quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:27 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
ff onder de kraan/douche houden?
Al geprobeerd.quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:27 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
ff onder de kraan/douche houden?
Heb niemand hier.quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:29 schreef -YCH- het volgende:
iemand heel kort heel hard erin laten blazen
Kun je 'm niet in zo'n positie brengen dat je hem kan pakken? ff lastig maar dan ben je er wel vanafquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:41 schreef poo het volgende:
[..]
Al geprobeerd.![]()
[..]
Heb niemand hier.![]()
![]()
[..]
ALs je in amsterdam woont: we hebben hier een compressor voor de luchthamer en daar kan ik je oog wel ff mee uit je hoofd blazen.quote:
Ja ik probeerde hem de hele tijd richting m'n neus te duwen maar dat lukt niet. Nu zit hij diep onder m'n oog, kan ik hem niet meer verschuiven en is het oog helemaal rood.quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:43 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Kun je 'm niet in zo'n positie brengen dat je hem kan pakken? ff lastig maar dan ben je er wel vanaf
quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:43 schreef poo het volgende:
[..]
Mjaa... Zou graag nog wel wat diepte willen zien.
Kan je je oog heeeeeuuuuul ver naar beneden trekken... je lid... je ooglid bedoel ik dus. En dan met een vochtig wattenstaafje wat poeren?quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:45 schreef poo het volgende:
[..]
Ja ik probeerde hem de hele tijd richting m'n neus te duwen maar dat lukt niet. Nu zit hij diep onder m'n oog, kan ik hem niet meer verschuiven en is het oog helemaal rood.
Lijkt me best pijnlijk.quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:47 schreef FollowThisLeader het volgende:
[..]
Kan je je oog heeeeeuuuuul ver naar beneden trekken... je lid... je ooglid bedoel ik dus. En dan met een vochtig wattenstaafje wat poeren?
Precies, en omhoog kijkenquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:47 schreef FollowThisLeader het volgende:
[..]
Kan je je oog heeeeeuuuuul ver naar beneden trekken... je lid... je ooglid bedoel ik dus. En dan met een vochtig wattenstaafje wat poeren?
Ja maar.... Dood door oogontsteking klinkt nou ook weer zo.... niet?quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:49 schreef poo het volgende:
[..]
Lijkt me best pijnlijk.
Ik laat hem er maar even inzitten tot het oog weer wat tot rust gekomen is.
Eigen haar. Heb 't ook wel vaker gehad maar meestal ging hij er veel makkelijker uit dan nu het geval.quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:59 schreef FollowThisLeader het volgende:
[..]
Ja maar.... Dood door oogontsteking klinkt nou ook weer zo.... niet?![]()
En dan ook nog door (je eigen?) haar. Of van je huisdieren? Maar dan zit er wel meer kans van infectie bij. Gelukkig is je oog een dusdanig belangrijk instrument dat je lichaam er ALLES aan doet om het het weer zo snel mogelijk goed te laten functioneren.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:34 schreef koekii het volgende:
Je moet huilen, werkt voor 100% valt die haartje zo uit je ogen. Als dat niet lukt moet je steeds blijven knipperen. Op een gegeven moment is die haartje aan de zijkant en haal je em met je pinkvinger weg.
Als ik opzij kijk voel ik iets irriterend aan m'n oog dus het haartje zit er nog steeds maar ik kan hem niet meer vinden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:27 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Heb je hem er al uit kunnen peuteren TS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |