Omdat ik besmettelijk benquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:34 schreef TheVulture het volgende:
Waarom schiet ik de afgelopen week telkens in eenbui terwijl daar eigenlijk geen reden voor is?
Hardnekkige soa ben je!quote:
Ik ben al bezetquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik krijg van mijn beste vriendin een vriend kadoVoor mijn verjaardag!
BFFzktHippeStoereBierdrinkendeLieveMaarNietTeLieveGraagnaarlowlandsgaande
BestwelslimmeOokslappeserieskunnenkijkende homo, met leuke humor
Neequote:
oh ik trouwens ook niet... maar hou er wel van...quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En ik ga nooit naar lowlands.
Ach, dat is niet echt een moeilijke hordequote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En ik ga nooit naar lowlands.
Wanneer kom je langs?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, dat is niet echt een moeilijke horde
Wanneer nodig je me uit?quote:
Waarom hang jij Vlarp op?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wanneer nodig je me uit?
Moet dat ding van 1.70m nog ophangen!
Wel als ie bij Steve op zijn nek zit.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:21 schreef Ang3l het volgende:
Vlarp is toch geen 1.70 man!
Vlarp past in die 3.5 bij 3.5 inch lijstjes op mijn wc!
van mij zou je ook een vriendje krijgen, maar die heb je zelf afgewezenquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik krijg van mijn beste vriendin een vriend kadoVoor mijn verjaardag!
BFFzktHippeStoereBierdrinkendeLieveMaarNietTeLieveGraagnaarlowlandsgaande
BestwelslimmeOokslappeserieskunnenkijkende homo, met leuke humor
Durf jij aan te schuiven, het is natuurlijk wel een van de beste restaurants ter wereldquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:32 schreef Ang3l het volgende:
SPAM: Win 2 kaarten voor A Taste of Titus Andronicus van La Fura dels Baus!
Wie dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
van mij zou je ook een vriendje krijgen, maar die heb je zelf afgewezen
Uhm. Ik weet niet of ik wel mensenvlees wil etenquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Durf jij aan te schuiven, het is natuurlijk wel een van de beste restaurants ter wereld
alsof je dat ook echt te eten krijgtquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm. Ik weet niet of ik wel mensenvlees wil eten
Gewoon niet teveel van etenquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:19 schreef Ang3l het volgende:
Chocola... lekker, maar binnen 1 dag heb ik puistjes
Ik heb er 4 opquote:
ze serveren heus geen echt mensenvlees, en dat vriendje wat ik je wilde geven was een geitjequote:Op maandag 30 augustus 2010 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm. Ik weet niet of ik wel mensenvlees wil eten
lekker romantischquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:46 schreef Peter het volgende:
Heb je geen vriendje die ze kan uitdrukken voor je?
Liefde is als een puist... als je teveel pusht ontstaat er rotzooiquote:
Duhquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ken fura niet maar je krijgt dat echt niet te eten hoor
Ja dat telt niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ze serveren heus geen echt mensenvlees, en dat vriendje wat ik je wilde geven was een geitje
Wat oneerlijk! Die ander heeft in de laatste 2 maanden maar 1 keer getennist.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:40 schreef TheVulture het volgende:
Straks nog een potje tennissen... laatste training voor mijn belangrijke wedstrijd morgen
Ja maar die is een stuk jonger dus ik moet wat hequote:Op maandag 30 augustus 2010 18:44 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat oneerlijk! Die ander heeft in de laatste 2 maanden maar 1 keer getennist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |