abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86558605
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:18 schreef Pandora73 het volgende:
@ikke043:
Je zegt dat je broertje een IQ van niks heeft? Dat is enerzijds heel triest, maar anderzijds heeft hij daarmee ook te maken met lagere verwachtingen. Zowel hijzelf, als zijn omgeving zullen van hem geen "normaal" gedrag verwachten.
Inderdaad ja. Gehandicapten zijn vaak heel "populair" zogenaamd maar volgens mij is dat vooral omdat mensen hun niet als een bedreiging of als competitie zien.

Mensen met asperger daarentegen zijn vaak stil en moeilijk te peilen en als ze dan eens wat zeggen dan is dat vaak op hoog niveau en valt er geen speld tussen te krijgen. Daarbij doen aspergers vaak niet mee met trends en hypes en proberen ze niet de hele tijd indruk op anderen te maken en wekken ze de indruk geen anderen nodig te hebben. Ik denk dat "normale" mensen dat allemaal slecht trekken en niet goed weten wat ze ermee aan moeten en dat aspergers daarom vaak niet bijster populair zijn op school of op het werk en buiten de boot vallen. Als zo'n sociale henkie tegen een asperger een of ander koetjes en kalfjes verhaal ophangt krijgt hij waarschijnlijk nauwelijks een respons en denkt hij waarschijnlijk wat een arrogante gozer is dat die laat ik links liggen.

Ok dit is hoe ik het zie mischien zit ik er wel helemaal naast. Ik denk dat normale mensen aspergers als een bedreiging zien of geen idee hebben wat ze ermee aan moeten en daarom een hekel aan ons krijgen.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')