minder youtube-en en meer aandacht besteden aan je huiswerk Nederlandsquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 07:55 schreef PassieP het volgende:
mithes natuur rampen plesier mochenlijk gevormt steenen curosie plesier filosoveer
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:14 schreef Sinner2stroke het volgende:
Wat staat daar nou eigenlijk? Dit is godver toch niet te lezen man! ONMOCHELUK
Schoch dateert de Sphinx naar het 5e of 6e millennium vc.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 07:55 schreef PassieP het volgende:
Dr Robert Shock heeft de steenen onderzocht en hij heeft water curosie gevonden op het steen
Het heeft al zeker 9 000 jaar niet geregend in Egypte
En om zo veel erosie op steen te krijgen moet er lange tijd regen op het steen vallen
Anders krijg je nooit zo veel schade aan het steen
Dus indirect is hiermee bewezen dat de sphinx ongeveer zo'n 13 000 Voor christus is gebouwd
Wat een onzin argument, ik woon zelf al ruim 13 jaar in een engelstalig land en ben getrouwd met een engels sprekende vrouw, dus engels is voor mij, buiten Nederlandstalige forums om, mijn dagelijkse taal.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:43 schreef PassieP het volgende:
@ rechtsedirecte
Dit is de enige page waar ik Nederlands moet schrijven.
Alle andere sites ,forums en communities waar ik kom zijn Engels talig.
Dus voor mij is Nederlandse spelling absoluut niet van belang.
Heb ook alleen een Engelse spelling checker.
Op school intereseerde Nederlands me al weinig 20 jaar geleden.
Nou meer 10.500 V.C. bedoelt hij, denk ik.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Schoch dateert de Sphinx naar het 5e of 6e millennium vc.
Anderen die de watererosie volgen (want dat doet lang niet iedereen) leggen de constructie rond 3150 VC.
Hoe kom jij in hemelsnaam aan 13000 VC?
En koop een spellingchecker. Dit is nagenoeg onleesbaar zo, gooi het eerst even door Word anders.
Het wordt genoemd in een computer spel? dan moet het wel waar zijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:46 schreef JohnnyDidIt het volgende:
Ik geloof ook dat deze beschaving is opgebouwd door een andere beschaving voor ons, maar dat die van ons heeft gefaald.
Toevallig vandaag een spel uitgespeeld, Assasins Creed 2 en daar word op een gegeven moment op het eind. Praat een vrouw genaamd Minerva tegen je op het scherm in plaats tegen Ezio Auditore en die legt een verhaal uit die hier ook over gaat alleen dan veel uitgebreider.
Dit is een onderwerp wat nooit ter sprake mag komen in de wereld die misschien ook verstopt zit in de Vaticaanse Bibliotheek waar niemand toegang tot heeft. Boeken die uit de Alexandria? bibliotheek komen.
Zeg ik dat? Ik heb niet gezegd dat het waar is, ik heb ook niet gezegd dat ik het PS3 spel geloof maar ik heb er zelf over na gedacht. Toevallig kwam dit in het spel ter sprake.quote:Op zondag 29 augustus 2010 08:33 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Het wordt genoemd in een computer spel? dan moet het wel waar zijn![]()
Ik ook. En nu met die foto's van DeMolay is het nog spannenderquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:01 schreef Bastard het volgende:
Ik hou ook altijd van die historie mogelijkheden
grappig die copy-paste mentaliteit ..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 07:55 schreef PassieP het volgende:
Nog een 2de video met conclusies van dezelfde geleerde Dr Robert Shock
imho hebben veel media helemaal geen interesse voor de meer droge 'feitelijkheden' van iemand als Dr. Schoch, maar willen ze enkel een soort van vergaane gedachtes bevestigd zien en snijden ze desnoods net zo lang in uitspraken om maar een entertainende 'documentaire te kunnen maken vol met 'fantastische beelden en leuke 'wat als...' of 'misschien...' theses...quote:"... primarily, possibly totally, a natural structure."
Mwach, die foto's doen mij denken aanquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. En nu met die foto's van DeMolay is het nog spannender
Waar en wat is dat?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mwach, die foto's doen mij denken aan
[ afbeelding ]
Ook gewoon een natuurlijk fenomeen.
Door een vulkaanuitbarsting, 60-miljoen jaar geleden. Indrukwekkend!quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:50 schreef Dagonet het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Giant's_Causeway
Atlantis heeft 3 bloeiperioden gehad, de laatste Atlantis beschaving was ca. 10.500 jaar c Chr. verzonken. De pyramiden van Egypte zijn door de Atlantiers gebouwd tussen ca. 12.000 en 8.000 v. Chr.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:46 schreef JohnnyDidIt het volgende:
Ik geloof ook dat deze beschaving is opgebouwd door een andere beschaving voor ons, maar dat die van ons heeft gefaald.
Het Vaticaan staat onder controle van de Jezuieten, die weer een militaire garde vormen voor de Rothschild-familie. De Jezuieten zijn de bewaarders van veel geheimen, inderdaad.quote:Dit is een onderwerp wat nooit ter sprake mag komen in de wereld die misschien ook verstopt zit in de Vaticaanse Bibliotheek waar niemand toegang tot heeft. Boeken die uit de Alexandria? bibliotheek komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |