quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:18 schreef DevilsWhore het volgende:
Lekker soene in e prinsetun met Ricky. Puur genot.
quote:
Liwwadden weest wel. In Elst hangt nu bij gebrek aan een poster, wel een post-it met de Oldehove erop!quote:
Kun je nu dus zeggen dat je een piemel net ze groot als de oldehove hebt!quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Liwwadden weest wel. In Elst hangt nu bij gebrek aan een poster, wel een post-it met de Oldehove erop!
Mijn piemel is groter dan die oldehovequote:Op zondag 29 augustus 2010 16:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kun je nu dus zeggen dat je een piemel net ze groot als de oldehove hebt!
Myn bushokje, wat doest!quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:00 schreef Alexxxxx het volgende:
zal ik die postit eens eefkes met fuuftien man door een bushokje tiefen!
Suh zwaar binne se niet juhquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Die past mooi in de garage!quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik hef em kocht jong! must hier komme!
Myn oldehove, wat dost?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ging van een tiepvaud uit. Dat ze dus een e was vergetenquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niet fries praten, dan moet mattie huilen
ik ben blind, alles word voor me voorgelezen met een speciaal programmaquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:10 schreef neen het volgende:
Srsly alexxxx, lees jij ook iedere post op dan?
Ik praat mijn eigen taaltje, niks Fries.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niet fries praten, dan moet mattie huilen
Echte mannen huilen niet, maar voor dit maak ik een uitzondering.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:41 schreef DevilsWhore het volgende:
En mattie mag dan wel op mijn tiet komen uithuilen.
En anders mag het ook wel op mijn kont, het is maar net wat je liever hebt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Echte mannen huilen niet, maar voor dit maak ik een uitzondering.
Tuff choicequote:Op zondag 29 augustus 2010 18:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En anders mag het ook wel op mijn kont, het is maar net wat je liever hebt.
LOL! Waar staat ie dan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb hem meteen bij mij op de site gezetgeniaal
Vast op z'n bezigebijensitequote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb een BBlinkpost verboddu sik PMje wel ff
De link doet het niet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
mocht de rest mee willen genieten, jij hebt geen linkpostverbod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |