 schreef bas-beest het volgende:
[..]
En dat verschil hoor je niet direct?
Even twee winkels waar je dan als de sodemieter maar eens langs moet gaan:
Schoonenberg
Hans Anders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop