Daar mag je geen fout woord zeggen over kindgerelateerde onderwerpen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:24 schreef Patje1987 het volgende:
Herkenbare klacht ja, hoort deze trouwens niet in OUD?
Serieusquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Daar mag je geen fout woord zeggen over kindgerelateerde onderwerpen.
Welneen, ik rijd vaak ergens heen om wat op te halen en dan staan ze daar een beetje de weg te versperren, kom ik 20 minuten later terug...staan ze er godverdomme nog steedsquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:24 schreef Rectum het volgende:
En waarom sta jij twintig minuten naar dikke wijven met een pittig kapsel en een vette witte huid te kijken?
Nee oke, dat verklaart een hoop. Terechte klacht.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:29 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Welneen, ik rijd vaak ergens heen om wat op te halen en dan staan ze daar een beetje de weg te versperren, kom ik 20 minuten later terug...staan ze er nog steeds
misschien staan ze er wel nog langer
Tsja... Ze vinden ook allemaal alle baby´s even ´mooi´, ´schattig´, ´leuk´ etc. Owee, als je een keer een kanttekening plaats over een geplaatste foto ofzo.quote:
De meeste mannen kijken instinctief na een mili-seconde al weer verder bij de geringste aanblik van de bovengenomede vrouwen....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:21 schreef mymoodfentje het volgende:
Misschien moet dit in OUD maar overal waar ik kom valt het mij op dat moeders (vette witte huid, kort rood pittig kapsel, dik) het blijkbaar maar de gewoonste zaak van de wereld vinden om midden op een tweerichtingsverkeer weg, waar auto's ook rijden, naast elkaar stil te gaan staan en dan te gaan beppenwaarom doen ze dit? en nog belangrijker, zien ze dan echt niet in dat zij de weg versperren, zij beter ivm veiligheid op de stoep kunnen gaan staan e.d. ?
Dan denk je, ze praten even 1 minuut snel voordat hun wegen scheiden voor die dag, maar neen, het duurt altijd minimaal 20 minuten want het zijn vrouwen
En dat terwijl vrijwel alle baby's lelijk zijn. Heb nog nooit een knappe of mooie baby gezien, allemaal hetzelfde.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Tsja... Ze vinden ook allemaal alle baby´s even ´mooi´, ´schattig´, ´leuk´ etc. Owee, als je een keer een kanttekening plaats over een geplaatste foto ofzo.![]()
Verder ziet men daar OUD als ´heilig´ en weigert men in andere subfora te komen. Beetje hetzelfde publiek als van het Babyprikbord van Startpagina.
wielrenners en terechtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:11 schreef marcodej het volgende:
Heel irritant ja, ook voor wielrenners. Die willen graag passeren, maar lukt niet. En wie krijgt dan de schuld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |