quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:04 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Alsof die takkentokkies er altijd al waren op Lowlands![]()
De voor publiek letter poepende debielen, jattende sloebers, wc-papier rol werpende wc-feestgangers en tent verplaatsende idioten ook niet trouwens...
Wat popolon zegt dus...
Of ik word oud
Dat viel mij ook op jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:22 schreef Da hopman het volgende:
takken waren eerst wel leuk. Nu zie je mensen bij de eerste de beste balkanachtig deuntje meteen allerlei bamboestruiken rausen en met een grijns rondlopen van "ik weet dat het zo hoort en doe lekker spontaan mee"
Neej, de fun is er wel af. Ach er riep ook iemand heel hard theo op de camping en daar werd met doodse stilte op gereageerd. Hopelijk sterft dit fenomeen ook zo'n stille dood.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:22 schreef Da hopman het volgende:
takken waren eerst wel leuk. Nu zie je mensen bij de eerste de beste balkanachtig deuntje meteen allerlei bamboestruiken rausen en met een grijns rondlopen van "ik weet dat het zo hoort en doe lekker spontaan mee"
Neej, de fun is er wel af. Ach er riep ook iemand heel hard theo op de camping en daar werd met doodse stilte op gereageerd. Hopelijk sterft dit fenomeen ook zo'n stille dood.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:26 schreef smoeske het volgende:
[..]
ja idd , tot dementie en dan vind ik alles weer leuk
Ik had ook een zonnebloemquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:25 schreef willemwaus het volgende:
Takken![]()
Dames uit onze groep hadden zonnebloemen, weet eigenlijk nog steeds niet hoe ze daar aankwamen
Kwamen die daar vandaan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:46 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ik had ook een zonnebloemgejat bij die soepverkoper.
Heb nog steeds met grote ogen zitten kijken naar de chaos, misschien nu iets meer gepland, maar daarmee nog niet minder chaotisch!quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:39 schreef frame-saw het volgende:
Ik vond het ook dom![]()
Sowieso hele Kees is wel weer leuk geweest, nu is het echt een ding en vroeger was het gewoon spontaan en leuk. Niet dat ik er vaak ben geweest, twee jaar geleden ofzo een keer, maar toen was het nog nieuw en ongedwongen en leuk. Nu vond ik het maar stom en wannabe
Ik heb het idee dat voor een aantal figuren lowlands het voorprogramma is voor een gezellige keeswaardig feestje. Als je toch al van te voren gaat bedenken om opblaasboten e.d. mee te zeulen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:39 schreef frame-saw het volgende:
Ik vond het ook dom![]()
Sowieso hele Kees is wel weer leuk geweest, nu is het echt een ding en vroeger was het gewoon spontaan en leuk. Niet dat ik er vaak ben geweest, twee jaar geleden ofzo een keer, maar toen was het nog nieuw en ongedwongen en leuk. Nu vond ik het maar stom en wannabe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |