Eensquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:02 schreef porsche1 het volgende:
Wat een kut topic.
Die naam.Echt voor zielige rukkertjes.
Als ik die naam zie zing ik altijd heel erg hard " SSS WEEEE JEEEEHEEEE, HOMO, POEP AAN JE LUL!"quote:
KILL IT WITH FIREquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:03 schreef HeaN82 het volgende:
[ http://i88.photobucket.com/albums/k185/librarylolita/EarthwormJim004.jpg&t=1]afbeelding ]
Wellicht het overwegen waard. Argumenten.quote:
De aanspreek titel van de heer SuperWormJim is Super, ergo, Worm is met hoofdletter.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wellicht het overwegen waard. Argumenten.
Ik zal hem editen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:09 schreef FreezePop het volgende:
[..]
De aanspreek titel van de heer SuperWormJim is Super, ergo, Worm is met hoofdletter.
Ik zal hem niet editen.quote:
Stel ik had hem geopend ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Toch maar even open voor da haterzzzzz![]()
Wat wil je nu horen? Dat ik toegeef dat ik 'm dan dicht had gelaten? JA, IS DAT WAT JE WILT HOREN?? OK DAN: IK BEN BEVOOROORDEELD, ALLE TOPICS VAN TONG KRIJGEN SLOTJES!1!!!1!quote:
Aangezien jij de definitie van hater bent zou die dan al dicht kunnen en dicht blijven.quote:
Dit is het verschil tussen jou en mij.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat wil je nu horen? Dat ik toegeef dat ik 'm dan dicht had gelaten? JA, IS DAT WAT JE WILT HOREN?? OK DAN: IK BEN BEVOOROORDEELD, ALLE TOPICS VAN TONG KRIJGEN SLOTJES!1!!!1!
BEN JE NU TEVREDEN GODVERDOMME!!1!!??!!1?!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |