Done.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:44 schreef Misstique het volgende:
Open maar een nieuwe versie zonder bagger en mét OP. Dit gaat nergens over.
Te laatquote:
Mijn TT is beter, daar staat Liwwadden in, zoals het hoort.quote:
Dan doe je TR dat deze dicht moet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn TT is beter, daar staat Liwwadden in, zoals het hoort.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:23 schreef justmattie het volgende:
TS kan er niet mee omgaan als niet-Liwwadder
Ga lekker in die andere posten danquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:25 schreef justmattie het volgende:
en het is 20 omdat die ene niet vol was
neequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Done.
JM en Alexxxxx? Weer minimeeten vanavond
Als je JM wil meeten hoef je niet zo ver te rijdenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Done.
JM en Alexxxxx? Weer minimeeten vanavond
Waar is die danquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je JM wil meeten hoef je niet zo ver te rijden
Naast mij.quote:
ik ben al ruim een half jaar geen smurf meerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:15 schreef neen het volgende:
Ja kuttopic dit
Met de op wordt het topic te breed geopend op fok mobile, alexxx regel dat als crewgast auto resize dus
Ook uit drinken?quote:
we zitten op t terras nu. Kusje van dwquote:
ja palmpje erbijquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ook uit drinken?
Ik probeer slachtoffers te vinden, want uiteraard laten al m'n vrienden het afweten / zijn er niet
Mits je naar Nijmegen komtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ook uit drinken?
Ik probeer slachtoffers te vinden, want uiteraard laten al m'n vrienden het afweten / zijn er niet
Ex statiegeld? Normaal betaal ik 18 euroquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:52 schreef neen het volgende:
Palm 9 euro krat bij je lokale poiesz supermarkt
Kreeg net een sms, 10 uit bij haar! Zie je dan
Haha.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:02 schreef neen het volgende:
Je kunt ook naar de doelebar daar komen ze allemaal alleen
Die je dan best eng aankijkenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:05 schreef neen het volgende:
O ja, Rembrandt jamet al die single 35+ wijven
Kheb ook wel zin om de lollersteeg in te gaan...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:04 schreef neen het volgende:
Ik zit nog in dubio over wat ik zal doen, de lollersteeg in of evt. naar wat lui zonder plan
Ook ja!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:05 schreef justmattie het volgende:
De Rus is ook leuk als je nog een milf wilt scoren![]()
Ik ben in de doelebar hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Kheb ook wel zin om de lollersteeg in te gaan...
Pff, ik ga nog maar 's een keer m'n telefoonlijst door. Waar zijn al die luie slampampers!
O ja, daar ben ik ook al maanden/jaren niet geweest...en dat houd ik ook zo. Altijd een veeeeeul te hippe bedoening.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:12 schreef neen het volgende:
Ik was laatst weer eens in noa dat is ook geen kut meer aan. Laatste keer ervoor was 1.5 jaar daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |