Volgende week beter? Liwwaddenmeetquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:05 schreef Maharbal het volgende:
Ik heb net weer een afmelding gehad.
Ik ga maar TV kijken
Volgende week zit ik in Groningenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Volgende week beter? Liwwaddenmeet!
En alleen voor de lust he, geen liefde.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:12 schreef neen het volgende:
Alleen tongzoenen hoor, geen rare dingen ofzo
Precies, puur voor genotquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:19 schreef Ensaf het volgende:
[..]
En alleen voor de lust he, geen liefde.
Nee zeg, gadverdammequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:23 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Juist, we zijn immers geen homo's.
Heb jij dat filmpje al gezien van een griet die klaarkomt dankzij brandnetels?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nul achtenfieftig was mooier geweest
Een subtiele topic-change!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij dat filmpje al gezien van een griet die klaarkomt dankzij brandnetels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er van gehoordquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij dat filmpje al gezien van een griet die klaarkomt dankzij brandnetels?
Link naar dat filmpje in de PMSCquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:34 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik heb er van gehoord
Stond een link naar dat topic in de PMSC zeker
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Een subtiele topic-change!PMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Paar dagen terug stond er een link naar een topic over een kerel die zij dat 'ie er geil van werdquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Link naar dat filmpje in de PMSC![]()
Stuur hem nog wel een keer
Ja klopt, daar zei ook iemand dat ie dat filmpje had en die heeft dat vandaag gepmd naar mequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:48 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Paar dagen terug stond er een link naar een topic over een kerel die zij dat 'ie er geil van werd
Alle puzzelstukjes vielen op hun plaats.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja klopt, daar zei ook iemand dat ie dat filmpje had en die heeft dat vandaag gepmd naar me
Proost!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:56 schreef Maharbal het volgende:
Door dat filmpje heb ik alleen maar meer zin in bier. En bedankt!
Ik heb wel bier en ik ga niet de stad inquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat is het probleem dus, niemand gaat mee de stad in!![]()
En ik heb geen bier in huis![]()
Wrijf het er maar inquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:03 schreef neen het volgende:
Ik ga zo maar weg, ben nu 3 minuten te laat
Mooi, wat is je adres?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel bier en ik ga niet de stad in
Vanwaar het overmatige enthousiasme?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:06 schreef neen het volgende:
Het wordt echt supergezellig heb er heel veel zin in :")
Uhm ik woon in Emmenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:05 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in![]()
[..]
Mooi, wat is je adres?
Huisgenoto komt daar ook vandaan, dikke stakker heeft nooit bier in huisquote:
Ik heb meestal wel bier in huis en anders wordt het gehaaldquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:08 schreef neen het volgende:
[..]
Huisgenoto komt daar ook vandaan, dikke stakker heeft nooit bier in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |