Ja, daarom...Het was net heel leuk om met mijn koekblik zonder stuurbekrachtiging uit een klein parkeerplekje te komenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:31 schreef Enfermera het volgende:
Ja, precies... Als je er zoveel last van hebt, en dat gevoelloze en tintelingen dat is ook gewoon niks..
Hihi. Lang leve de KSCquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:32 schreef Ferb het volgende:
Niet echt.
Het was toeval..
Ik poste 1x en iedereen reageerde heel aardig dus bleef ik hier
Teveel gewii'dquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, meestal zien de mijne er ook heel anders uit, maar vandaag heb ik geluk.
Ik mocht zelfs uitslapen van zoonlief![]()
En ik werk achter de computer..de hele dag...dus dat is helemaal fijn maar niet heus![]()
Gelukkig werk ik maar drie dagen en gaat het wel als ik mijn arm een beetje ontzie, maar nu is hij weer heel erg aan het irriteren.
Ik stop dus zo ook maar met typen, en dan spring ik lekker onder de douche![]()
Wat heb je gedaan dan met je voet?
Ik krijg steeds meer medelijdenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, daarom...Het was net heel leuk om met mijn koekblik zonder stuurbekrachtiging uit een klein parkeerplekje te komen
Gewii'd?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Teveel gewii'd
Ik jogde met blote voeten en dat was niet goed, elke dag een half uurtje ofzo, niet overdreven vond ik, mja...
En kan het me voorstellen, ik heb dat tintelen als ik migraine heb (niet zo vaak gelukkig) en dan is het soms net of je arm niet bij je hoortheel raar, weet niet of jij dat hebt?
Hoeft niet hoor, want ik overleef dit en dus is het niet zo erg.quote:
Ja, joggen op de wiiquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gewii'd?
Oh, ja, ik voel het nu al bijna in mijn voeten als ik het me voor probeer te stellen![]()
Ik heb ook migraine trouwens, klote is dat![]()
Maar dat gevoel heb ik wel een beetje met mijn arm af en toe, alsof hij er maar wat bij hangt. Hoewel er wel een irritant soort constante pijn is..niet echt pijn, maar toch wel, heel vaag.
oooh, haha, dat kan natuurlijk ook jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, joggen op de wiiDus sportschoenen kopen over een paar wk en dan opnieuw beginnen, ook graag buiten dan (Ik heb nu geen goede schoenen)
Klinkt ig k*t
migraine ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gewii'd?
Oh, ja, ik voel het nu al bijna in mijn voeten als ik het me voor probeer te stellen![]()
Ik heb ook migraine trouwens, klote is dat![]()
Maar dat gevoel heb ik wel een beetje met mijn arm af en toe, alsof hij er maar wat bij hangt. Hoewel er wel een irritant soort constante pijn is..niet echt pijn, maar toch wel, heel vaag.
Ik heb vaak niet zo'n heel erge hoofdpijn, (soms wel) maar alleen dat ik niet meer (goed) zie. Mijn blikveld wordt veel kleiner, ik kan niet meer lezen en als ik mensen aankijk, zie ik bv alleen maar hun linkeroog oid.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:43 schreef Ferb het volgende:
[..]
migraine ?![]()
Heb ik best vaak gehad afgelopen jaar..
Hoofdpijn bij je slaap en het steekt steeds wat meer en dan weer wat minder..
En soms een aanval en dan moet ik spugen![]()
Meestal krijg ik een vlek op mijn beeld,..
Vaak wordt die groter,.. 1x gehad dat ik met 1 oog niks meer kon zien
Ik heb het allebij vaak.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb vaak niet zo'n heel erge hoofdpijn, (soms wel) maar alleen dat ik niet meer (goed) zie. Mijn blikveld wordt veel kleiner, ik kan niet meer lezen en als ik mensen aankijk, zie ik bv alleen maar hun linkeroog oid.
Ben blij dat ik die hoofdpijn niet heb, maar dit is ook zó vervelend...
(1 keer bleef t twee weken hangen, toen maakte ik me wel zorgen)
Oh gats... Ja inderdaadquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, daarom...Het was net heel leuk om met mijn koekblik zonder stuurbekrachtiging uit een klein parkeerplekje te komen
Jij ook!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
Dan spring ik nu echt onder de douchefijne dag nog allemaal!
Dat is wel herkenbaar ja.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:51 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik heb het allebij vaak.
En als ik ga slapen en ik niet niet op de kant waar de hoofdpijn zit lijkt het net of het in mijn hoofd zakt..
Wtf?quote:
Inderdaad, ik was een keer aan het kijken bij zaalvoetbal..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is wel herkenbaar ja.
Heb een keer op mn werk moeten uitleggen waar ik last van had, geloofden ze me nietIk moest maar doorwerken. Tot ze erachterkwamen dat ik veeeel meer fouten maakte dan normaal, toen hebben ze me maar weggestuurd
(Moest veel lezen voor mn werk, orderpicken was dat toen)
hier komt het met bakken naar benedenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:54 schreef Ferb het volgende:
[..]
Wtf?
Bij ons is het al heel de dag SUPER zonnig...
Bijna heet als je even buiten zit..
Ik wilde gaan hardlopen alleen dat mag niet
-brb-quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
hier komt het met bakken naar beneden
Dag dagquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:00 schreef Enfermera het volgende:
Hier is het idd ook aardig helder maar wel harde wind.
Nou, ik ben naar mn ouders, fijne dag allemaal![]()
Helderziendequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |