Hmm ik zou hem wel willen steunen, maar ik weet zo snel niet waar ik hem vandaan moet halen...quote:Op woensdag 1 september 2010 16:24 schreef Gillingham het volgende:
Het zou fijn zijn als iemand Le Déclin De l'Empire Américain zou willen ondersteunen. Dat verdient die film wel.
Ga en kijk.
Zelf heb ik 'm kunnen halen bij de plaatselijke (betere) videotheek (Cinematheek), maar ik weet niet of je in de buurt woont van een fatsoenlijke videotheek.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hmm ik zou hem wel willen steunen, maar ik weet zo snel niet waar ik hem vandaan moet halen...
Thanks! Die heb ik nog niet gezien. Even opnemen.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:48 schreef Gatalin het volgende:
The Hitcher komt vanavond om 23:15 op Veronica
Je kunt de recorder uitzetten, stelletje eikels zenden de remake uit.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:54 schreef Bronson het volgende:
[..]
Thanks! Die heb ik nog niet gezien. Even opnemen.
Serieus?!? Barstens, stelletje prutsers zijn het ook..quote:Op donderdag 2 september 2010 23:27 schreef victorinox het volgende:
[..]
Je kunt de recorder uitzetten, stelletje eikels zenden de remake uit.
Ach ja.... Emmanuelle Beart bloot is nooit verkeerd.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:40 schreef Mike het volgende:
Mooi hoor, dat zoveel mensen Manon des sources hebben gezien.
The Golden Child hoort er idd wel bij, vond ik vroeger altijd een leuke filmquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:34 schreef Patch het volgende:
Geen The Golden Child?
Geen Stand By Me?
Geen Down and Out in Beverly Hills?
Geen Disney's The Great Mouse Detective?
Geen Flight of the Navigator?
Nou, toevallig vind ik The Fly ook wel een goede film dus ik kan me voorstellen dat het wel een lastige keuze is... maar David Bowiequote:Op maandag 18 oktober 2010 17:45 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Oh my god, hoe kunnen jullie nou The Fly beter vinden dan Labyrinth????![]()
![]()
![]()
Brundle Fly zzzz zzzz zzz
quote:Op maandag 25 oktober 2010 01:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
Halve finale
1. Platoon - The Fly
2. Blue Velvet - Aliens
quote:Op maandag 25 oktober 2010 17:57 schreef Falco het volgende:
Oef had ik de Labyrinth gisteravond gezien, was ik vergeten te stemmen, maar goed maakt toch niks meer uit en ik vond hem even goed als The Fly
Bij nader inzien ga ik mijn vote voor duel 2 wijzigen. Zaterdag Blue Velvet weer eens gezien en ik was blijkbaar vergeten hoe goed ik die film vond.quote:Op maandag 25 oktober 2010 01:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
Halve finale
1. Platoon - The Fly
2. Blue Velvet - Aliens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |