Op de mobiele versie zie je geen postnummersquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:26 schreef Alexxxxx het volgende:
gooi de vorige dan niet dicht poppenkontje
echt niet, ik klaag elk deel even dat paladijn zijn UI er nog steeds niet in staat.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:33 schreef neen het volgende:
[..]
Op de mobiele versie zie je geen postnummers
Daarnaast is de op toch onzin waar iedereen langsscrolled
Je snapt dat ik stiekem verbolgen ben over het feit dat mijn ui ook niet in de op staat. Op deze wijze leren jullie je lesje.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
echt niet, ik klaag elk deel even dat paladijn zijn UI er nog steeds niet in staat.
een banner en genot.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:57 schreef justmattie het volgende:
Ik vind dat er alleen een banner in de OP hoort. Meer niet.
Genot posten we hier wel weer 120 keerquote:
Wie leest die terug? Is alleen maar weer wiki's bijwerken wat niemand doet.quote:
genot hoort er in. Een OP zonder genot is als Ricky zonder pilsquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Genot posten we hier wel weer 120 keer
Historisch besef, historisch besef.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wie leest die terug? Is alleen maar weer wiki's bijwerken wat niemand doet.
autocross Hallumquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:21 schreef Opdekop het volgende:
Ik verveel me. Wat doet Leeuwarden vandaag?
geeft niks, ik ben er ook niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:26 schreef Opdekop het volgende:
Hallum is te ver weg. Dat red ik niet. Wat moet ik doen, wat moet ik doen?
Het was toch afgelast hoorde ik vanmorgen van iemandquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geeft niks, ik ben er ook niet.
yup, nu is het in oktober!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het was toch afgelast hoorde ik vanmorgen van iemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |