paradys by it dashboard ljocht is okquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Syb vd ploeg die hotel california verneukt
Nog slechter dan die anderequote:Op zondag 29 augustus 2010 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar goed, speciaal voor jou een trolololo compilatie in de muziekhoek!
Spam een een linkjequote:Op zondag 29 augustus 2010 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
de update in het 'truckershits' topic zal je ook wel niet kunnen waarderen
Waarom heb jij ineens een roze achtergrond bij mij?quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alleen las ik nadat mn account gershredderd is op jou kont uit mag huilen
Z'n mistlamp zal er ook wel bijna uitvallenquote:
Omdat ik dat heb ingesteldquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waarom heb jij ineens een roze achtergrond bij mij?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alleen las ik nadat mn account gershredderd is op jou kont uit mag huilen
Ik denk dat het op grootte van tieten gaat.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom staat de lelijkste altidj vooraan bij die 'pitspoezen'
nee hoor. op 3 van mijn 4 achterbanken is WEL ruimte namelijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:51 schreef justmattie het volgende:
E36 is niet gay. Jullie zijn jaloers op m'n turkenbak
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee hoor. op 3 van mijn 4 achterbanken is WEL ruimte namelijk
Ja maar je wil ook niet achter jou zitten denk ikquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:56 schreef justmattie het volgende:
[..]hier heb je gelijk in. Ik kan niemand achterin hebben. Tenzij deze ligt of achter de passagier zit. Die zit dan trouwens nog comfortabel met de stoel ver naar voren.
Dat gebeurt sowieso niet. Ik zit bijna op de achterste stand. Als ik teveel naar voren zit, lijkt het alsof het een smart isquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar je wil ook niet achter jou zitten denk ik
mja, dat heb ik in de Niva dus ook.. maar gewoon absurd dat het bij alle E36s is, ongeachte de uitvoering...quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:56 schreef justmattie het volgende:
[..]hier heb je gelijk in. Ik kan niemand achterin hebben. Tenzij deze ligt of achter de passagier zit. Die zit dan trouwens nog comfortabel met de stoel ver naar voren.
De sedanversie valt mee hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, dat heb ik in de Niva dus ook.. maar gewoon absurd dat het bij alle E36s is, ongeachte de uitvoering...
een mooiboy in een smartquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat gebeurt sowieso niet. Ik zit bijna op de achterste stand. Als ik teveel naar voren zit, lijkt het alsof het een smart is
Logisch, die compactjes zijn niet voor niets compactquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee.
(ik zou ooit 400 km achterin een compact zitten... we zijn in Heerenveen overgestapt... )
Waarom moet ik nu aan iemand denkenquote:
Nee.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Logisch, die compactjes zijn niet voor niets compactAlhoewel de E46 een leuke styling van buiten heeft
Dat was de bedoeling ook.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan iemand denken
Ik vind die koplampen en achterlichten wel iets hebbenquote:
quote:
die zijn nog het lelijkst van allesquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik vind die koplampen en achterlichten wel iets hebben
ik dnek gewoon aan smartjes gelukkigquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik moet nu altijd aan die persoon denken als ik een smart zie
Waarom denk jij aan mooiboys?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik moet nu altijd aan die persoon denken als ik een smart zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |