quote:ook benieuwd is.....
Op dinsdag 18 november 2003 11:07 schreef MikeyMo het volgende:[..]
altijd, zet ik het wel online
stuur maar naar "mikeyapestaartjemikeymo.nl"
quote:heb hem binnen; pure crap is het!
Op dinsdag 18 november 2003 11:50 schreef AntiChrist het volgende:[..]
ook benieuwd is.....
quote:Zet online!!!
Op dinsdag 18 november 2003 11:51 schreef MikeyMo het volgende:[..]
heb hem binnen; pure crap is het!

quote:Wow die kickt butt!!!
Op dinsdag 18 november 2003 12:04 schreef kinky_queen het volgende:
tissie mooi he?
quote:Jason Goes To Hell is toevallig wel een van mijn favoriete delen.
Op dinsdag 18 november 2003 12:09 schreef MikeyMo het volgende:
dit is dus de reden waarom iemand liever met Jason goes to hell de videotheek uitloopt dan met Vrijdag de 13e deel 1 of 2
Deel 6 blijft de beste, na deel 1. Deel 6 was na deel 1 ook de eerste Friday film die ik zag. Daarna heb ik dus alleen maar mindere films gezien in de reeks.
quote:ik gaf alleen maar een ruw voorbeeld, al is Jason goes to hell een behoorlijk vreemde eend in de bijt. Jason heeft pakweg 10 a 15 minuten speeltijd, de rest wordt opgevuld met lichaamswisselingen, een worm en ander gedoe.
Op dinsdag 18 november 2003 16:23 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Jason Goes To Hell is toevallig wel een van mijn favoriete delen.
Fantastische hoe ze die Jason in de val lokken in het begin. Beetje omslachtig, maar wel een fantastische binnenkomer en een van de leukste openingen uit de reeks.Deel 6 blijft de beste, na deel 1. Deel 6 was na deel 1 ook de eerste Friday film die ik zag. Daarna heb ik dus alleen maar mindere films gezien in de reeks.
Maar het intro is onvergetlijk en magistraal, dat wel. Dan vraag je je echt af waarom ze dat nou niet een aflevering of 3 eerder hadden bedacht
Bij deze de beloofde pix uit Friday the 13th part 2 en op verzoek een cap uit Freddy vs Jason; nl die van de siliconengirl. Hij is helaas z/w maar die rubberen tieten staan er vol op ![]()
Odessa Munroe:
Kirsten Baker:

Ik moet zeggen dat er een behoorlijke dosis mooie dames inzaten deze keer. Beetje vreemd was dat Jason behoorlijk weinig onscreentijd kreeg, meestal weer zijn eeuwige benen die je ziet lopen. En dat terwijl dit deel 4 zijn en al sinds deel 2 Jason in volle glorie hebben gezien.
edit: stomme naamfout ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 10-12-2003 12:30]
quote:9 euro + wat eurocentjes!
Op woensdag 10 december 2003 10:19 schreef dapluiz het volgende:
Ja klopt, dat vond ik ook wel jammer, ware het niet dat ik de meeste nog moet gaan kijken
Maar bij play kosten ze behalve deel 1 (die commentaar heeft) 10 euro p.s.
da's altijd nog bijna 1 euro goedkoper dan bij Megapool en Media Markt. scheelt je voor de complete serie toch zo'n 7 euro
quote:pfff 6 is ook leuk hoor ik heb ze trouwens wel allemaal op DVD
Op woensdag 10 december 2003 10:57 schreef kinky_queen het volgende:
Zit nog steeds te twijfelen of ik m'n vhs jes van 2 t/m 9 weg moet doen en de dvd's moet gaan aanschaffen, na 4 vind ik er nl geen ruk meer aan, muv Jason X en Freddy vs Jason
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |