quote:Yep klopt ik heb donderdag ook die snapper gezien bij FRS
Op vrijdag 31 oktober 2003 23:01 schreef MikeyMo het volgende:
Overigens had ik vandaag deel vanmiddag op DVD in m'n handen en hetw as idd een snappercase. Zou toch zweren dat er ook een plastic versie op de markt was...
quote:Heb trouwens nog maar weinig keep cases gezien van Warner
Op vrijdag 31 oktober 2003 23:48 schreef AntiChrist het volgende:[..]
Yep klopt ik heb donderdag ook die snapper gezien bij FRS
quote:Waar moet dat heen als zelfs jij je al gaat vergissen
Op zaterdag 1 november 2003 08:04 schreef MikeyMo het volgende:
volgens DVD.nl is het een snapper, dan heb ik me dus vergist
Het einde is erg vaag, was het einde van deel 1 al een beetje vreemd (droomde ze nou dat Jason uit het water kwam of was dat echt?) in deel 2 is het zo niet nog vager:
Jason stormt binnen en pakt het laatste meisje terwijl haar vriend er bij is. Dan gaat het beeld op wit (wat vaker gebeurde in de film, heel irritant) en vervolgens wordt zijn afgevoerd met de ambulance terwijl haar vriend en Jason in geen velden of wegen te bekennen zijn.
Overigens lijkt het me niet zo moeilijk om Jason op te sporen in het bos, al 3 mensen hebben binnen een dag zijn huisje gevonden. Ongelooflijk ook dat hij daar al zolang woont, nog vreemder is dat zijn moeder op moordjacht is geweest als hij al die tijd eigenlijk leefde...
ach ja, hij was weer ff leuk, mede door de aanwezigheid van een flinke hoeveelheid vrouwelijk schoon. Dat billenshot in het begin is memorabel evenals de naaktzwemsessie van dezelfde meid. Er zat ook nog een geinig meisje in met flinke borsten, jammer dat we die niet toplees mochten aanschouwen
quote:nee, probeer 3 ff binnen te halen, heb wel een mooie DVd screener van Freddy vs Jason btw
Op zondag 16 november 2003 10:43 schreef kinky_queen het volgende:
Heb je nu WEL de hele serie gezien?
quote:3 is in 3-d! Maar niet op video/dvd.
Op zondag 16 november 2003 11:07 schreef MikeyMo het volgende:[..]
nee, probeer 3 ff binnen te halen, heb wel een mooie DVd screener van Freddy vs Jason btw
Edit: Geen warez ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Gorro op 16-11-2003 11:29]
Deel 2 is best wel lache met zn mooie zak over zn hoofd
quote:vond het einde een beetje zwak, overigens vond ik die close-up van d e megalekkere ass een van de hoogtepunten uit de film
Op zondag 16 november 2003 12:07 schreef AntiChrist het volgende:
Ik heb vanochtend deel 2 gekeken(ik had gisteren namelijk 2,3 en 5 gekocht waardoor ik alle delen op dvd heb
)
Deel 2 is best wel lache met zn mooie zak over zn hoofd
deze covers zijn vervangen nu de films opnieuw zijn uitgebracht op DVD, ergens wel jammer ongeacht hoe gaaf de huidige covers eruitz ien, ik vind ze echt zo'n heerlijk jaren 80-horror gevoel uitstralen.
En ik heb een teringhekel aan slashers, en dus ook aan Jason.
quote:8 vind ik ook iets aparts hebben
Op zondag 16 november 2003 16:26 schreef AntiChrist het volgende:
Vooral die Part 6 ziet er cool uit Jason Lives!!!
quote:Deze covers heb ik op de VHS versies van de Friday The 13th delen, en vind deel 8 het mooist hier.
Op zondag 16 november 2003 13:14 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]deze covers zijn vervangen nu de films opnieuw zijn uitgebracht op DVD, ergens wel jammer ongeacht hoe gaaf de huidige covers eruitz ien, ik vind ze echt zo'n heerlijk jaren 80-horror gevoel uitstralen.
quote:klopt om de een of andere reden heeft Paramount besloten om de covers van deel 5 t/m 8 opnieuw te laten ontwerpen, hun goed recht en mislukt kun je ze niet noemen, maar had dan ook nieuwe covers laten maken voor deel 2 t/m 4. Nu zien die er "verouderd" uit terwijl de rest er goed genoeg uitzien om een nieuwe markt aan te boren.
Op zondag 16 november 2003 17:56 schreef Ash het volgende:[..]
Deze covers heb ik op de VHS versies van de Friday The 13th delen, en vind deel 8 het mooist hier.
Weet je welke hoes er totaal onuitnodigend uitzag vroeger: "Vrijdag de 13e"
De titel was vertaald, en op de voorkant zag je het eindshot van Adrienne King waarin ze in de kano ligt met een hand overboord en d'r hoofd leunend op de zijkant. Echt een cover voor een "spannende film"
quote:*lol* had die video in m'n bezit - van Warner - was idd een afschuwelijke inlay, maar wat dacht je van VRIJDAG DE 13 3 DEEL 2 ?
Op zondag 16 november 2003 18:12 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Weet je welke hoes er totaal onuitnodigend uitzag vroeger: "Vrijdag de 13e"De titel was vertaald, en op de voorkant zag je het eindshot van Adrienne King waarin ze in de kano ligt met een hand overboord en d'r hoofd leunend op de zijkant. Echt een cover voor een "spannende film"
quote:hoe zag die eruit? dat was toch gewoon een mensenlichaam getekend met een witte outline en een bijl in een van de handen.
Op maandag 17 november 2003 10:43 schreef kinky_queen het volgende:[..]
*lol* had die video in m'n bezit - van Warner - was idd een afschuwelijke inlay, maar wat dacht je van VRIJDAG DE 13 3 DEEL 2 ?
quote:Dat is de koopvideo, de huurvideo ziet er nog amateuristischer uit! Helemaal wit met in het midden een zwart kader met een witte outline van jason met bijl en de tekst "vrijdag de 13 e deel II"
Op dinsdag 18 november 2003 09:11 schreef MikeyMo het volgende:[..]
hoe zag die eruit? dat was toch gewoon een mensenlichaam getekend met een witte outline en een bijl in een van de handen.
quote:Ken ik het naar je meelen?
Op dinsdag 18 november 2003 10:51 schreef MikeyMo het volgende:
Foto!!! als je die originele hoes nog hebt en kan scannen; graag!
quote:altijd, zet ik het wel online
Op dinsdag 18 november 2003 11:06 schreef kinky_queen het volgende:[..]
Ken ik het naar je meelen?
stuur maar naar "mikeyapestaartjemikeymo.nl"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |