hoe kan ik zien of ik een spare voeding hebquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:07 schreef badboynova het volgende:
Een voeding die aan het dood gaan is, vertoont meestal zulke symptomen.
Als je een spare voeding heb, dan zou je deze ff in de pc moeten doen en dan weer testen.
wat is er mis met mijn nederlantsquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:18 schreef TUFKAL het volgende:
Peter: Nederlands is niet je beste vak he?
Ik denk beter dat je naar een lokale winkel of een computershop moet gaan. Aangezien ik denk dat je niet genoeg kennis bezit om de voeding te wisselen. Kan het mis hebben hoor.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:27 schreef peter66 het volgende:
[..]
hoe kan ik zien of ik een spare voeding heb
he dank je maar een voeding vervangen lukt me welquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:33 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik denk beter dat je naar een lokale winkel of een computershop moet gaan. Aangezien ik denk dat je niet genoeg kennis bezit om de voeding te wisselen. Kan het mis hebben hoor.
Maar ik zou dan gewoon daar het probleem uitleggen en kijken of ze er wat aan kunnen doen. Hier op het forum komen we helaas niet verder.
kijk dat is teminste klare taal mijn dank hier voorquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:36 schreef captainkid het volgende:
Spare voeding betekent gewoon of je toevallig nog een andere voeding hebt liggen.
Sommige mensen zijn zo veel met computers bezig dat ze Engels gaan lullen.
En die dikke vingers kunnen niet bij de interpunctieknopjes?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:08 schreef peter66 het volgende:
[..]
ps mijn nederlands is perfect ik heb allen last van DIKKE vingers
Mensen beledigen en trollen wel het jouwe heh?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:18 schreef TUFKAL het volgende:
Peter: Nederlands is niet je beste vak he?
Wat is er precies beledigend?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:23 schreef FollowThisLeader het volgende:
[..]
Mensen beledigen en trollen wel het jouwe heh?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |