Dit snap ik trouwens niet helemaal. Dat topic heeft nog maar 2 bladzijdesquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:00 schreef Rewimo het volgende:
Het blijft een enig verhaalWat leuk ook dat hij langzamerhand wat toeschietelijker wordt
![]()
Ga je hem trouwens laten 'helpen'? Niet vanwege de kippenmaar meer om te voorkomen dat er straks meer katjes rondlopen die een thuis zoeken.
Edit: tijd voor deel 2 zie ik
Hier is het: Katje denkt dat ie een kip is, deel 2
Groot gelijk heeft ie!quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:07 schreef bloodymary het volgende:
Haha, het gaat nog steeds heel goed. Hij wordt steeds tammer, kan hem nu ook zo aaien. Maar hij blijft toch heel schichtig. Oppakken gaat nog niet. Zijn leefgebied wordt steeds groter, soms glipt hij stiekem door ons kattenluikje naar binnen om zich dan lekker te vergrijpen aan het etensbakje van onze eigen poes. Zij gedoogt het katertje (geheel in de stijl van de nieuwe regering..). Het zijn geen vrienden, maar ze doen elkaar niets. Maar hij wordt wel steeds brutaler, van de week ging ik 's avonds naar boven en zie ik het katertje op ons bed liggen..... Da's toch andere koek dan zo'n kippenhok, zal hij gedacht hebben. Maar nu ligt hij gewoon weer lekker samen met de kippetjes in het zonnetje. Een beetje van twee walletjes eten.....
ik denk dat ze bedoeld dat het 1e topic nog maar 2 pagina's had en toch gesloten is.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:50 schreef Rewimo het volgende:
Je haalt nu een post aan die verwijst naar dit topic
Dat komt gewoon door de instelling van Rewimoquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:04 schreef loecje het volgende:
[..]
ik denk dat ze bedoeld dat het 1e topic nog maar 2 pagina's had en toch gesloten is.
ik wist niet eens dat je dat kon instellen...quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:22 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb hem inderdaad ingesteld op 151 postsDus nooit meer dan 2 pagina's.
okquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:15 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Dat komt gewoon door de instelling van Rewimo
Zo heeft het topic 13 pagina's
Zo maar 1
En zo maarliefs 301 pagina's
Het gaat om het aantal posts, en dat is 301 inclusief de OP
Haha, Sambal!quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:26 schreef Northside het volgende:
Kipkat lijkt ontzettend veel op mijn Sambal qua uiterlijk. Ga je hem nu ook een vlooienbandje ofzo omwurmen als hij bij jullie op bed ligt etc?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:26 schreef Northside het volgende:
Kipkat lijkt ontzettend veel op mijn Sambal qua uiterlijk.
Kipkat en Sambal stiekem familie?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:00 schreef bloodymary het volgende:
Ik zag een foto van Sambal in je profiel Het is hem!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |