Dan wens ik je nog succes. Als ik jou was en iets over dromen zou willen maken, dan zou ik dromen in het algemeen nemen en lucide dromen als een deel. Over dromen in het algemeen zou je nog best een enquête kunnen houden met vragen als hoe vaak droom je, waarover gaan je dromen, hoe goed kan je ze herinneren, etc en natuurlijk kan je lucide daar ook in verwerken.quote:foto Op zaterdag 28 augustus 2010 22:19 schreef Emrye het volgende:
Oh, maak je geen zorgen over die voldoende pagina's. Dat gaat echt wel lukken hoor! Het onderzoek zit ik alleen nog een beetje mee in m'n maag.. ik zou niet zo snel iets weten.
Inderdaad. Ik had voor mijn profielwerkstuk een gitaar gebouwd. School hoefde (en heeft) hem nooit gezien. Heb nooit een definitieve versie in hoeven te leveren en had toch een voldoende..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:41 schreef t1m0k het volgende:
Scholen nemen je PWS minder serieus dan je denkt. Ik heb bijvoorbeeld mijn praktisch onderzoek nooit uitgevoerd maar volledig uit mijn duim gezogen. Iemand anders deed zijn PWS over paddo's en zijn praktisch onderzoek was... Juist, je snapt hem al. Beide ontvingen we een 8 als eindcijfer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop