abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85799483
Ik hoop dat dit de juiste catagorie is voor dit bericht
Maar er is tastbaar bewijs voor deze onderwerpen
Vandaar dat het na mijn idee het beste paste in deze sectie

Ik ben dol op mithes en geschiedenis
Dus Atlantis en de gedachte dat een vergevorderde maatschappij voor onze heeft bestaan intereseert me.
Ik geloof in de Native American [Indianen] gedachte dat de aarde zichzelf al 5x heeft schoon gemaakt
Dus dat er voor onze maatschappij al 5x een andere maatschappij is geweest
Die door natuur rampen is uitgestorven en opnieuw is opgebouwd

Hieronder 2 video's over dit onderwerp

Japan's Mysterious Pyramids (Yonaguni) - FULL VERSION History Channel Documentary
Deze video van 39 minuten laat u beelden zien van steenresten die in Japan gevonden zijn.
Al heeft de titel het over pyramids die zijn er niet maar er is wel veel opzienbarends gevonden
Veel plesier bij het kijken

Mijn vraag bij deze video is
Er is heel veel water op de aarde dus er zijn veel landen met een kustlijn
HOE is het dan mochenlijk dat dit soort steenresten alleen bij Yonaguni gevonden zijn ?
Als het zo zou wezen dat dit door de natuur is gevormt
Na mijn idee ziet dit er te perfect uit om toeval te zijn
Dus ik denk zeker dat dit door de mens is gemaakt
Wie weet is dit echt MU of Lemuria

Atlantis is het niet want de ronde vorm van hun stad is niet zichtbaar

Nog een 2de video met conclusies van dezelfde geleerde Dr Robert Shock

Mystery of the Sphinx 90 minuten [van Google Video]
http://video.mail.ru/mail/napalmd/29/54.html

Deze documantaire gaat over de sphinx die naast de pyramides staat
Dr Robert Shock heeft de steenen onderzocht en hij heeft water curosie gevonden op het steen
Het heeft al zeker 9 000 jaar niet geregend in Egypte
En om zo veel erosie op steen te krijgen moet er lange tijd regen op het steen vallen
Anders krijg je nooit zo veel schade aan het steen
Dus indirect is hiermee bewezen dat de sphinx ongeveer zo'n 13 000 Voor christus is gebouwd
Wat onze geschiedenis-oorsprong behoorlijk in de war brengt
Want wie heeft hem dan gebouwd ?
Hoe kan het dat ze 13 000 BCE al zo ver gevordert waren

Wonderen uit onze geschiedenis die ons veel inzicht in ons huidige bestaan kunnen geven
En zelfs in ons lot
Veel kijk plesier en filosoveer werk
Ik hoop dat deze info nieuw is voor veel van de lezers
Deze documantaires zijn na mijn idee boeiender dan de meeste speelfilms
Dus ik hoop dat ze u ook zullen boeien en laten denken
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 08:10:23 #2
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_85799532
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 07:55 schreef PassieP het volgende:
mithes natuur rampen plesier mochenlijk gevormt steenen curosie plesier filosoveer
minder youtube-en en meer aandacht besteden aan je huiswerk Nederlands
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_85799862
Wat staat daar nou eigenlijk? Dit is godver toch niet te lezen man! ONMOCHELUK
pi_85800070
TS heeft altijd van dit soort geweldige posts zo te zien. :')
pi_85800376
dit is een soort waar is waldo maar dan met een .
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85800387
nee hoor het kan niet door de natuur ontstaan zijn, want het ziet er zo gemaakt uit :') terwijl ergens anders in de docu precies wordt uitgelgd dat het wel natuurlijk gevormd zou kunnen zijn, zelfs door iemand die vaker van het geeikte pad is afgeweken.
en die lui die zeggen 'i just felt that there were once people here' :') lekker wetenschappelijk
pi_85800419
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 09:14 schreef Sinner2stroke het volgende:
Wat staat daar nou eigenlijk? Dit is godver toch niet te lezen man! ONMOCHELUK
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 10:21:11 #8
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_85800496
quote:
Dr Robert Shock heeft de steenen onderzocht en hij heeft water curosie gevonden op het steen
Het heeft al zeker 9 000 jaar niet geregend in Egypte
En om zo veel erosie op steen te krijgen moet er lange tijd regen op het steen vallen
Anders krijg je nooit zo veel schade aan het steen
Dus indirect is hiermee bewezen dat de sphinx ongeveer zo'n 13 000 Voor christus is gebouwd
Schoch dateert de Sphinx naar het 5e of 6e millennium vc.
Anderen die de watererosie volgen (want dat doet lang niet iedereen) leggen de constructie rond 3150 VC.

Hoe kom jij in hemelsnaam aan 13000 VC?
En koop een spellingchecker. Dit is nagenoeg onleesbaar zo, gooi het eerst even door Word anders.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_85801824
@ rechtsedirecte

Dit is de enige page waar ik Nederlands moet schrijven.
Alle andere sites ,forums en communities waar ik kom zijn Engels talig.
Dus voor mij is Nederlandse spelling absoluut niet van belang.
Heb ook alleen een Engelse spelling checker.
Op school intereseerde Nederlands me al weinig 20 jaar geleden.

@ DeZoektocht

Dat is dus juist het deel waar we over kunnen beredeneren
Dr Shock zegt waarschijnlijk door de natuur
Maar sluit het niet uit dat het man made is
Springt ook op eerste vliegtuig als er nieuw bewijs is zegt ie
Hij denkt dat ze het waarschijnlijk erna bewerkt hebben
Main stream sience heeft nog steeds geen uitgebrijd onderzoek verricht
Dus de toekomst brengt wellicht meer bewijs

@ Dagonet

13;42
En als ik dan hoor dat het zo'n 9 000 jaar geleden is dat het regende in Egypte
Daarbij moet het een behoorlijke tijd regenen om zoveel schade aan te richten
Dus 13 000 BCE lijkt me zeer mochenlijk

86;47 debate on the date
13 000 BCE and probably
Much much older , shock isn't even in disagreement about this
But prefers to take the most conservative point of view

27;30
500 jaar voor Chepren
Daar heeft de regen de stenen niet opgelost
Terwijl regen dat wel zou hebben opgelost

42;39 Chepren zou de sphinx gemaakt hebben
42;22 Voor Chepren is er een gebouw naast de sphinx gebouwd

63;39
De eerste reperaties aan de sphinx waren na 300 jaar al nodig ?
67;13
Verschil in oudheid van muuren

PS
Waarom ik ze samen heb gezet in 1 topic
Is omdat ze bijde naar schatting zo'n 10 000 geleden zijn
Dat brengt bijde dus mochelijk terug naar dezelfde vorm van beschaving
Waar we tot op heden niets vanaf wisten
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:23:00 #10
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_85802811
Quoteknop, leer hem kennen en hij is je vriend voor het leven.
Waar haal jij vandaan dat het 9000 jaar geleden is als de experts die jij aanhaalt de grens leggen op zo'n 5000 jaar geleden? Ben je nu zelf dingen erbij aan het verzinnen?
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 20:55:13 #11
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_85815592
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:43 schreef PassieP het volgende:
@ rechtsedirecte
Dit is de enige page waar ik Nederlands moet schrijven.
Alle andere sites ,forums en communities waar ik kom zijn Engels talig.
Dus voor mij is Nederlandse spelling absoluut niet van belang.
Heb ook alleen een Engelse spelling checker.
Op school intereseerde Nederlands me al weinig 20 jaar geleden.
Wat een onzin argument, ik woon zelf al ruim 13 jaar in een engelstalig land en ben getrouwd met een engels sprekende vrouw, dus engels is voor mij, buiten Nederlandstalige forums om, mijn dagelijkse taal.
Dit neemt echter niet weg dat ik nog wel enigzins Nederlands kan schrijven.
En het argument dat Nederlandse spelling niet van belang is slaat werkelijk nergens op...schrijf je nooit een email of een meno naar collega's of iets dergelijks? wel zo netjes als dit redelijk foutloos is.
Ik hou mijn hart vast wat betreft je Engelse spelling...
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 21:24:21 #12
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_85816720
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 10:21 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Schoch dateert de Sphinx naar het 5e of 6e millennium vc.
Anderen die de watererosie volgen (want dat doet lang niet iedereen) leggen de constructie rond 3150 VC.

Hoe kom jij in hemelsnaam aan 13000 VC?
En koop een spellingchecker. Dit is nagenoeg onleesbaar zo, gooi het eerst even door Word anders.
Nou meer 10.500 V.C. bedoelt hij, denk ik.

Dit is een aannemelijkere theorie dan de huidige de bestaat en aangenomen is. Volgens een aantal onderzoeks waaronder Robert Bauval, Alexander Badawi etc. hebben onderzocht dat de Piramides en de Sphinx ouder zijn dan we dachten, namelijk 10.500 jaar. Dit verklaart ook de "water" erosie op de sphinx en de kleinere en aangepaste hoofd van de sphinx. Al in 1964 wisten ze dat de schachten die naar buiten liepen geen luchtinlaten waren, maar wijzen naar sterren o.a. orion en sirius e.a. sterren en dus een astrologische functie heeft.

Toen dit verder onderzocht werd bleek dat de piramides volgens de gordel van orion in het sterrenstelsel zijn neergezet, maar dat klopte niet meer met de hedendaagse sterrenhemel. Dit komt door de aarde die draait op drie manieren waardoor langzaam de positie van de sterrenhemel verandert, ook wel precessie genoemd. Toen ze dit met computer animaties gingen terugwerken in de tijd bleek dat de sterren goed stonden in het jaar 10.500 V.C. en de Sphinx (die verwijst naar de sterrenhemellichaam de Leeuw) ook in de tijd precies goed stond, evenals de schachten.Het is logisch want Orion stelsel was zeer belangrijk voor de egyptenaren en gelinkt aan hun belangrijke god Osiris.

"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_85817500
Ik geloof ook dat deze beschaving is opgebouwd door een andere beschaving voor ons, maar dat die van ons heeft gefaald.

Toevallig vandaag een spel uitgespeeld, Assasins Creed 2 en daar word op een gegeven moment op het eind. Praat een vrouw genaamd Minerva tegen je op het scherm in plaats tegen Ezio Auditore en die legt een verhaal uit die hier ook over gaat alleen dan veel uitgebreider.

Dit is een onderwerp wat nooit ter sprake mag komen in de wereld die misschien ook verstopt zit in de Vaticaanse Bibliotheek waar niemand toegang tot heeft. Boeken die uit de Alexandria? bibliotheek komen.
pi_85825399
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 21:46 schreef JohnnyDidIt het volgende:
Ik geloof ook dat deze beschaving is opgebouwd door een andere beschaving voor ons, maar dat die van ons heeft gefaald.

Toevallig vandaag een spel uitgespeeld, Assasins Creed 2 en daar word op een gegeven moment op het eind. Praat een vrouw genaamd Minerva tegen je op het scherm in plaats tegen Ezio Auditore en die legt een verhaal uit die hier ook over gaat alleen dan veel uitgebreider.

Dit is een onderwerp wat nooit ter sprake mag komen in de wereld die misschien ook verstopt zit in de Vaticaanse Bibliotheek waar niemand toegang tot heeft. Boeken die uit de Alexandria? bibliotheek komen.
Het wordt genoemd in een computer spel? dan moet het wel waar zijn :Y

:')
pi_85826370
Is dit trouwens niet meer wat voor TRU?

Verder beetje bullshit dat je spelling niet van belang zou zijn omdat dit de enige Nederlandse site zou zijn waar je komt.
pi_85828397
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 08:33 schreef DeZoektocht het volgende:

[..]

Het wordt genoemd in een computer spel? dan moet het wel waar zijn :Y

:')
Zeg ik dat? Ik heb niet gezegd dat het waar is, ik heb ook niet gezegd dat ik het PS3 spel geloof maar ik heb er zelf over na gedacht. Toevallig kwam dit in het spel ter sprake. :')
  zondag 29 augustus 2010 @ 13:01:35 #17
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85829427
Ik hou ook altijd van die historie mogelijkheden O+
The truth was in here.
  maandag 30 augustus 2010 @ 12:12:41 #18
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_85867230
This thread is worthless without pics :)

daar ga ik ff wat aan doen.

TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_85870819
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 13:01 schreef Bastard het volgende:
Ik hou ook altijd van die historie mogelijkheden O+
Ik ook. En nu met die foto's van DeMolay is het nog spannender :9
pi_85872013
quote:

Nog een 2de video met conclusies van dezelfde geleerde Dr Robert Shock

grappig die copy-paste mentaliteit ..
dr. Robert Shock komt op google veelvuldig voor in verband met Yonaguni, en is ook veel gebruikt als 'referentie' bij sites oer Yonanguni,

enkel, de Universiteit van Boston kent geen Dr. Shock...

wel een dokter Robert M . Schoch, zeer aangezien profssor van de Geologie en een van de mensen die bv een behoorlijk baanbrekende these over de ouderdom van de Sphinx ontwikeld heeft dat deze Sphink wel 5000 tot 700 jaar oud zou kunnen zijn aan de hand van erosiepatronen... wat hem zou dateren in 3000 tot 500 voor Christus ...
iets dat later opgepikt is door Bauvall en Hancock en een beetje die schatting 'opgehoogd' naar een datum van 10.500 v. Chr., en daarover een hele veel verdergaande theorie ontwikkeld hebben.

Schock was overigens duidelijk in zijn conclusie dat de door hem onderzochte rotsformatie van Yonanguni een 'natuurlijke gevormde structuur was:
quote:
"... primarily, possibly totally, a natural structure."
imho hebben veel media helemaal geen interesse voor de meer droge 'feitelijkheden' van iemand als Dr. Schoch, maar willen ze enkel een soort van vergaane gedachtes bevestigd zien en snijden ze desnoods net zo lang in uitspraken om maar een entertainende 'documentaire te kunnen maken vol met 'fantastische beelden en leuke 'wat als...' of 'misschien...' theses...

het Waarheidsgehalte zou je kunnen betwijfelen, maar daar gaat het zulke documentairemakers eigenlijk ook helemaal niet om, het is 'entertainment' en veel mensen willen ook niet meer.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 30 augustus 2010 @ 16:40:18 #21
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_85877005
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 13:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik ook. En nu met die foto's van DeMolay is het nog spannender :9
Mwach, die foto's doen mij denken aan

Ook gewoon een natuurlijk fenomeen.
pi_85877277
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 16:40 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Mwach, die foto's doen mij denken aan
[ afbeelding ]

Ook gewoon een natuurlijk fenomeen.
Waar en wat is dat?
Wat apart, al die rechthoeken.
  maandag 30 augustus 2010 @ 16:50:11 #23
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_85877475
pi_85878044
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 16:50 schreef Dagonet het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Giant's_Causeway
Door een vulkaanuitbarsting, 60-miljoen jaar geleden. Indrukwekkend!
pi_85885486
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 21:46 schreef JohnnyDidIt het volgende:

Atlantis heeft 3 bloeiperioden gehad, de laatste Atlantis beschaving was ca. 10.500 jaar c Chr. verzonken. De pyramiden van Egypte zijn door de Atlantiers gebouwd tussen ca. 12.000 en 8.000 v. Chr.
De kennis hiervoor werd hen gegeven door de wezens van het sterrestelsel Sirius A. De Sfinx (het originele beeld was 100 procent leeuw) is door de Sirius-A wezens gebouwd ca. 20.000-16.000 v Chr.

De Grote pyramide was op zich een octaheder (een dubbele pyramide), opgebouwd d.m.v. geluidstechnieken en kristallen en was bedoeld als energiebron en een controlcentrale voor het beheer van het weer, sexuele rituelen, teleportatie en militaire toepassingen voor de Atlantiers. Ook op de planeet Mars bevinden zich pyramiden en een sfinx, eveneens gebouwd met hulp van of door de Sirius-A wezens.

quote:
Het Vaticaan staat onder controle van de Jezuieten, die weer een militaire garde vormen voor de Rothschild-familie. De Jezuieten zijn de bewaarders van veel geheimen, inderdaad.

Boeken uit de Alexandria bibliotheek bevatten onder meer kennis van het heelal, technologie, aliens en Atlantis; de geleerden Plato en Pythagoras wisten er alles vanaf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')