Prei hakkenquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk dat moeten we hebben, is leuk tijdens het werk
Tijdens het programma van Paul, zoals altijdquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk dat moeten we hebben, is leuk tijdens het werk
Dat snap ik ook wel, ik vind de uit je dip tip op woensdags altijd het fijnstquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tijdens het programma van Paul, zoals altijd
Ik bedoelde het meer als een herinnering en dat jij dan zei zoiets van: Ja, inderdaad, heerlijk altijd dat half uurtjequote:Op zondag 29 augustus 2010 15:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, ik vind de uit je dip tip op woensdags altijd het fijnst
nou, dat is dan misluktquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer als een herinnering en dat jij dan zei zoiets van: Ja, inderdaad, heerlijk altijd dat half uurtje
ofzo
Op woensdag is het maar een minuut of 3quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer als een herinnering en dat jij dan zei zoiets van: Ja, inderdaad, heerlijk altijd dat half uurtje
ofzo
Inderdaadquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op woensdag is het maar een minuut of 3en nu gewoon 2 uur lang
maar het is gewoon fijn om te horen en eens wat anders als dat wat je normaal hoort
Ikke niet, heb al wat anders op de planning staanquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat er hiervandaan nog iemand naar de 11jaarsmeet trouwens?
Grote FOK! meet zaterdag 4 september in Utrecht, komt allen #2
mij te ver, de wereld is engquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ST gaat zeker EN misschien als ik het zo ziequote:Op zondag 29 augustus 2010 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Juist, daaom heb ik ook een baaan waarbij ik geen mensen ontmoetquote:
Oh gelukkig maarquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Juist, daaom heb ik ook een baaan waarbij ik geen mensen ontmoet
Ja hoor, jij en meetenquote:
Doe mij dan maar een choco eiquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, jij en meetenEn ik ben de Paashaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |