zum kotsen iddquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:11 schreef Revolution-NL het volgende:
Die omschrijving ook(vette witte huid, kort rood pittig kapsel, dik) zeer typerend voor de doorsnee moeder in Nederland.
Het lijkt wel of vrouwen na het krijgen van kinderen vinden dat hun biologische doel vervult is en zodoende vinden dat ze niet meer aantrekklijk hoeven te zijnquote:
van mij hoeven ze niet perse aantrekkelijk te zijn maar ze worden gewoon kampersquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:15 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Het lijkt wel of vrouwen na het krijgen van kinderen vinden dat hun biologische doel vervult is en zodoende vinden dat ze niet meer aantrekklijk hoeven te zijn![]()
Vooral zo'n kortharige moeder kapsel.
lezen kan toch nooit zo moeilijk zijn dat jij het fout doet en mij verwart met de TS van het originele topicquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:20 schreef Smikke het volgende:
[..]
En in de tweede post van het topic waar je naar verwijst, krijg je al lik op stuk. Daarom probeer je het elders binnen FOK! nog eens? Moedig!
Hear hear.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:25 schreef -K03N- het volgende:
[..]
lezen kan toch nooit zo moeilijk zijn dat jij het fout doet en mij verwart met de TS van het originele topic
herken het totaal niet hier in Slotervaartquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:11 schreef Revolution-NL het volgende:
Die omschrijving ook(vette witte huid, kort rood pittig kapsel, dik) zeer typerend voor de doorsnee moeder in Nederland.
Ja want dat legt de intentie van de TS van het originele topic vastquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:34 schreef Smikke het volgende:
[..]
Hear hear.
Als jij het topic gelezen had, had je dan nog steeds voor deze titel gekozen?
is dat wat ik denk dat het isquote:
Bij mij zijn het altijd lekkere slanke wijven met donkerbruin golvend lang haar in een strakke jeans waar een stringetje een stukje bovenuit steekt en een strak truitje.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:11 schreef reageren_274 het volgende:
Bij mij zijn ze altijd blond en hebben ze vette dikke dijen.
tering irritant
ja ....flink wat pk's er acher en klaar!quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:55 schreef -K03N- het volgende:
[..]
Ja want dat legt de intentie van de TS van het originele topic vast
[..]
is dat wat ik denk dat het is![]()
Putten?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:16 schreef leeell het volgende:
kan me voorstellen dat er in putten niet zo veel van dat soort mensen rondlopen nee
Oh dus dat is niet alleen bij ons zo?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Das nog niks. Wacht maar tot je zelf kinderen hebt en je die naar school moet brengen. In hun haast hun koters af te pleuren bij school en BSO rijden ze die van jou het liefst dood.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |