Uiteraard nu achter een wel bestaande bestellingquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:29 schreef sanger het volgende:
Dus ze gaan SPOED zetten achter een niet bestaande bestelling. Veel succes
mijn internet.....quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:12 schreef Maharbal het volgende:
Gister belde ik waar m'n internet bleef...
quote:
Mijn internet......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, mijn voorgevoel zegt hetzelfde.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:11 schreef Xcalibur het volgende:
oh? tof
dat zou nog wel eens heel groot kunnen worden, dat internet!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mijn internet......Zie Xcalibur om 12:28, los van het feit dat je geen internet bestelde maar een internetverbindingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
Maar jij weet niet wat ik heb besteld!quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:05 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Zie Xcalibur om 12:28, los van het feit dat je geen internet bestelde maar een internetverbinding
Als je met een wasmachine al aan het klooien bent om die binnen te krijgen, vraag ik me af hoe jij het internet in huis wilt krijgen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Maar jij weet niet wat ik heb besteld!
Wederom een verhuislift!quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:11 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Als je met een wasmachine al aan het klooien bent om die binnen te krijgen, vraag ik me af hoe jij het internet in huis wilt krijgen.
Hoe klein is het internet dan wel dat het allemaal in jouw huis past?quote:
Beat me to itquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:06 schreef sanger het volgende:
Je kunt je beter afvragen hoe groot hij woont
Zo groot dat ie geen normale oprijlaan heeft en dus een verhuislift nodig heeft om een normale wasmachine binnen te krijgen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:06 schreef sanger het volgende:
Je kunt je beter afvragen hoe groot hij woont
Eigenlijk is het hele pand gigantisch. De ingang staat alleen niet echt in verhouding tot het pandquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:24 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Zo groot dat ie geen normale oprijlaan heeft en dus een verhuislift nodig heeft om een normale wasmachine binnen te krijgen.
Het pand was zo duur dat je geen architect kon betalen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Eigenlijk is het hele pand gigantisch. De ingang staat alleen niet echt in verhouding tot het pand
Eeeeh, wat jij wilquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:53 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Het pand was zo duur dat je geen architect kon betalen?
lol!quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:53 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Het pand was zo duur dat je geen architect kon betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |