ferbquote:
lekkerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:56 schreef Ferb het volgende:
[..]
Nice,
Hoe was je dinner om 4 uur 's nachts?
Hier heletijd zonquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering wat een raar weer![]()
zon en ineens een stortbui en hagel en nou weer zon
Een ritje voor morgen plannenquote:
Trein?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een ritje voor morgen plannenIk MOET en ik ZAL nog 1 van die interrail dagen opmaken
boodschappen doen en vanavond werkenquote:
dat is balenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:54 schreef Ferb het volgende:
![]()
Ik was aan het photoshoppen, bijna klaar met mijn uber wallpaper... Crasht photoshop een beetje en krijg ik een fouten rapport![]()
![]()
Meestal save ik de projecten op 50% of zo, of als ik veel gedaan heb.
Maar ik ging best snel dus ik had geen zin om te saven omdat ik wist dat ik bijna klaar zou zijn.
Nu ben ik 2 uur van mijn leven kwijt
Ja, en het ging zo lekker...quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb je weleens he, met interRAIL
Hoeveel heb je er nog?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een ritje voor morgen plannenIk MOET en ik ZAL nog 1 van die interrail dagen opmaken
een biertje drinken ter ere van een verjaardag van onze overleden vriendquote:
Boodschappen gedaan, naar dorp geweest voor auto-accesoires nieuwe telefoon (toch maar eens gedaan, aangezien hij ook als navigatie kan dienen), de eerste was draait en zometeen maar eens even een uurtje huishouden doen en de volgende was aanzetten. En dan vanavond maar lui op de bank met een boek of DVD.quote:
Lekker dagjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Boodschappen gedaan, naar dorp geweest voor auto-accesoires nieuwe telefoon (toch maar eens gedaan, aangezien hij ook als navigatie kan dienen), de eerste was draait en zometeen maar eens even een uurtje huishouden doen en de volgende was aanzetten. En dan vanavond maar lui op de bank met een boek of DVD.
jij ging toch uit eten met je oudersquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker dagjeIk gok dat ik dat laatste ook ga doen, lekker lui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |